Jos minä olisin saanut tuollaisia numeroita koulussa, en olisi uskaltanut palata kotiin...iPadi kirjoitti:Saksan koe meni tosi hyvin...

Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Jos minä olisin saanut tuollaisia numeroita koulussa, en olisi uskaltanut palata kotiin...iPadi kirjoitti:Saksan koe meni tosi hyvin...
Viesti Kirjoittaja iPadi »
No onneksi vanhempani eivät ole vielä palanneet kotiin. Tosin pelottaa niitten reaktioKunkkuJ kirjoitti:Jos minä olisin saanut tuollaisia numeroita koulussa, en olisi uskaltanut palata kotiin...iPadi kirjoitti:Saksan koe meni tosi hyvin...
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Älä huoli. Matikkani on samaa tasoa.iPadi kirjoitti:koe.pngSaksan koe meni tosi hyvin...
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Pakko puuttua, mutta näkyykö numerot nykyään tietokoneella? Eikö ole enää reikäkorttia tai reissuvihkoa? Puhumattakaan välitodistuksista. Meidän aikaan ne edellistenkin kokeiden numerot näkyivät todistuksessa koko loppuvuoden. Minulla eka Saksan koe meni reisille ja se oli opettajan vika. Heti kun opettaja vaihtui niin numero nousi kolmellatuomaril kirjoitti:Älä huoli. Matikkani on samaa tasoa.iPadi kirjoitti:koe.pngSaksan koe meni tosi hyvin...
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Näkyy ne tietokoneellakin. Joulana saatiin välitodistus. Reissuvihko on kuollut ja meidän aikana ei ole ollut reikäkorttia käytössä.M.P.T kirjoitti:Pakko puuttua, mutta näkyykö numerot nykyään tietokoneella? Eikö ole enää reikäkorttia tai reissuvihkoa? Puhumattakaan välitodistuksista. Meidän aikaan ne edellistenkin kokeiden numerot näkyivät todistuksessa koko loppuvuoden. Minulla eka Saksan koe meni reisille ja se oli opettajan vika. Heti kun opettaja vaihtui niin numero nousi kolmellatuomaril kirjoitti:Älä huoli. Matikkani on samaa tasoa.iPadi kirjoitti:koe.pngSaksan koe meni tosi hyvin...Kokeetkin menivät paremmin sitten.
No ei todellakaan ole ihana keksintö. Sinne kirjataan joka ikinen pikku rike, joten vanhemmat saavat ihan väärän kuvan lapsistaanHarkoosi kirjoitti:Wilma on maailman ihanin keksintö![]()
siellä on aina viestejä opettajilta ja numerot tulee sinne aika nopsaa joita voi sitte ihailla ;D tai sanoa äidille että meeppäs nyt ihailemaan poikas numeroita
Minullapas ei ole myöhästymisiä.... 8)iPadi kirjoitti:No ei todellakaan ole ihana keksintö. Sinne kirjataan joka ikinen pikku rike, joten vanhemmat saavat ihan väärän kuvan lapsistaanHarkoosi kirjoitti:Wilma on maailman ihanin keksintö![]()
siellä on aina viestejä opettajilta ja numerot tulee sinne aika nopsaa joita voi sitte ihailla ;D tai sanoa äidille että meeppäs nyt ihailemaan poikas numeroita
Kuvankaappaus 2012-3-12 kello 17.04.30.pngOnneksi äitini ei ole tuolla käynyt koskaan kattomassa
Viesti Kirjoittaja hatey »
Senkin hikke. Itelläni on tullut tässä talven aikana muutama, kun olen arvioinut koulumatkaan kuluvan ajan pieleen.tuomaril kirjoitti:Minullapas ei ole myöhästymisiä.... 8)iPadi kirjoitti:No ei todellakaan ole ihana keksintö. Sinne kirjataan joka ikinen pikku rike, joten vanhemmat saavat ihan väärän kuvan lapsistaanHarkoosi kirjoitti:Wilma on maailman ihanin keksintö![]()
Kuvankaappaus 2012-3-12 kello 17.04.30.pngOnneksi äitini ei ole tuolla käynyt koskaan kattomassa
Minä olen aina 20 min koululla ennenkuin tunti alkaa.iPadi kirjoitti: Senkin hikke. Itelläni on tullut tässä talven aikana muutama, kun olen arvioinut koulumatkaan kuluvan ajan pieleen.
Mitäääh! Et oo tosissas.tuomaril kirjoitti:Minä olen aina 20 min koululla ennenkuin tunti alkaa.iPadi kirjoitti: Senkin hikke. Itelläni on tullut tässä talven aikana muutama, kun olen arvioinut koulumatkaan kuluvan ajan pieleen.
Minä käytän tuon ajan iLuurilla. Toiset joutuu kärvistelemään kaikenmaailman Androideilla.iPadi kirjoitti:Mitäääh! Et oo tosissas?tuomaril kirjoitti:Minä olen aina 20 min koululla ennenkuin tunti alkaa.iPadi kirjoitti: Senkin hikke. Itelläni on tullut tässä talven aikana muutama, kun olen arvioinut koulumatkaan kuluvan ajan pieleen.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Täydelliset naiset?hatey kirjoitti:Täykkäri? Täydennyskoulutus?
Kyllä Androidilla onnistuu ihan hyvin homputtelu yms. nettiselailu silloin kun vekotin suostuu toimimaan. Paitsi että 3G:tä ei mun puhelin aina löydä, kun on huono antenni hänessä.tuomaril kirjoitti:Minä käytän tuon ajan iLuurilla. Toiset joutuu kärvistelemään kaikenmaailman Androideilla.iPadi kirjoitti:Mitäääh! Et oo tosissas?tuomaril kirjoitti:Minä olen aina 20 min koululla ennenkuin tunti alkaa.iPadi kirjoitti: Senkin hikke. Itelläni on tullut tässä talven aikana muutama, kun olen arvioinut koulumatkaan kuluvan ajan pieleen.
Siinä ajassa kerkeää myös tehdä seuraavan tunnin läksyt sopivasti.iPadi kirjoitti: Kyllä Androidilla onnistuu ihan hyvin homputtelu yms. nettiselailu silloin kun vekotin suostuu toimimaan. Paitsi että 3G:tä ei mun puhelin aina löydä, kun on huono antenni hänessä.
Mutta en mä kyllä menisi koululle 20 minuuttia etuajassa, vaikka mulla ois iPhooni.
Se on itsensä huijaamista, jos tekee läksyt koulussa.tuomaril kirjoitti:Siinä ajassa kerkeää myös tehdä seuraavan tunnin läksyt sopivasti.iPadi kirjoitti: Kyllä Androidilla onnistuu ihan hyvin homputtelu yms. nettiselailu silloin kun vekotin suostuu toimimaan. Paitsi että 3G:tä ei mun puhelin aina löydä, kun on huono antenni hänessä.
Mutta en mä kyllä menisi koululle 20 minuuttia etuajassa, vaikka mulla ois iPhooni.
Miten minä siinä muka itseäni huijaan? Onko koulusi muuten ulkona kylmässä vai?iPadi kirjoitti:Se on itsensä huijaamista, jos tekee läksyt koulussa.tuomaril kirjoitti:Siinä ajassa kerkeää myös tehdä seuraavan tunnin läksyt sopivasti.iPadi kirjoitti: Kyllä Androidilla onnistuu ihan hyvin homputtelu yms. nettiselailu silloin kun vekotin suostuu toimimaan. Paitsi että 3G:tä ei mun puhelin aina löydä, kun on huono antenni hänessä.
Mielummin mä teen ne aamulla kotona kun jossain ulkona kylmässä.
Tämä huonouteni matikassa on kyllä sen ylimielisen opettajan vika. Tunnen sitä opettajaa kohtaan voimakkaita negatiivisia tunteita.M.P.T kirjoitti:Pakko puuttua, mutta näkyykö numerot nykyään tietokoneella? Eikö ole enää reikäkorttia tai reissuvihkoa? Puhumattakaan välitodistuksista. Meidän aikaan ne edellistenkin kokeiden numerot näkyivät todistuksessa koko loppuvuoden. Minulla eka Saksan koe meni reisille ja se oli opettajan vika. Heti kun opettaja vaihtui niin numero nousi kolmellatuomaril kirjoitti:Älä huoli. Matikkani on samaa tasoa.iPadi kirjoitti:koe.pngSaksan koe meni tosi hyvin...Kokeetkin menivät paremmin sitten.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
No kerros nyt mikä siinä opettajassa niin kyrpii? Taidan tietää syyn.tuomaril kirjoitti:Tunnen sitä opettajaa kohtaan voimakkaita negatiivisia tunteita.
Se on niin ylimielinen ja raivoaa pienestäkin asiasta.vinouma kirjoitti:No kerros nyt mikä siinä opettajassa niin kyrpii? Taidan tietää syyn.tuomaril kirjoitti:Tunnen sitä opettajaa kohtaan voimakkaita negatiivisia tunteita.