![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Blockkaan kaikki pelikutsuja lähettävät.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Tuo sitten tosiaan blokkaa kaiken mitä he kirjoittavat että jos sitä haluat niin olis varmaan syytä poistaa koko "kaveri"Kain kirjoitti:^ Kiitos, nyt selkis.![]()
Ei haittaa, kun en ole nähnyt suurimpaa osaa Facebook-kavereita … yli 4 vuoteen.Anniel kirjoitti:Tuo sitten tosiaan blokkaa kaiken mitä he kirjoittavat että jos sitä haluat niin olis varmaan syytä poistaa koko "kaveri"Kain kirjoitti:^ Kiitos, nyt selkis.![]()
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
Jep. Eli paras blokata vain pelit. Peli kerrallaan tulee rauhallisempaa. Vähän sama kuin puhelinmyynnistä ärsyyntyminen ja valittaminen. Suoramarkkinointikielto tuo rauhan pirttiin.Anniel kirjoitti:Tuo sitten tosiaan blokkaa kaiken mitä he kirjoittavat että jos sitä haluat niin olis varmaan syytä poistaa koko "kaveri"Kain kirjoitti:^ Kiitos, nyt selkis.![]()
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Vielä kun sais estettyä kaikki pelit sun muut etukäteen niin että kukaan ei pystyisi lähettämään mitään kutsuja mistään ohjelmasta. En inhoa FB:ssa mitään niin paljon kun sitä että sisältö ja pelit pitää estää yksi kerrallaan.Hanttapuli kirjoitti:Jep. Eli paras blokata vain pelit. Peli kerrallaan tulee rauhallisempaa. Vähän sama kuin puhelinmyynnistä ärsyyntyminen ja valittaminen. Suoramarkkinointikielto tuo rauhan pirttiin.Anniel kirjoitti:Tuo sitten tosiaan blokkaa kaiken mitä he kirjoittavat että jos sitä haluat niin olis varmaan syytä poistaa koko "kaveri"Kain kirjoitti:^ Kiitos, nyt selkis.![]()
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ai katsos vain, ovat saaneet tuon korjattua. Ennen FB-client kaatoi Adiumin jatkuvasti. Onpa hyvä homma, nyt FB:ssa ei tarvi kädyä kuin treeniaikatauluja seuraamassa.IIIMacci kirjoitti:Adiumissa muuten toimiii FB-chätti.. jengi varmaan kelaa että olen ihan hörähtänyt kun aina "FBssä" vaikka mulla on vaan auki Adiumi pari muun protokolan kanssa....
Se perusversio ei tainnut tukea, vaan sinun pitää ottaa uusin beta.Erño kirjoitti:Ai katsos vain, ovat saaneet tuon korjattua. Ennen FB-client kaatoi Adiumin jatkuvasti. Onpa hyvä homma, nyt FB:ssa ei tarvi kädyä kuin treeniaikatauluja seuraamassa.IIIMacci kirjoitti:Adiumissa muuten toimiii FB-chätti.. jengi varmaan kelaa että olen ihan hörähtänyt kun aina "FBssä" vaikka mulla on vaan auki Adiumi pari muun protokolan kanssa....
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Nolla »
On toiminnu jo pitkään mutta tossa piti toi jotenkin kikkailla muulla sisään kun normi fb-chättinä... hyvä että toimii nyt suoraan pakasta 1.5sessa.Kain kirjoitti:Se perusversio ei tainnut tukea, vaan sinun pitää ottaa uusin beta.Erño kirjoitti:Ai katsos vain, ovat saaneet tuon korjattua. Ennen FB-client kaatoi Adiumin jatkuvasti. Onpa hyvä homma, nyt FB:ssa ei tarvi kädyä kuin treeniaikatauluja seuraamassa.IIIMacci kirjoitti:Adiumissa muuten toimiii FB-chätti.. jengi varmaan kelaa että olen ihan hörähtänyt kun aina "FBssä" vaikka mulla on vaan auki Adiumi pari muun protokolan kanssa....
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Viesti Kirjoittaja Delli »
Viesti Kirjoittaja iccb »
Viesti Kirjoittaja e-mac »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
Jep. Vaikka palvelusta pidänkin, niin jonkinlaista passivoitumista olen minäkin havainnut. Tuohon osakkeeseen en aio sekaantua.IIIMacci kirjoitti:FB rupee myymään osakkeita, vaikka todellisuudessa ne on vajoamassa alaspäin ilman että kukaan tietää... Itse olen huomannut oman ja ystäväpiirin käytössä huomattavaa hiljetymistä - vähenemistä. Jotenkin tohon hommaan vään rupee turtumaan ja kyllästymään.. ne vanhojen frendien hömppäpäivitykset rupee tuntuu todella turhilta ja newsfeed ei tarjoa tarpeeksi viihdettä siihen että tuota palvelua tulisi käytettyä niin useasti kuin ennen.
Mielenkiintoista olisi tietää vähän statistiikkoja porukan käyttäytymisessä parin ekan vuoden innostuksen jälkeen... itsellä sama ilmiö on käynyt iPhonen kanssa... nyttemmin se on vaan puhelin kun aikaisemmin hilpalsin sitä joka käänteessä. No FBsta puhuttaessa niin kai ne taktisesti ottaa nyt rahat nopeesti pois osakemarkkinoilla ennen kun laiva lähtee toden teolla vajomaan
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja arisel »
”Kun tietoisuus tietosuoja-asioista kasvaa ja Euroopan lainsäädäntö kehittyy, Facebookin liiketoimintamalli muutuu mahdottomaksi”
..tähänkin asti Facebookin yksilön tietosuojasta piittaamaton toiminta on ollut ristiriidassa niin Saksan kuin muun Euroopan lainsäädännön kanssa.
Tietosuojavaltuutettu on pistänyt aluille kolme erillistä oikeusjuttua, joiden avulla hän haluaa ensiksikin kieltää käyttäjätietojen lähettämisen Yhdysvaltoihin. Tämän lisäksi hän vaatii, että Facebook rajoittaa tai estää kokonaan kolmansien osapuolten tietojen välittämisen muun muassa osoitekirjojen kautta. Lisäksi Weichert haluaa, että kuvien kasvojentunnistusominaisuus edellyttää Facebook-käyttäjän suostumusta.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Ettei, Cyber-pelottavaa? Haa!Jussi68 kirjoitti:Hyper-pelottavaa - olen samaa mieltä kanssasi.Citruuna kirjoitti:Pelottavaa - olen samaa mieltä kanssasi.pallo kirjoitti:Facebook on belsebubin keksintö ja mukasosiaalisten ihmisten typeryyksien välityksen kaatopaikka.
Viesti Kirjoittaja Mr. Hyde »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja mikaw_ »
Eli ketkä? Osakkeenomistajatko ovat näitä "ahneita kapitalisteja"? Moni työtönkin taitaa tänä päivänä omistaa osakkeita, eli olla "ahne kapitalisti" hyi hyi.Mr. Hyde kirjoitti:Käsillä on toivottavasti suurin pörssikupla koskaan. Olisi oikeus ja kohtuus jos ahneet kapitalistit haukkaisi kunnolla kaakelia.
Huomaa.Lisäksi lievä paranoia vaivaa,
Joo Virallinen Valtion Naamakirja pystyyn veronmaksajien kustantamana, kun yksityiset yritykset ovat niin epäilyttäviä.Minusta tällainen fb-tyylinen, mutta kansallinen palvelu olisi paljon mukavampi.
Kuten Apple-tuotteet. Suosittelenkin sinua siirtymään välittömästi aasilaisten yhtiöiden valmistamiin tuotteisiin ja asentamaan tietokoneeseen Ubuntun.Facebookhan edistää samalla kätevästi amerikkalaista kulttuuria taas jättiharppauksin. Kuten niin moni muukin asia.
Jep, nykyään saattaa narsisti ryömiä jopa vessapöntöstäkin vastaan.Sitten on näitä ylipostaajia (narsisteja) jotka on jatkuvasti päivittelemässä kaikenlaisia merkityksettömiä asioita.