Istuin sängylläni.. vieressä oli joku tyttö... ilmassa leijui jokin iso vaalea pilvi, kuin iso patja. Se nousi kohti kattoa ja jostain syystä sitä ei saanut päästää sinne. Hyppäsin ylös ja koitin estää sitä valkoista pilveä menemästä kaattoon. Siitä riippui jokin valkoinen uloke josta koitin kiskoa sitä alaspäin. Uloke oli kovin hatara ja ja siitä piti ottaa kiinni todella varovasti että sai vedettyä lujaa hajottamatta sitä. Pilvi kuitenkin jäi kiinni kattoon vaikka kuinka kiskon, olin vain liian hidas. Jonkin verran sain sitä uloketta venytettyä, mutta itse pilvi oli katossa.
Iltapäivällä menin käymään makuuhuoneessa. Sängyllä oli pyykkejä. Samassa huomasin että kattolamppu roikkuu muuten ihmeellisen matalalla. Samassa muistin öisen unen. Ei juma.. ei voi.. ei kai... Kyllä, olin kiskonut kattolamppua irti katosta yöllä
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Lamppu on sellainen metrin korkea rautalangasta ja paperista tehty kartio jonka sisällä on hehkulamppi ja joka roikkuu johdon varassa katosta. Katsoin lamppuatarkemmin ja totesin että se on muuten rikki hieman. Samassa muistin että olin lopettanut sen pilven kiskomisen kun jokin räsähti rikki. Lampun paperikehys oli irronnut kehikostaan. Lamppu oli korjattavissa, vahinkoa ei ollut tapahtunut.
Lamppu oli puoli metriä olempana koska johtoa oli hieman reilusti ja johtoon on vain kietaistu löysä solmu josta se on katossa olevassa koukussa kiinni. Tuo solmu oli luistanut eteenpäin.
Sen siitä saa kun nukkuu yksin, hajoaa paikatkin.