![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kebab
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kiitokset otetaan aina ihastuksella vastaan!PowerMac kirjoitti: Amanitalle kiitos hauskasta aiheesta
Viesti Kirjoittaja power »
Aiheesta aloittaneelle kiitosta täältäkin.amanita kirjoitti:Kiitokset otetaan aina ihastuksella vastaan!PowerMac kirjoitti: Amanitalle kiitos hauskasta aiheesta![]()
![]()
![]()
Ilahtuneena saatan todeta aiheen tosiaankin kiinnostavan, vaikka meidän nuorisoketjumme yrittääkin nyrpistää nokkaansa.
Jospa oikeinkirjoitukseen huomion kohdistaminen kuitenkin tehoaa jollakin aikavälillä laajemminkin foorumilla![8-|]
Viesti Kirjoittaja PowerMac »
Viesti Kirjoittaja neitioctavia »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Jos homppu-konekkaan ei enää tiedä, mistä virkkeen jakaisi pilkuilla lauseisiin, niin päätti laittaa x montaPowerMac kirjoitti:Mitäs tää nyt on? Ensin tulee erroria ja sitten viesti on moneen kertaan siellä. Josko ylläpito poistaisi ylimääräiset.
...ja erroria tuli tämänkin kanssa
Viesti Kirjoittaja PowerMac »
Mulle K (k) eba on bändi suomesta. Laita rilliinJone-51K kirjoitti:Mieltä järisyttävää informaatioa! Mulle keba on semmoinen elukka joka elää luonnonvaraisena Irlannin nummilla. Sitten pyydystetään ja katkotaan raajat ja laitetaan selkärangastaan pyörimään siihen grilliin.
Viesti Kirjoittaja MVi »
Wat? Paljon kello on?PowerMac kirjoitti:
..ja aina vaan mättää erroria....ylläpito herätys.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Järven pääPowerMac kirjoitti:Tää nyt ei liity omaan kieleen mutta koulussa aikoinaan kaveri kirjoitti tupa koinnista että "burning cicarettes". Tuota kurpizzaa en ole ennen kuullutkaan...joka asia taas ei meinaa yhtään mitään. Mä kuitenkin edelleen puhun pizzasta ja kebabista. Ja niin sen olen kirjoittanut ruoka listoihinkin eikä marinaa ole tullut. Kraavi lohi on näin jouluna varsinkin suurta herkkua. Ehkä kuitenkin mun ikäiset tajuaa että sen oikean nimen. Lipeä kalasta en tykkää, en liioin lanttu laatikosta vai onko sekin nykyisin rutabaga box?![]()
Amanitalle kiitos hauskasta aiheesta
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja MVi »