Koirat on kyllä uskomattoman typeriä joskus, yleensä ulkoiluttaessascratsin kirjoitti:ulkoilutin koiraa :-|
onneks ei ole omaa koiraa, hermot menis :_|

Viesti Kirjoittaja Erño »
Koirat on kyllä uskomattoman typeriä joskus, yleensä ulkoiluttaessascratsin kirjoitti:ulkoilutin koiraa :-|
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Jooh, kerran kun kävin ulkoiluttamassa siskoni koiraa, niin se yhtäkkiä huomasi jossain metsikössä istuvat kissan ja aloitti valtavan räksytyksen ja louskutuksen. Vein koiraa hihnan kanssa lähemmäs kissaa, joka tuntui kiinnostavan valtavasti. Aluksi kissa meni puolustusasentoon, mutta kun se näki, että raivoava koira ei pääse kahta metriä lähemmäs, se rentoutui ja alkoi rauhallisesti katsella ihan toiseen suuntaan.Erño kirjoitti:Koirat on kyllä uskomattoman typeriä joskus, yleensä ulkoiluttaessascratsin kirjoitti:ulkoilutin koiraa :-|
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja piipelipaapeli »
Turha toive. Tällaisessa pikkutuppukylässäkään harvoin tapaa just sitä haluamaansa tyyppiä kahteen kertaanpiipelipaapeli kirjoitti:Toivoin, että kohtaisin sen upean naisen toistamiseen kaupungin yössä![]()
En kohdannut
Viesti Kirjoittaja piipelipaapeli »
Luojan kiitos tuppukylille ja tumpuille. 8)Erño kirjoitti:Turha toive. Tällaisessa pikkutuppukylässäkään harvoin tapaa just sitä haluamaansa tyyppiä kahteen kertaan![]()
...ja ne v**tumaisimmat kävelee vastaan joka nurkan takaa
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Mikkoja »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Minäkin olen. Vaikkei niiden käyttö varsinaisesti kuulukaan graafikon toimenkuvaanMikkoja kirjoitti:Ajoin kaivinkonetta ja metsätraktoria! 8)
Hauskaa oli vaikkei niiden käyttö varsinaisesti kuulukaan metsäinssin toimenkuvaan.
Viesti Kirjoittaja Mikkoja »
Olet mitä? Ajellut kyseisillä koneilla?Macco kirjoitti:Minäkin olen. Vaikkei niiden käyttö varsinaisesti kuulukaan graafikon toimenkuvaan
Viesti Kirjoittaja Macco »
Juu siis ajellut. Parisenkymmentä vuotta sitten yksi tuttu päästi tietyömaalla kaivurin ohjaimiin hetkeksi, ja siskonmies omistaa moton.Mikkoja kirjoitti:Olet mitä? Ajellut kyseisillä koneilla?Macco kirjoitti:Minäkin olen. Vaikkei niiden käyttö varsinaisesti kuulukaan graafikon toimenkuvaanMielenkiinnosta kysyn, että missä olet päässyt ajelemaan?
Viesti Kirjoittaja Maza »
Nii määki. Vaikka kemikaaliteekkarin ei välttämättä noita tarvitse hallitakaan. Harvesterin ajo oli mielenkiintoista, kun piti arvata, mistä se lähtee liikkelle ja mistä se puomi liikkuu. Olikos siinä molemmille käsille neljän suunnan ohjaimet ja vielä muutama samanlainen sormien käyttöön. Ja kaikki merkinnät oli kulunut pois. En muuten saanut yhtään tuhoa aikaiseksi, vaikka katastrofin ainekset olivatkin ilmassa.Macco kirjoitti:Minäkin olen. Vaikkei niiden käyttö varsinaisesti kuulukaan graafikon toimenkuvaanMikkoja kirjoitti:Ajoin kaivinkonetta ja metsätraktoria! 8)
Hauskaa oli vaikkei niiden käyttö varsinaisesti kuulukaan metsäinssin toimenkuvaan.
Viesti Kirjoittaja Pbman »
Viesti Kirjoittaja amanita »
KUMMA etten sua siellä Varimportissa huomannut...Pbman kirjoitti:En tänään mutta vissiin edellispäivänä: olin pilkillä!
[img]Upee%20kuva...[/img]
Viesti Kirjoittaja maxima »
Joo, ja tuo siima näytti hetken aikaa joltain muulta.Erño kirjoitti:Pbman näyttää kuvassa pilkkivältä kääpiöltä![]()
Nuo housut ja polvien kulma hämää vähän.
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Mikä siima?maxima kirjoitti:Joo, ja tuo siima näytti hetken aikaa joltain muulta.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Osta klaasit!Teppo Tulppu kirjoitti:Mikä siima?maxima kirjoitti:Joo, ja tuo siima näytti hetken aikaa joltain muulta.
Kyllä mä sen näin, mutta ei se mitään siimaa ole vaikka maxima puhdashenkisenä nuorukaisena niin haluaakin uskotella!amanita kirjoitti:Osta klaasit!Teppo Tulppu kirjoitti:Mikä siima?maxima kirjoitti:Joo, ja tuo siima näytti hetken aikaa joltain muulta.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Mitähän se tää yx yrittää oikein suurentaa esiin?amanita kirjoitti:Osta klaasit!Teppo Tulppu kirjoitti:Mikä siima?maxima kirjoitti:Joo, ja tuo siima näytti hetken aikaa joltain muulta.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Kyllä mun pitää, tosin klaasittomana, kompata Teppoa. Helmeilevä norohan tuo on. Ja se selittää sen sulan kohdan jäässä.Teppo Tulppu kirjoitti:Kyllä mä sen näin, mutta ei se mitään siimaa ole vaikka maxima puhdashenkisenä nuorukaisena niin haluaakin uskotella!
Viesti Kirjoittaja maxima »
Sitte ihmetteli miten järvestä löytyi kultakala?Maza kirjoitti:Kyllä mun pitää, tosin klaasittomana, kompata Teppoa. Helmeilevä norohan tuo on. Ja se selittää sen sulan kohdan jäässä.Teppo Tulppu kirjoitti:Kyllä mä sen näin, mutta ei se mitään siimaa ole vaikka maxima puhdashenkisenä nuorukaisena niin haluaakin uskotella!
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Shoonkho pääshiäish phishaa, she?Maza kirjoitti:Kyllä mun pitää, tosin klaasittomana, kompata Teppoa. Helmeilevä norohan tuo on. Ja se selittää sen sulan kohdan jäässä.Teppo Tulppu kirjoitti:Kyllä mä sen näin, mutta ei se mitään siimaa ole vaikka maxima puhdashenkisenä nuorukaisena niin haluaakin uskotella!
Varmaankin jotakin tsydeemiä, joka selittäisi miksi tuo noro näyttäisi lähtevän hieman ylempää kuin olettaisi.Jone kirjoitti:Mitähän se tää yx yrittää oikein suurentaa esiin?