Oisinkin, mutta koulu-aikana ei saa olla päihtyneenä.Tauvo kirjoitti:Lienet humalassa.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Viesti Kirjoittaja Kain »
Oisinkin, mutta koulu-aikana ei saa olla päihtyneenä.Tauvo kirjoitti:Lienet humalassa.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Apinakin osaa ottaa kuvia, joka on todistettu. Miksi ei siis ihminen, joka ei ole apina ellei toisin määritellä?Tauvo kirjoitti:
2. Kukaan (paitsi Kunkku) ei ole väittänyt noita kuvia apinan tai (tai ihmisen, tai edes minun) ottamaksi.
Viesti Kirjoittaja iPSP »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minulla on reissukuvia läpikäymättä vuodelta 2005 alkaen....iPSP kirjoitti:....Olen luultavasti maailman hitain käymään reissukuvia läpi, kun nämäkin ovat viime kesältä, mutta minkäs teet, kun ei yleensä ole aikaa opiskeluiden takia....
No hyvä, etten ole ainuthatey kirjoitti:Minulla on reissukuvia läpikäymättä vuodelta 2005 alkaen....iPSP kirjoitti:....Olen luultavasti maailman hitain käymään reissukuvia läpi, kun nämäkin ovat viime kesältä, mutta minkäs teet, kun ei yleensä ole aikaa opiskeluiden takia....
Viesti Kirjoittaja arisel »
Tämäkin on hieno! Yllättävää, sillä en mitenkään erityisesti ole viehättynyt mustavalkokuvista, vaikka aikanaan filmille olen niitä kuvannut itsekin. Mutta hyvä kuva on hyvä, oli siinä värejä tai ei.Tauvo kirjoitti:Saman lumimyrskyn tuhnutuksia...
Viesti Kirjoittaja Skarsnak »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Sinäkin Brutukseni! Ei kai tuo ylisuuri puhelin ole sinun?hatey kirjoitti:Leikin lelulla (eilen).
Kyllä se on. Hätsii on menettänyt täysin otteensa todellisuuteen. Se kulkee nykyään ostosparatiisista toiseen ja viettää iloista kulutusjuhlaa ostaen kaiken, mitä on kääritty karkkipaperiin.Tauvo kirjoitti:[ Ei kai tuo ylisuuri puhelin ole sinun?
Viesti Kirjoittaja jjari »
C'est la vie 8)KunkkuJ kirjoitti:Kyllä se on. Hätsii on menettänyt täysin otteensa todellisuuteen. Se kulkee nykyään ostosparatiisista toiseen ja viettää iloista kulutusjuhlaa ostaen kaiken, mitä on kääritty karkkipaperiin.Tauvo kirjoitti:[ Ei kai tuo ylisuuri puhelin ole sinun?
Ei suinkka.Tauvo kirjoitti:Sinäkin Brutukseni! Ei kai tuo ylisuuri puhelin ole sinun?hatey kirjoitti:Leikin lelulla (eilen).
En tiedä Spotifyn kuvake näyttää.hatey kirjoitti:Ei suinkka.Tauvo kirjoitti:Sinäkin Brutukseni! Ei kai tuo ylisuuri puhelin ole sinun?hatey kirjoitti:Leikin lelulla (eilen).![]()
Etkö huomaa tuolla kummallisia ohjelmapeukalonkynsiä? Musiikki, Vihaiset Linnut, Spotify.....
Viesti Kirjoittaja henkkaize »
Nyt tiedät:Tauvo kirjoitti:En tiedä Spotifyn kuvake näyttää.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Mikä on spotify?Tauvo kirjoitti:En tiedä Spotifyn kuvake näyttää.
Palvelu mistä voi kuunnella laillisesti musiikkia. Ilmainenkin versio löytyy, se sitten sisältää mainoksia kappaleiden vaihtumisen välissä. Maksullisessa versiossa Spotifyä voi käyttää myös puhelimessa ja musiikin laatu on parempi.KunkkuJ kirjoitti:Mikä on spotify?Tauvo kirjoitti:En tiedä Spotifyn kuvake näyttää.
Pidän tästä kuvasta. 8)hatey kirjoitti:Leikin lelulla (eilen).