Viesti Kirjoittaja Celia »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Mene kyselemään postista, josko saisit sen pelkällä seurantakoodilla. Minä olen muistaakseni joskus saanut pakettini näin.Erño kirjoitti:Missä viipyy miun varustelekan pakeetti?saapunut postiin jo eilen, mutta sieltä ei ole tullut lappua/tekstiviestiä.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Lakkaa harrastamasta sitä seksiä, niin ei tarvitse tähän aiheeseen taas palata...Celia kirjoitti:Vieläkin ketuttaa. Siis miten ihmeessä voi seksin jälkeen päätyä keskustelemaan (miehen aloitteesta) siitä, että mac on hänen mielestään tehty kädettömille ihmisille, jotka eivät osaa käyttää konetta.Muistan hämärästi kysyneeni, että "miksi puhumme tästä?" Sitten toinen jo tuhisi ja minua vtutti. Minulla on ollut mac varmaan 3 vuotta, miehellä joku hp. Miksi ihmeessä tähän keskusteluun pitää aina palata??!?! Ja mitä ihmeellisimpiin aikoihin??
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Sano että tunnet mun, niin saat kaikki pakeetterit sieltä postista.Erño kirjoitti:Missä viipyy miun varustelekan pakeetti?saapunut postiin jo eilen, mutta sieltä ei ole tullut lappua/tekstiviestiä.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Tai sitten vaihtoon vaan.arttula kirjoitti:Lakkaa harrastamasta sitä seksiä, niin ei tarvitse tähän aiheeseen taas palata...Celia kirjoitti:Vieläkin ketuttaa. Siis miten ihmeessä voi seksin jälkeen päätyä keskustelemaan (miehen aloitteesta) siitä, että mac on hänen mielestään tehty kädettömille ihmisille, jotka eivät osaa käyttää konetta.Muistan hämärästi kysyneeni, että "miksi puhumme tästä?" Sitten toinen jo tuhisi ja minua vtutti. Minulla on ollut mac varmaan 3 vuotta, miehellä joku hp. Miksi ihmeessä tähän keskusteluun pitää aina palata??!?! Ja mitä ihmeellisimpiin aikoihin??
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Kädelliset Macistit ei naista kaipaa...Erño kirjoitti:Tai sitten harrastat sitä jonkun kädettömän Macistin kanssa
Aivanarttula kirjoitti:Kädelliset Macistit ei naista kaipaa...Erño kirjoitti:Tai sitten harrastat sitä jonkun kädettömän Macistin kanssa
Todellakin ! Takakumi ollut pitkään tyhjä. Tänään aktivoiduin vihdoinkin, ja aloitin paikkaushommat. Mutta onkin liian hieno pyörä. Kumi on mallia "tubeless". Mitens tuon nyt sitten korjaat...Peitsamo kirjoitti:Saakelin pyörä. Sisäkumit paukkuvat jatkuvasti ja nyt ilmeisesti pumpun suutin jotenkin paskana ihan yhtään varoittamatta. Voi tätä vastustamisen määrää...
PRKL pistän kohta sen rälläkällä kymmeneen osaan
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Minullakin puhkeili takarengas melko tiuhaan. Rälläkkää ei ollut käsillä, joten toteutin seuraavaksi helpoimman toimenpiteen: marssin kauppaan ja ostin uuden vanteen, sisäkumin ja pistosuojatun ulkokumin. Muutin myös muualle jotta ei tarvitse ajella samoilla teillä, missä rengas aina puhkesi. Varmuuden vuoksi. Ei ole puhkeillut sen jälkeen.Peitsamo kirjoitti:Saakelin pyörä. Sisäkumit paukkuvat jatkuvasti ja nyt ilmeisesti pumpun suutin jotenkin paskana ihan yhtään varoittamatta. Voi tätä vastustamisen määrää...
PRKL pistän kohta sen rälläkällä kymmeneen osaan
Viesti Kirjoittaja SimZilla »
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Lälläslää.Erño kirjoitti:No nyt sitten tuli postista viesti. Just kun oli. Lähtenyt Etelää valloittamaan.
Oot sitten ilman housuja liikenteessä?Erño kirjoitti:No nyt sitten tuli postista viesti. Just kun oli. Lähtenyt Etelää valloittamaan.
Viesti Kirjoittaja EddyzMac »
Sittenhän kaverisi housut tippuvat.Erño kirjoitti:Löysin kassin pohjalta yhdet löysät housut. Meinaavat tippua jalasta. Onneksi sain lainattua kaverin vyötä.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Se ei vaan osaa, siis nauttia seksistä. Ihanteellisen seksinautinnon jälkeen ei voi alkaa puhumaan tietotekniikasta. Taitaa partnerillasi olla seksiteknologisia ongelmia, hän syöksyy kyllä evioarolle.Celia kirjoitti:^ Hyvä linkki! Seuraavan kerran kun ottaa asian puheeksi sanon, että se on avioeron paikka nyt.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Voisin hyvin kuvitella kommentoivani vaikkapa sanomalla, että yhteistyö toimii kuin Applen tuotteilla! Muunlaista kumppania tosin en voisi kuvitellakaan kuin ...macistia.Salamijakk kirjoitti: Se ei vaan osaa, siis nauttia seksistä. Ihanteellisen seksinautinnon jälkeen ei voi alkaa puhumaan tietotekniikasta. Taitaa partnerillasi olla seksiteknologisia ongelmia, hän syöksyy kyllä evioarolle.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Eikös kunkulla ole Mac?amanita kirjoitti:Muunlaista kumppania tosin en voisi kuvitellakaan kuin ...macistia.
Eikun sillon bemari.Macco kirjoitti:Eikös kunkulla ole Mac?amanita kirjoitti:Muunlaista kumppania tosin en voisi kuvitellakaan kuin ...macistia.
Viesti Kirjoittaja Zipe »