Sait kameran takaisin kun päästivät ulos?Tauvo kirjoitti:Loviisassa on Suomen englantilaisin putka.

Viesti Kirjoittaja arisel »
Sait kameran takaisin kun päästivät ulos?Tauvo kirjoitti:Loviisassa on Suomen englantilaisin putka.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja harri_tku »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Kas; minä arvelin kyseessä olevan rummun.harri_tku kirjoitti:Hei!
Jotenkin Maccimainen rakennus tuo Kumu.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Hemmetti että tykkään noista viimeisimmistä kuvistasi!! Todella IHANIA!harri_tku kirjoitti:Hei!
Jotenkin Maccimainen rakennus tuo Kumu.
Valokuvaajana suorastaan "sekosi" kun näki Kumun sisältä. Täynnä hienoja yksityiskohtia. Ja sen päälle satoja upeita taideteoksia. Myös paljon ihan oikeita öljyväritöitä menneiltä vuosisadoilta. Suosittelen paikkaa.
http://www.flickr.com/photos/harrivayrynen/6880860022/
t :Harri
Viesti Kirjoittaja iPSP »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
160 lasissa, joten siihen nähden aika hyvä suoritusKunkkuJ kirjoitti:Järjestelin vähän tiedostoja koneella. Silmiin osui tuommoinen ikivanha valokuva. Siinä olen Ranskassa menossa kohti Portugalin Formula1-kisaa silloin ennen, kun miehet vielä olivat Ruusperejä. Voi sitä kultaista nuoruutta!
Kylläpä olen kehittynyt paljon kuvaajana tuon jälkeen. Usein saan jopa horizontin vaateriin toisin kuin silloin.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Kateellisen panettelua. Sinulle mahdottomuus tuollainen kuva, kun antiikkimoposi ei kulje noin kovaa, eikä sen ohjaustangosta uskalla heittää hetkeksikään irti edes toista kättä. Kamerasikin on sellainen saippualaatikko, että se lentäisi tiehensä tuollaisessa tilanteessa. Suurin mahdottomuus sinulle kuitenkin olisi uskaltautua ihmisten ilmoille, sinä kun et aja muuta kuin kodin ja Kainuun korven väliä.hatey kirjoitti:^^ Phah...jostain hupailupuiston Sega-mopoilusimulaattorista otettu kuva.
Pyhpah...miksi minun pitäisi edes ajaa noin lujaa?KunkkuJ kirjoitti:Kateellisen panettelua. Sinulle mahdottomuus tuollainen kuva, kun antiikkimoposi ei kulje noin kovaa, eikä sen ohjaustangosta uskalla heittää hetkeksikään irti edes toista kättä. Kamerasikin on sellainen saippualaatikko, että se lentäisi tiehensä tuollaisessa tilanteessa. Suurin mahdottomuus sinulle kuitenkin olisi uskaltautua ihmisten ilmoille, sinä kun et aja muuta kuin kodin ja Kainuun korven väliä.hatey kirjoitti:^^ Phah...jostain hupailupuiston Sega-mopoilusimulaattorista otettu kuva.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Se on vähän kuin Grooveshark.KunkkuJ kirjoitti:Mikä on spotify?Tauvo kirjoitti:En tiedä Spotifyn kuvake näyttää.
Tuo kuva nappaa katsomaan tarkemminkin, kiva!
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
amanita kirjoitti:Sunnuntaikävelyn poimintoja matkan varrelta
Terminaali.jpg
Tuo kallioraiskaus ainakin on masentavaa, saattaa olla ihan sitä ittiiäänkin.Mikael K. kirjoitti:amanita kirjoitti:Sunnuntaikävelyn poimintoja matkan varrelta
Terminaali.jpg
Onko tämä sitä turuntautia?
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Todellakin. Minulla on vastaava aina ovessa kun tulen yövuorosta nukkumaan. Kirjoitan yleensä muutamalla kielelläkin sen lapun, koska ilman lappua ne ei usko. Tänään ei tullut yhtään virpojaa ja lappua ei ollut ikkunassa. Pelkäsin kyllä nukkumaan mennessä asiaa kun en jaksanut enää lappua mennä kirjoittamaan. Tuo Kain:in kuva on kyllä huippu.tuomaril kirjoitti:^Mahtava!
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja iMies »
Lasten uhkaaminen aseellisella väkivallalla onkin sitten todella hyvää huumoria tänä päivänä.M.P.T kirjoitti:Tuo Kain:in kuva on kyllä huippu.tuomaril kirjoitti:^Mahtava!