Aika montaa leffaa kattelet...jomppeli kirjoitti:selaan homppua ja katson sivusilmällä 2012 leffaa

Minulla tuo 2012-leffa on jäänyt näkemättä ja arvostelujen perusteella voi olla parempi ettei tule katsottuakaan.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Aika montaa leffaa kattelet...jomppeli kirjoitti:selaan homppua ja katson sivusilmällä 2012 leffaa
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Efektit on oikeasti hyvin tehtyjä, mutta kerronnaltaan elokuva on täyttä kuraa.Macco kirjoitti:Aika montaa leffaa kattelet...jomppeli kirjoitti:selaan homppua ja katson sivusilmällä 2012 leffaa![]()
Minulla tuo 2012-leffa on jäänyt näkemättä ja arvostelujen perusteella voi olla parempi ettei tule katsottuakaan.
Viesti Kirjoittaja karjalankarhu »
Viesti Kirjoittaja karjalankarhu »
Viesti Kirjoittaja rok »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Outoa, kun tällainen nuorehko maalaispoikakin tietää mitä tarkoittaa hönöttäminen 8)Peitsamo kirjoitti:Mikä kerpeleen hönöttäminen
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Välittääkö muka joku USA:n ulkopuolella Super Bowlista?ipot kirjoitti:Shoppailen Prismassa Super Bowl-eväitä. 8)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Äläs ny! Nössörugby on hieno laji! Melkein yhtä hieno kuin curling tai hiihto.Mailia kirjoitti:Välittääkö muka joku USA:n ulkopuolella Super Bowlista?ipot kirjoitti:Shoppailen Prismassa Super Bowl-eväitä. 8)
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Määkin voisin tahtoa naisen joka nukkuu ensin kymmenen tuntia ja sitte odottaa mua sängyssä!Anniel kirjoitti:Köllöttelen edelleen sängyssä 10 tunnin yöunien jälkeen ja odottelen miestä kotiin