ei kai teillä siirry ajatukset mitenkään iisisti panemiseen, ku muija kysyy työkalujuttuja?kerabit kirjoitti:^Väittäisin noita muttereiksi eli lankuissa jotka tulevat nurkissa oleviin tolppiin on jyrsitty joko puolikkaat tai kokonaiset ympyrät. Nuo plumpsautetaan niihin ja kultainen ruuvi tunkeutuu lankun päästä reiästä tuohon kappaleen kuin............. oho lähti ajatus karkuun ja kiristyessään vaan tiukkenee tuohon ruuvin jengaan. Näin mä luulen
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Siirtyi sängyn kasaaminen huomiselle, kun tänään olikin sairastelupäivä. Sain mieheltäin pöpön ku kutale tuli sairastelemaan valmiiden ruokapatojen ääreen. Raahas jopa tietokoneensa ja kissansa tänne kämpältään..
Jos käsitin selityksesi oikein, niin väittäsin että oot kuitenki väärässä koska noi on yllättävän isoja ja kaikki reiät ja muut mitä oon löytäny, on pieniä enkä usko että noi toimis kamalan nätteinä koristeina.. Kaipa mä huomenna saan ne johki tungettua jos ne ylipäätään tuohon sänkyyn kuuluu. Mietin asiaa sit uudestaan, kun sänky rojahtaa alas.