![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viimiset hörpyt mukista, kuteet niskaan ja töihin!! Voi ei, tää ei voi olla totta... viiminen työvuoro ennen kesä-kesä-kesälomaa!!

Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
"Että ettet" voi korvata "ettet" tai "että et". muutoinkin kahvi oli muuten erinomaisen hyvelöä, kiitos etähuollosta.kuriton kirjoitti:No hyvä, että ettet jäänyt puutteliseks!![]()
Viimiset hörpyt mukista, kuteet niskaan ja töihin!! Voi ei, tää ei voi olla totta... viiminen työvuoro ennen kesä-kesä-kesälomaa!!
Viesti Kirjoittaja Machist »
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Ruppee ihan pikkasen epäilyttämään tuo teitin kunniallisen työn kunniallisuus tuon söhräämisen jälkeen..darthmother kirjoitti:Minä juon nyt kahvia (aamukahvia) Mukista juon kahvia, kakista juon muhvia, nam, Tresidenttiä, nam.
muuta ei hyväksytä. Paitsi olut,nam Olut ja viina, vilut ja oona
, ehhehe.
Hys itelles, kannattaisko kertoo sille siellä käppäilevälle kuninkaalle, että jatkuva piristeiden käyttö saattaa saada aikaan suuruus harhoja!darthmother kirjoitti:edit: hys, kuningas nukkuu.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Obelixko se siellä?darthmother kirjoitti:Minun suuruuteni ei ole harha ja minä juon nyt kahvia, kautta Teutateksen.
Viesti Kirjoittaja MrEre »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja InstigatoR »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
AMAAA! Täällä olisi taas kirveellä töitä.darthmother kirjoitti:Minä juon nyt olutta
Mikäs kielikello se tänne on tullut? Juo kahvia, niin helppottuu tuo kireys sultakin!ManiMicci kirjoitti:AMAAA! Täällä olisi taas kirveellä töitä.darthmother kirjoitti:Minä juon nyt olutta