Siviilipalvelus tuntui järkevämmältä vaihtoehdolta joten sotaleikki jäi AUK1:en puoleen väliin.
MBP 2.3GHz Intel Core i5 13''|320Gb (5400rpm)|2x2Gb 1333MHz DDR3|Mac OS X 10.6.8
Samsung Syncmaster 225BW
WD My Book Studio Edition II 2TB
WD My Book Home 1TB
Logitech Z-5500 Digital
Jone kirjoitti:Mitähän se tää yx yrittää oikein suurentaa esiin?
Varmaankin jotakin tsydeemiä, joka selittäisi miksi tuo noro näyttäisi lähtevän hieman ylempää kuin olettaisi.
Kum moderaattorska sanoo, että siinon siima, niin siinnon!
Noh noh.. Johan on amanita suurennoksen ottanut. Vaikka sitä ei ehkä tuosta kuvasta kunnolla huomaa niin sana ''siima' ei välttämättä tee ihan oikeutta sille
Kirjoittelin tuossa listaa yrityksen tiloista anastetusta omaisuudesta, eipä ole tällaistakaan hommaa ennen eteen tullut. Oli pääsiäispyhinä käyty ovet murtamassa ja vähän (onneksi tosi vähän!) kamoja pöllitty.
Power - a happy Mac-user since 1986...
"Soon there will be 2 kinds of people. Those who use computers, and those who use Apples."
(Apple Computerin käyttämä mainoslause 1980-luvun alkupuolelta)
Kävin silmälääkärissä. Ihan syystä, pykäläkin huonommin, niin olisi tullut ajokorttiin merkintä. Nyt pitää vaan mennä sovittelemaan. Tietäis edes, millaset sopii...
Tai sitten mä otan mallia Steve Wozniakista, tulisipahan katsottua maailmaa niiden legendaaristen "Apple-lasien" läpi.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
Crash test dummy kirjoitti:Olen hompussa vistan välityksellä (Forgive me father, for I have sinned..)
Olet menossa Homppuun. Klikkaa Peruuta tai Jatka.
Windows Defender on huomannut Hompun. Windows Defender käynnistetään. Klikkaa Peruuta tai Jatka.
Windows Defender tarkistaa Homppua. Klikkaa Peruuta tai Jatka.
Windows Defender on tarkistanut Hompun. Klikkaa Peruuta tai Jatka.
Montakin asiaa... ensinnäkin: lähdin baariin vain puolitutun kanssa, oli ihan kivaa... baarista tultuani kuulin koti taloni ovella tuttua musiikkia. Huikkasin jollekin eukolle siinä alakerran partsilla, että onkos se "heppu" (nimi muutettu) siinä paikalla... olihan se. Pääsin siis kuokkimaan. Vedin siinä yhden tuttuni ja uusien erittäin puolituttujen kanssa bisseä ja päädyttiin tupakille siihen pihaan, Yläkerrassa naapurin setä auko päätään ja auottiin sitten takasin. No, lopulta äidyttiin tämän asuntoon juomaan lisää bisseä... no, tähän väliin on siis hyvåä kertoa, että tämä kaveri olikin siis minun seinänaapuri jolle olen hankkinut jo yhden varoituksen mölyämisestä. Kaveri tarjosi bisseä ja minähän nautin. Näytin siinä ohessa näille porukoille hieman hämmentyneen koirani joka ei oikein osannut asennoitua siihen, että päästin sen puolivahingossa käytävään ja näin ollen naapurin asuntoon. Oli muuten ihan kiva reissu tutustua paremmin aikaisempaan puolituttuuni ja myöhemmin täysin vieraaseen naapuriini.