arttula kirjoitti:Miksi turhaan? Sossusta saa rahaa G:hen ja T:hen ! 8)

Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
arttula kirjoitti:Miksi turhaan? Sossusta saa rahaa G:hen ja T:hen ! 8)
Viesti Kirjoittaja arttula »
Et viitsisi...KunkkuJ kirjoitti:arttula kirjoitti:Miksi turhaan? Sossusta saa rahaa G:hen ja T:hen ! 8)Luuseri! Jos sinulla ei ole mitään oikeita töitä( minkä ymmärtäisin hyvin), entä jos tekisit jotain yhteiseksi hyväksi, etkä vaan ruikuttaisi rahaa itsellesi yhteisestä kassasta? Maailmassa on paljon ihmisiä, jotka tarvitsisivat apua.
Halveksitko kehitysmaita? Eivätkö niiden asukkaat ole sinusta yhtä arvokkaita kuin vaikka me suomalaiset?arttula kirjoitti: Emmehän sentään ole mikään kehitysmaa.
Tokihan olemme. Mutta meillä on meille apua tarvitseville sosiaaliturva. Kehitysmaissa sellaista ei ole - tietääkseniKunkkuJ kirjoitti:Halveksitko kehitysmaita? Eivätkö niiden asukkaat ole sinusta yhtä arvokkaita kuin vaikka me suomalaiset?arttula kirjoitti: Emmehän sentään ole mikään kehitysmaa.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Jaahas, lisää yhteiskunnan vähäosaisia. Eikö sinulla raukalla ole autoa?tuomaril kirjoitti:Pyöräilin 27 kilsan matkan 8) 8) 8)
Viesti Kirjoittaja nina »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Hää on vielä alaikäinenKunkkuJ kirjoitti:Jaahas, lisää yhteiskunnan vähäosaisia. Eikö sinulla raukalla ole autoa?tuomaril kirjoitti:Pyöräilin 27 kilsan matkan 8) 8) 8)
Olen 14v jonka takia mulla ei ole autoa. Taitaapi sulla olla aikamoinen kaljamaha jos kerran menet kaikkialle autolla. Varo ettei se ylipaino koidu kohtaloksesi.KunkkuJ kirjoitti:Jaahas, lisää yhteiskunnan vähäosaisia. Eikö sinulla raukalla ole autoa?tuomaril kirjoitti:Pyöräilin 27 kilsan matkan 8) 8) 8)
Lapsiraukka. Huonosti tuntuu olevan asiat ja sen lisäksi vielä paha suustaan. Ei vaikuta tulevaisuus hyvältä, ei.tuomaril kirjoitti: Olen 14v jonka takia mulla ei ole autoa. Taitaapi sulla olla aikamoinen kaljamaha jos kerran menet kaikkialle autolla. Varo ettei se ylipaino koidu kohtaloksesi.
Tuskin se tulevaisuus hyvä on siellä Luumäen perukoillakaan.......KunkkuJ kirjoitti:Lapsiraukka. Huonosti tuntuu olevan asiat ja sen lisäksi vielä paha suustaan. Ei vaikuta tulevaisuus hyvältä, ei.tuomaril kirjoitti: Olen 14v jonka takia mulla ei ole autoa. Taitaapi sulla olla aikamoinen kaljamaha jos kerran menet kaikkialle autolla. Varo ettei se ylipaino koidu kohtaloksesi.
Haulikko seuraavan kerran matkaan ? Mahaliu'un tekijä vaihtuu.nina kirjoitti:Tein kunnon mahaliu'un hyökkäävän metson vuoksi
Sinä ja tyrkytät niitä aseita joka paikkaan. Niiden avullako ajattelet kaikkien ongelmien ratkeavan?arttula kirjoitti:Haulikko seuraavan kerran matkaan ? Mahaliu'un tekijä vaihtuu.
Kuule, ei tällä iällä mietitä tulevaisuutta. On vain menneisyys.tuomaril kirjoitti:Tuskin se tulevaisuus hyvä on siellä Luumäen perukoillakaan.......
Ainakin olen ratkaissut kaikki tähän asti eteen tulevat ongelmani. Ja varmaan myös jatkossa. Suosittelen kokeilemaan !KunkkuJ kirjoitti:Sinä ja tyrkytät niitä aseita joka paikkaan. Niiden avullako ajattelet kaikkien ongelmien ratkeavan?arttula kirjoitti:Haulikko seuraavan kerran matkaan ? Mahaliu'un tekijä vaihtuu.
En uskonu ikinä sanovani tätä mutta:KunkkuJ kirjoitti:Kuule, ei tällä iällä mietitä tulevaisuutta. On vain menneisyys.tuomaril kirjoitti:Tuskin se tulevaisuus hyvä on siellä Luumäen perukoillakaan.......
Missä iässä kulkee tuo raja ?tuomaril kirjoitti:En uskonu ikinä sanovani tätä mutta:KunkkuJ kirjoitti:Kuule, ei tällä iällä mietitä tulevaisuutta. On vain menneisyys.tuomaril kirjoitti:Tuskin se tulevaisuus hyvä on siellä Luumäen perukoillakaan.......
KunkkuJ puhuu asiaa!
15v.arttula kirjoitti:Missä iässä kulkee tuo raja ?tuomaril kirjoitti:En uskonu ikinä sanovani tätä mutta:KunkkuJ kirjoitti:Kuule, ei tällä iällä mietitä tulevaisuutta. On vain menneisyys.tuomaril kirjoitti:Tuskin se tulevaisuus hyvä on siellä Luumäen perukoillakaan.......
KunkkuJ puhuu asiaa!
Viesti Kirjoittaja hatey »
Jep jep...tuomaril kirjoitti:arttula kirjoitti:15v.tuomaril kirjoitti:Missä iässä kulkee tuo raja ?KunkkuJ kirjoitti: En uskonu ikinä sanovani tätä mutta:
KunkkuJ puhuu asiaa!
arttula kirjoitti:Haulikko seuraavan kerran matkaan ? Mahaliu'un tekijä vaihtuu.nina kirjoitti:Tein kunnon mahaliu'un hyökkäävän metson vuoksi
Sinä olet joka tapauksessa sen rajan jo ylittänyt. Vai oletko kuvitellut sinulla olevan vielä jonkinlaista tulevaisuutta?arttula kirjoitti:Missä iässä kulkee tuo raja ?
Ensi kerralla osaat sitten pitää sitä pyssyä oikein päin ?nina kirjoitti:arttula kirjoitti:Haulikko seuraavan kerran matkaan ? Mahaliu'un tekijä vaihtuu.nina kirjoitti:Tein kunnon mahaliu'un hyökkäävän metson vuoksi
Kerran olen pyssyllä pamauttanut ja silloinkin tuli osuma vain perästä omaan olkapäähän
Njäh... Minä olen jo tuhoon tuomittu.KunkkuJ kirjoitti:Sinä olet joka tapauksessa sen rajan jo ylittänyt. Vai oletko kuvitellut sinulla olevan vielä jonkinlaista tulevaisuutta?arttula kirjoitti:Missä iässä kulkee tuo raja ?
Ai sivuttainko niitä käytetäänkin ? Miksi kaikki laitteet on tehty niin vaikeiksi, ettei ilman käyttöohjetta pärjää ?arttula kirjoitti:Ensi kerralla osaat sitten pitää sitä pyssyä oikein päin ?nina kirjoitti:arttula kirjoitti:Haulikko seuraavan kerran matkaan ? Mahaliu'un tekijä vaihtuu.nina kirjoitti:Tein kunnon mahaliu'un hyökkäävän metson vuoksi
Kerran olen pyssyllä pamauttanut ja silloinkin tuli osuma vain perästä omaan olkapäähän