EDIT: Nonni, noinkohan kuulin aiemmin väärin, sanoikohan se uutismies kuitenkin, jotta "lähiliikuntapaikka".
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Viesti Kirjoittaja Jesukka »
Viesti Kirjoittaja khaosaming »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Automaatti ottaa susta myös kuvan.MacFinn kirjoitti:Automaatti ei kysy kuin sen kuusinumeroisen koodin, posti sen piiiiitkän seurantanumeron ja mun passin? Minusta tuossa ei ole mitään logiikkaa.
Viesti Kirjoittaja KenSu »
Ei niissä ole! Minulla on Sony-merkkinen viitisen vuotta vanha televisio, jossa hyvä kuva, mutta muuten täysin älyvapaa vekotin, mitä ko. laitoksen liittimiin ja ominaisuuksiin tulee. Kestän sen hyvän kuvanlaadun takia.KenSu kirjoitti:Nykymaailman viihde-elektroniikan käyttöohjeet ja toimintalogiikka ei lakkaa hämmästyttämästä.
..Mikä järki????
Mitäs me viljelijöillä tehdään, kun saahan tuota viljaa maailmalta - paitsi Baltiasta ja Ruotsista ei tänä vuonna Suomeen viljaa saada, koska ihan samanlaiset kadot sielläkin - mutta Etelä-Venäjältä voitais Näkkäläjärven mielestä ostaa jatkossa leipä- ja rehuvilja? Ja kuivikkeet karjatiloille?"Tuntuu erikoiselta, että maatalouteen löytyy lisärahaa sen jälkeen, kun samaan aikaan koulutuksesta ja nuorista leikataan", hän toteaa.
"Olen aika pöyristynyt siitä, että maanviljelijät ja koulutus on laitettu vastakkain", Näkkäläjärvi sanoo.
25 miljoonan potin voisi maatalouden tukemisen sijaan suunnata Näkkäläjärven mielestä esimerkiksi nuorisotakuuseen. Rahoilla voisi toisaalta puheenjohtajan mielestä perua toisen asteen ammatillisen koulutuksen leikkaukset.
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Viesti Kirjoittaja peku »