Se vihaamani matikanopettaja on meillä liikunnan sijaisena!

Viesti Kirjoittaja tuomaril »
No voi harmi. Loppuiko sulla jo se TET?iPadi kirjoitti:Tytöt olivat säästäneet mulle kääretorttua
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Miten niin voi harmi?tuomaril kirjoitti:No voi harmi. Loppuiko sulla jo se TET?iPadi kirjoitti:Tytöt olivat säästäneet mulle kääretorttua
Viesti Kirjoittaja hatey »
Senkin rivo™iPadi kirjoitti:Tytöt olivat säästäneet mulle kääretorttua
Syöt liikaa makeaa. Onnistuin äsken suututtamaan matikanopen täydellisesti.iPadi kirjoitti:Miten niin voi harmi?tuomaril kirjoitti:No voi harmi. Loppuiko sulla jo se TET?iPadi kirjoitti:Tytöt olivat säästäneet mulle kääretorttua
No enkä syö liikaatuomaril kirjoitti:Syöt liikaa makeaa. Onnistuin äsken suututtamaan matikanopen täydellisesti.iPadi kirjoitti:Miten niin voi harmi?tuomaril kirjoitti:No voi harmi. Loppuiko sulla jo se TET?iPadi kirjoitti:Tytöt olivat säästäneet mulle kääretorttua
Viesti Kirjoittaja arttula »
Aikuisen neuvo: Vastaa kieltävästi.iPadi kirjoitti:Sain tälläsen lapun tänään eräältä tytöltä:
Vastaa myöntävästi, muuten joudut Arttulan tasolle ja osastolle.arttula kirjoitti:Aikuisen neuvo: Vastaa kieltävästi.iPadi kirjoitti:Sain tälläsen lapun tänään eräältä tytöltä:
Viesti Kirjoittaja TR8 »
noh, tykkäätkö hänestä?iPadi kirjoitti:Sain tälläsen lapun tänään eräältä tytöltä:
No tota...TR8 kirjoitti:noh, tykkäätkö hänestä?iPadi kirjoitti:Sain tälläsen lapun tänään eräältä tytöltä:
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
koeaja ensin ja päätä vasta sitten?arttula kirjoitti:Aikuisen neuvo: Vastaa kieltävästi.iPadi kirjoitti:Sain tälläsen lapun tänään eräältä tytöltä:
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Varo vedätystä. Joillakin on taipumusta sellaiseen.iPadi kirjoitti:No tota...TR8 kirjoitti:noh, tykkäätkö hänestä?iPadi kirjoitti:Sain tälläsen lapun tänään eräältä tytöltä:
Ei noin nuoria koeajeta.Tauvo kirjoitti:koeaja ensin ja päätä vasta sitten?arttula kirjoitti:Aikuisen neuvo: Vastaa kieltävästi.iPadi kirjoitti:Sain tälläsen lapun tänään eräältä tytöltä:
Ai piru...tuomaril kirjoitti:Ei noin nuoria koeajeta.Tauvo kirjoitti:koeaja ensin ja päätä vasta sitten?arttula kirjoitti:Aikuisen neuvo: Vastaa kieltävästi.iPadi kirjoitti:Sain tälläsen lapun tänään eräältä tytöltä:
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Kannattaa uskoa Tauvoa, hänellä tuntuu olevan oma kohtaisia kokemuksia tällaisesta tilanteesta. Kumpi laittoi tytöllesi pullat uuniin Tauvo? Sinä vai kaverisi?Tauvo kirjoitti:Ai piru...
Unohdin, että lapsiahan te vielä olette.
No, odota niin kauan, että molemmilla kasvaa häpykarvat jne... Sitten seurustelette 3 vuotta ja eräällä tulevaisuuden sumuisella ja humalaisella juhannuksen telttaretkellä joko sinä, tai kaverisi tuikkaa lyylin tiineeksi (laittaa mällin happanemaan).
Mistä minä tuollaisiin voisin osata vastata? Nukuin silloin. Toki sekin on mahdollista, ettei minulla edes ole tunnustettuja tai muunkaanlaisia perillisiä.TR8 kirjoitti:Kannattaa uskoa Tauvoa, hänellä tuntuu olevan oma kohtaisia kokemuksia tällaisesta tilanteesta. Kumpi laittoi tytöllesi pullat uuniin Tauvo? Sinä vai kaverisi?Tauvo kirjoitti:Ai piru...
No, odota niin kauan, että molemmilla kasvaa häpykarvat jne... Sitten seurustelette 3 vuotta ja eräällä tulevaisuuden sumuisella ja humalaisella juhannuksen telttaretkellä joko sinä, tai kaverisi tuikkaa lyylin tiineeksi (laittaa mällin happanemaan).
Viesti Kirjoittaja iDock »
Hei tuomaril; otan osaa!tuomaril kirjoitti:Argg!!!
Se vihaamani matikanopettaja on meillä liikunnan sijaisena!
Jouduin kestämään sitä tänään koko päivän, koska se oli valvojana PISA-tutkimuksen ajan.iDock kirjoitti:Hei tuomaril; otan osaa!tuomaril kirjoitti:Argg!!!
Se vihaamani matikanopettaja on meillä liikunnan sijaisena!T: kokemusta on.
Mitä on PISA?tuomaril kirjoitti:Jouduin kestämään sitä tänään koko päivän, koska se oli valvojana PISA-tutkimuksen ajan.iDock kirjoitti:Hei tuomaril; otan osaa!tuomaril kirjoitti:Argg!!!
Juuri näin. Yhden seurustelun omanneena voin sanoa että täysin turhaa se on tässä iässä. Tosin ei minulle mitään arpia jäänyt.iDock kirjoitti:Minä taidan sanoa sen, että nuorisoseurustelussa ei ole mitään järkeä. Ei siitä syystä, että se olisi jotenkin "syntiä". Vaan siitä syystä, että se ei voi nuorena johtaa mihinkään (ei voi mennä naimisiin, muuttaa yhteen, jne). Ja nuori ei välttämättä tiedä, mitä oikeasti haluaa, joten seurustelu voi päättyä hyvin suurella todennäköisyydellä kariutumiseen. Ja harvoin tulee myös ajateltua sitä, että kun nuori ei aina tiedä, mikä on itselle parasta, voi seurustelu jättää myös henkiset "arvet".
Nooh, voin olla aika tylsä, mutta itse ajattelen näin. Allekirjoittanut ajattelee odottaa ainakin abivuoteen.
http://fi.wikipedia.org/wiki/PISAiDock kirjoitti:Mitä on PISA?tuomaril kirjoitti:Jouduin kestämään sitä tänään koko päivän, koska se oli valvojana PISA-tutkimuksen ajan.iDock kirjoitti:Hei tuomaril; otan osaa!tuomaril kirjoitti:Argg!!!
Ne on kasvanut joTauvo kirjoitti: Ai piru...