Tuon merkin tekijä on ollut taiteilija, eikä matemaatikko.johannesw kirjoitti:noi kuutta sormee on monesti mietitty, vahinko vai mikä....Jarel kirjoitti:VR:llä on varauduttu invaasioon.

Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Tuon merkin tekijä on ollut taiteilija, eikä matemaatikko.johannesw kirjoitti:noi kuutta sormee on monesti mietitty, vahinko vai mikä....Jarel kirjoitti:VR:llä on varauduttu invaasioon.
Viesti Kirjoittaja iPSP »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja mika_t »
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Ei vastenmielistä kun laitteet toimii ja kiertääM.P.T kirjoitti:Mikä siinä ruohonleikkaamisessa on niin vastenmielistä? Ei muuta kuin kunnon asento ja työasuste päälle niin sehän on mukavaa. Miksi kuvassa on tuollaiset tarrat? Siksi, ettei pienemmät säiky käsissä olevaa jälkeä. Myös mainostaminen on kielletty ja näin ollen merkki on piilotettu.
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Oooohhh, TOSI hieno!mika_t kirjoitti:Kesä, aurinko ja tietyöt...
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Jestas, upea ilmestys.iPSP kirjoitti:Tuli tuollanen vastaan, joten pitihän se kuva räpsästä
Viesti Kirjoittaja lsippu »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja PaJuSa »
Iso takapuoli ja myötähäpeä? Itse kyllä en löydä mitään vikaa kuvasta, mutta olenkin amatööriAnniel kirjoitti:Olet onnistunut ottaan kuvan hetkellä jossa kummankin asennossa on lukemattomia virheitä, ihan pahaa tekee...
Jalat ristissä, polvi suorana, kädet heiluu missä sattuu, liian isot liikkeet, osumapaikan tarjoilu vastustajalle. Eipä tuosta kovin nopeasti pääse eteen eikä taakse... Tilanteen pelastaa vain että kyseessä on floretti, jolloin hyväksytty osuma-alue on pienempi kuin kalvassa. Olisi kiva tietää kuvanottohetken tapahtumia niin kuva ei aukeaisi näin "raadollisena".PaJuSa kirjoitti:Iso takapuoli ja myötähäpeä? Itse kyllä en löydä mitään vikaa kuvasta, mutta olenkin amatööriAnniel kirjoitti:Olet onnistunut ottaan kuvan hetkellä jossa kummankin asennossa on lukemattomia virheitä, ihan pahaa tekee...
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Hieno pöytä.johannesw kirjoitti:Lidlin tapas
Juu, käyn nuo kaikki jossain vaiheessa läpi, mutta tää mun kone on nyt koko ajan hankalampi sen näyttöasian kans, niin ei tässä viitsi edes aloittaa. Tässä kuitenkin neljä kalpailukuvaa, hiukan normaalimpia ja sitten vähän erikoisempia asentoja:Anniel kirjoitti:Laita mercury lisää kuvia, mä tykkään
Teräase? Mikä ihmeen teräase?hatey kirjoitti:^Brutaalia väkivaltaa teräaseilla elävää ihmistä kohtaan!
Kiitos. Testaapa niitä sun vanhoja varusteita. Tiedä vaikka voitais käydä joskus lähitulevaisuudessa harjoituksissa yhdessä.Anniel kirjoitti:Hyviä kuvia mercuryIhan tulee kateelliseksi, en oo ollut livenä katsomassa pitkään pitkään aikaan ja vielä enemmän on kulunut siitä kun viimeksi olin itse piuhan päässä.
Susta on tullut liian hyvä, en mä pärjää sullemercury kirjoitti:Kiitos. Testaapa niitä sun vanhoja varusteita. Tiedä vaikka voitais käydä joskus lähitulevaisuudessa harjoituksissa yhdessä.Anniel kirjoitti:Hyviä kuvia mercuryIhan tulee kateelliseksi, en oo ollut livenä katsomassa pitkään pitkään aikaan ja vielä enemmän on kulunut siitä kun viimeksi olin itse piuhan päässä.