pallo kirjoitti:Enkä voi jokaista kirjoitustani selventää
pallo kirjoitti:Haluat siis mulle kertoa mitä olen kirjoittamisellani tarkoittanut, ja loukkaannut jostain, miten luulet sen itse ymmärtäneesi. Oikeesti. Vai onko uutisia maailmalta vain ariselin oma kommentointipalsta, jossa saa "tölviä" rikkaita, neiti Ronaldoa etc. ihan mielensä mukaan. Ja jos joku käyttää tehokeinona esim. "vaikeaa" ironiaa tahi sarkasmia (epäonnistunuttakin), niin voi apua kun on loukattu. That's it.
Toki keskustelupalstalla saa kysyä mitä toinen tarkoittaa jos ei ymmärrä? Mutta kun et itse kerro, niin kai se on arvailtava mitä tarkoitat...
Kirjallisen viestinnän oikeassa välittymisessä on omat ongelmansa - mainittakoon Wiio taas kerran - ja jotkin viestit saattavat tulla väärinymmärretyiksi - etkä silti halua tarkentaa sanomisiasi, kun näin on ilmiselvästi käynyt? Pahoittelen, mikäli olen ymmärtänyt sanomisesi väärin, mutta et voi väittää, ettenkö olisi yrittänyt selvittää asian oikeaa laitaa.
Tuossa lainaamassani kohdassa on taas henkilökohtaisuuksiin menevää "
ariselin oma kommentointipalsta" - käsittääkseni en ole esittänyt rajoituksia toisten kirjoitteluun, vaikka omien viestieni määrää, aihetta ja pituutta on moitittu moneen kertaan. Useat niistä viesteistä ovat lyhyitä heittoja, joissa huomion kohteena on
arisel eikä viestin aihe.
Pakko kysyä, enkö saa ottaa esiin negatiivisia asioita? Kirjoitan toki monenlaisista muistakin asioista - myös positiivisista, mutta niihin kyllä tulee usein negatiivisia vastauksia...
Ovatko ne mielestäsi oikeutettuja?
Mitä Ronaldoon tulee, niin hänen kaatumisensahan ovat maailmalla yleinen naurunaihe... Fakta mikä fakta, eikä miellytä faneja, mutta niin se vain on.
Ronaldo kuitenkin kuuluu penkkiurheiluketjuun, ei uutisiin? Ehkä tässä selvä osoitus siitä, että sinua ärsyttää henkilö - asiohin et ilmeisesti haluakaan ottaa kantaa - vai etkö vain pysty? Lue lisää ketjuja, olen kirjoittanut moneen muuhunkin ketjuun, varmasti sieltä löytyy asioita, joista voit ärsyyntyä henkilööni.
Yhteiskunnallinen epäoikeudenmukaisuus taas - siitäkö ei saa kirjoittaa? Sen tekijöistä ja syistä? Sellainen sensuuri kuuluu diktatuureihin, jollainen Suomi ei sentään ole - haluatko sellaisen yhteiskunnan, jossa ariselit eivät selitä?