Oma telkkarini ilmoitti kiltisti, että uusia kanavia on tarjolla. Ehkä sinä et rakasta telkkariasi tarpeeksi ja siksi se tekee tätä sinulle.hatey kirjoitti:Prkl digiaika on pyllystä. Telkkari taas vaihteeksi hukkasi kanavat muistinsa.
Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja Mailia »
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
vielä jos telkkarini tarpeeksi vinttuilee, niin se huomaa että siittä on tullut kirveenheiton maalitaulu.Mailia kirjoitti:Oma telkkarini ilmoitti kiltisti, että uusia kanavia on tarjolla. Ehkä sinä et rakasta telkkariasi tarpeeksi ja siksi se tekee tätä sinulle.hatey kirjoitti:Prkl digiaika on pyllystä. Telkkari taas vaihteeksi hukkasi kanavat muistinsa.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Voitko samalla käydä tekemässä visiitin iTunesilleni? Se paska ei enään osaa tehdä mitään oikein.hatey kirjoitti:vielä jos telkkarini tarpeeksi vinttuilee, niin se huomaa että siittä on tullut kirveenheiton maalitaulu.Mailia kirjoitti:Oma telkkarini ilmoitti kiltisti, että uusia kanavia on tarjolla. Ehkä sinä et rakasta telkkariasi tarpeeksi ja siksi se tekee tätä sinulle.hatey kirjoitti:Prkl digiaika on pyllystä. Telkkari taas vaihteeksi hukkasi kanavat muistinsa.
-
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Et vaan osaa...hatey kirjoitti:^Minulla on kyllä aika huono vaikutus tietoteknisiin härveleihin. Ne yleensä hajoavat mystisesti....
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-

-
Minä yleensä joko näppäimistöä tarpeeksi kuluttamalla tai sitten jos se ei toimi, täytyy napata ruuvimeisseli käteen. Ruuvimeisselit on tosin aika kivoja. Sain yhden PATA levyn sellaisella muutama päivä sitten irti.hatey kirjoitti:Mä osaan mitä vaan. Jos laite ei toimi oikein, se on rikki. Kun laite on rikki, se korjataan kirveellä tai miniporkkanalingolla.
-
-
Viesti Kirjoittaja makkone- »

...ja sit haetaan kaupasta parempi.
-
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Muffe »

Tahtoo heti.
-
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Suosittelen staattista kehräävää lämpöpatteria. Tai oikeastaan en suosittele, tahtoo tulla hiukka liian kuuma.Mailia kirjoitti:Peiton alla on niin kylmä. Pakko olla keräytyneenä pieneksi paloiksi, että ei kadota lämpöä.

NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Ja näin:makkone- kirjoitti:^näin niitä laitteita korjataan:
...ja sit haetaan kaupasta parempi.

-
Viesti Kirjoittaja Gastropoda »
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Mut enivei. Mä ostin mäkkini tammikuussa, tämmöstä on jo kokenu:
-Näytössä pienen pieni reikä, luultavasti by kissa. Ei sen kummempaa haittaa, sopivas kohtaa ettei osu ees silmiin usein. Hihittelen että kauan toi kestikin ehjänä, mun omistuksessa kun tahtoo kaikki hajota alle aikayksikön.
-Jokunen kuukausi tuosta, ja koneen pohjassa oleva kumimatto lähtee irti kun käännän konetta sylissäni näyttääkseni avolle jonkun jutun ja nähtävästi (tällä kertaa oma) kynsi viiltää kumi"maton" reunaa -> repsahti. No, tässähän ei mitään, aattelin pirautella että josko korjaisivat nyt kun oon vähä varoissanikin. Vähän ajan päästä avo sanoo, että pohja repsottaa myös toiselta sivulta ja edestä. Noh, saapahan varmasti koko maton vaihtoon ja olin jo kyselemässä liikkeestä että mitäs sitä nyt pitikään tehrä.
MUTTA
Sitten löytyy kesällä ostettu iPhoneparka pirtinpöydän penkin vierestä lasi alaspäin, totean että on näköjään penkillä olleen takin taskusta tipahtanut syystä tai toisesta. Ei siinä mitään, tipahdellu ennenkin vaikka ja mistä ja miten ilman isompia, pikku naarmuja mutta näähän ei tunnetusti käyttöä haittaa ja mä en pienistä ulkonäkövirheistä paljo häiriinny kun oon itekki vähä välillä arvilla, joten luonnollisesti myös kalusto ton. Kääntäessäni huomaan, että näytössä on alaosassa halkeamarykelmä ja yksi halkeama menee ihan yläreunaan. Hienoa.. Asiassa kyllä lohdutti se, että kaverin iPhone myös tipahti matalalta autotallin betonilattialle ja siihen tuli pahemmat jäljet ja hää ei oo vieläkään sitä korjauttanut.
Totesin että en oo maksamassa satasia yhdestä lasista, joten avon kauhuksi metsästelin netistä puskalasinvaihtajan ja nyt on luuriraukka postissa matkalla sinnejonnekkin kauas ja mulla pirun orpo olo. Aamupäivästä hätäilin, että missä luuri on kunnes muistin että olin pakannu sen enemmän ku huolellisesti postin kuljetettavaksi vain pari tuntia aiemmin. Postitäti kysyi, että onko paketissa hajoavaa "Ei se enempää voi hajota". Ja nyt kaduttaa, kun en ottanukkaan vakuutettua lähetystä.. Vaikka ei se kyllä sillä mun pakkaamisella ihan pienistä kolhuista hajoa, ehkä jos sen päälle ajetaan postiautolla.
Miten tää on taas niin tätä, että kaikki (tärkeimmät) hajoaa kerralla? En näköjään ollukkaan ostamassa uutta kivaa kameraa ja kakkospuhelinta ihan heti vaikka jo kuolasin sellasia ja sain luvanki

-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Laitteita ne vaan on. Eikä loppujen lopuksi edes niin kauhean tärkeitä.Gastropoda kirjoitti:Miten tää on taas niin tätä, että kaikki (tärkeimmät) hajoaa kerralla?
-
PTHYI! Minä suojelen omia laitteita kuin omia lapsiani - tai oikeastaan paremminkin! Sinä et vain välitä!Macco kirjoitti:Laitteita ne vaan on. Eikä loppujen lopuksi edes niin kauhean tärkeitä.Gastropoda kirjoitti:Miten tää on taas niin tätä, että kaikki (tärkeimmät) hajoaa kerralla?
-
Viesti Kirjoittaja rok »
-
Viesti Kirjoittaja Gastropoda »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jos miäs tai joku kissoista loukkaantus tms. niin ois se noin sata kertaa kaameempaa ja yllättäen myisin härvelit (omani ja miehen rakkaimmat..) jos ei muuten rahaa pystys taikomaan hoitoon etc, mutta koska nyt ei oo mitään mihin vertailla kaameusastetta niin mä angstaan näiden takia.
Ärsyttää edelleen, lähinnä sen iPhonen puolesta. Joutuu rahaaki lainaamaan että saan sen postista sit ku tulee, ko miäs oli menny ostamaan xboxiinsa pisteitä muutamalla kympillä "kun oli sen verran tilillä ja ajattelin että sun tilillä on senjasenverran" Ei mennyt kuin ihan vähän yläkanttiin, arvio heitti yli puolet siitä mikä tilin todellinen saldo oli.. Miehet, ylistys ja kunnia

![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Doh, on täs päiväs sentään jotain hyvääkin ja paranee jos mä päätän kidnapata yhen kissoista ja lähteä maalle ärisemästä kotoa ja toipumaan hammasrempasta joka alkaa tossa tunnin päästä, joka voikin olla se pohjimmainen syy miks mä angstailen..
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Joudutteks te modet käyttämään niin vanhoja koneita, että ne alkaa tuolla tavalla reistaamaan?Macco kirjoitti:Kele. Mac Pro heittelee kernel panicia. Oliskohan muistit paskana? Tai emo? No, joku muu saa sen katsoa...

-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Mun kone meni shokkiin kun laitoin VMwaren ja vistan tulille. Ei liikkunut edes kellossa sekunnit. Hiiri vaan heilu.Macco kirjoitti:Kele. Mac Pro heittelee kernel panicia. Oliskohan muistit paskana? Tai emo? No, joku muu saa sen katsoa...
-
Viesti Kirjoittaja Carde »
Olikos pakko uhmata kohtaloa ja tehdä tuollainen ratkaisu?. Tuo kyllä kuulostaa jo todella epätoivoiseltaJamac kirjoitti:Mun kone meni shokkiin kun laitoin VMwaren ja vistan tulille. Ei liikkunut edes kellossa sekunnit. Hiiri vaan heilu.Macco kirjoitti:Kele. Mac Pro heittelee kernel panicia. Oliskohan muistit paskana? Tai emo? No, joku muu saa sen katsoa...
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka