Ovelta vaan vilkaisin, en toki käytä etanolituotteita... ainakaan tähän aikaanKunkkuJ kirjoitti:^ Mitä sinä teet tähän aikaan baarissa? Arttulat? Elämänhallinta karannut käsistä? Tarvit rohkaisua, että uskallat lähteä töihin?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Ovelta vaan vilkaisin, en toki käytä etanolituotteita... ainakaan tähän aikaanKunkkuJ kirjoitti:^ Mitä sinä teet tähän aikaan baarissa? Arttulat? Elämänhallinta karannut käsistä? Tarvit rohkaisua, että uskallat lähteä töihin?
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Kello on toisaalta yli aamuyhdeksän.redhat kirjoitti:Joko saa aloittaa?
No hö. Kai sitä täytyy odottaa vielä hetkiViizei kirjoitti:Kello on toisaalta yli aamuyhdeksän.redhat kirjoitti:Joko saa aloittaa?Onko se taas järkevää tähän aikaan niin siitä olen eri mieltä.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Viesti Kirjoittaja iMies »
Mä tarjoon toisen kierroksen, löyty tällänen kirjahyllystäiMies kirjoitti:Minä tarjoan kaikille kierroksen!
Nyt alkoi ikuinen vappu ja perjantai - erään omistamani kirjan välistä putosi syliini 200 miljardin Saksan markan seteli (= 200 gigamarkkaa, 200.00E9 markkaa).
Tosin vieläköhän tuo Saksan keskuspankki vaihtaa näitä syksyn 1923 seteleitä?
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Ikuinen vappu löytyy ilmaiseksi naapuripitäjästä. Tuossa venäläisestä betonista virolaisin ja puolalaisin käsin valetussa, kovin itseriittoisessa kalastajakylässä on pieni kaistale nimeltään Vaasanaukio, jossa tuon loputtoman riemun voi kokea vuoden jokaisena päivänä.iMies kirjoitti:Minä tarjoan kaikille kierroksen!
Nyt alkoi ikuinen vappu ja perjantai - erään omistamani kirjan välistä putosi syliini 200 miljardin Saksan markan seteli (= 200 gigamarkkaa, 200.00E9 markkaa).
Tosin vieläköhän tuo Saksan keskuspankki vaihtaa näitä syksyn 1923 seteleitä?
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Laitilan ilmeisesti...redhat kirjoitti:Lidl kylläkin myy Laitelan kaljat ihan Laitelan brändillä.
Kaadoin karhun ja nyt kaadan keisarin. Kurkkuun siis.
Raakana?Tauvo kirjoitti:Codesan 10 ml.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Joo, ei mahtunut jääpala tuohon pikariin...Jussi68 kirjoitti:Raakana?Tauvo kirjoitti:Codesan 10 ml.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »