Tauvo kirjoitti:^ Ei kai ihmiset nyt jumankekka lähde viikonloppuna baariin tietokoneiden kanssa. Ei saakutti...
Minen viittinny kysyä, jotta mikä ihmeen paikka tuommonen Kaisla on, kun ovatten siellä iltamyöhäsellä läppäreden kanssa. Toisaalta saattaahan olla kyse ihan huomion herättämisestä, kaikkihan kiinnostuvat hetkessä henkilöstä, joka käyttää MACIA!
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Tauvo kirjoitti:^ Ei kai ihmiset nyt jumankekka lähde viikonloppuna baariin tietokoneiden kanssa. Ei saakutti...
Vaan ajattele jos ne ihmiset olisikin viikonloppuna oikeasti kotona niiden tietokoneiden kanssa ja vaan kuvittelisivat olevansa toisten ihmisten kanssa baarissa. Ei saakutti...
Taidan tällä kertaa tehdä kahvia irlantilaisittain ja pysytellä tiukasti sisätiloissa.
Satuin toki eilen käymään kylillä ja yritinkin tehdä tuttavuutta erään oikein mukavan oloisen nuoren neidon kanssa, mutta lopulta se olikin hänen tätinsä, jolta tuli vastakaikua. Herrasmiehenä saatoin hänet kotiin ja toivotin illanjatkoja
Sama kaava on toistunut aivan liian monesti...
Viimeksi muokannut Peitsamo, 3.11.2012 klo 18.56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Voi Peitsamo parkaa, olipa kova kohtalo. Onneksi ainakaan täällä ei tartte tätejä pelätä, semmoisia kun ei Adele-tädin ja itseni lisäksi muita olekaan, ja me olemme jo moiseen höpsöilyyn aivan liian vanhoja.
Tulin pienelle konjakille, tarttee vähän rauhoittua, kaikkee ne jaksavatkin täällä pohtia, jotta modet muka täällä viinapalkalla hääräilevät, pah! Kyllä nyt täytyy rauhoittaa sydänparkaani tilkalla hyvää konjakkia tuolta modeille varatusta kaapista.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Luulen et teen Peitsamot ja väsään irkkukahvit. Äippä kun juuri sopivasti tänään toi minulle jamesonia pullollisen Vähän kahden vaiheilla vielä ton sisätiloissa pysymisen kanssa..
Taitaa olla parempi odottaa vähintään se 15-20 vuotta niin ehkä ajatusmaailma alkaa mätsäämään siinä vaiheessa. Ei ole kovinkaan helppoa olla tällainen pikkuvanha ihminen, joka osittain olosuhteiden pakosta joutuu pyörimään väärissä piireissä
Itse asiassa ne tädit ovat yleensä kaikin puolin mukavampia, mutta ei välttämättä sitä mitä haen..
En olisi mennyt sinne kuppilaan, mutta naispuolinen ystäväni oli siellä käymässä tätinsä kanssa ja... siis höpisin erään toisen kanssa, mutta tämä täti...
Menee aivan liian vaikeaksi
Viimeksi muokannut Peitsamo, 3.11.2012 klo 19.30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
_marge_ kirjoitti:Luulen et teen Peitsamot ja väsään irkkukahvit. Äippä kun juuri sopivasti tänään toi minulle jamesonia pullollisen Vähän kahden vaiheilla vielä ton sisätiloissa pysymisen kanssa..
Aina kannattaa käydä kylillä jos liekit roihuaa selässä lähtemisen suhteen koska takasin pääsee aina,kämpille
Peitsamo kirjoitti:En olisi mennyt sinne kuppilaan, mutta naispuolinen ystäväni oli siellä käymässä tätinsä kanssa ja... siis höpisin erään toisen kanssa, mutta tämä täti...
_marge_ kirjoitti:En jaksanut keittää kahvia, ni otinki sitten lasillisen kermalikööriä. Ja taitaa mennä mukavasti sisätiloissa tää ilta sohvalla köllien.
Voi perskuta. Minulla on päässyt Bailey's loppumaan. Talousviskitkin on vahingossa tullut juotua. Juuri kun tein päätöksen lopettaa lääkityksen ja ottaa lämmikettä.
No otan tuota, tuskin siinä potkua on, kun ei ole edes Islay...
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Kokeilussa Nokian Panimon Året Runt. Tumma suodattamaton lager. Ihan juotavaa, vaikka ei erotu edukseen millään tavalla. Omaan makuun juomassa saisi olla hivenen enemmän luonnetta (lue: prosentteja), jotta se erottuisi edukseen massasta. Alhaisen alkoholipitoisuuden tummissa lagereissa maku on liian usein hyvin mehumainen
En kehtaa suositella kenellekään laadukkaan oluen ystäville