Kysymys kuuluu, että MIKSI!??!!Pomzzi kirjoitti:Kaksi Mars-patukkaa joista toinen lensi suoraan roskiin ensimmäisen syötyäni.

Viesti Kirjoittaja Morhange »
Kysymys kuuluu, että MIKSI!??!!Pomzzi kirjoitti:Kaksi Mars-patukkaa joista toinen lensi suoraan roskiin ensimmäisen syötyäni.
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Taloutta voi tukea monella eri tapaa 8)Morhange kirjoitti:Kysymys kuuluu, että MIKSI!??!!Pomzzi kirjoitti:Kaksi Mars-patukkaa joista toinen lensi suoraan roskiin ensimmäisen syötyäni.
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Oli klassinen vitutus-fiilis, seisoin sateessa ja odotin bussia. Plussana hammas vihloi ensimmäisen jälkeen.Morhange kirjoitti:Kysymys kuuluu, että MIKSI!??!!Pomzzi kirjoitti:Kaksi Mars-patukkaa joista toinen lensi suoraan roskiin ensimmäisen syötyäni.
Viesti Kirjoittaja skip »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Sama. Vaikka myyjä ei ollut oikein perillä asiasta, niin homma kuitenkin hoitui.skip kirjoitti:Kolme 15€ iTunes-lahjakorttia kahden hinnalla ärrältä!
Viesti Kirjoittaja iDock »
Thäh?skip kirjoitti:Kolme 15€ iTunes-lahjakorttia kahden hinnalla ärrältä!
Viesti Kirjoittaja Kain »
Sama. Myyjä arpoi melko kauan niiden kanssa, mutta lopulta sai homman onnistumaan.Kain kirjoitti:Sama. Vaikka myyjä ei ollut oikein perillä asiasta, niin homma kuitenkin hoitui.skip kirjoitti:Kolme 15€ iTunes-lahjakorttia kahden hinnalla ärrältä!
On.iDock kirjoitti:Thäh?skip kirjoitti:Kolme 15€ iTunes-lahjakorttia kahden hinnalla ärrältä!Onko kaikissa ärrissä noin?
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Olen ajatellut lopettaa myös kyseisen lehden tilauksen kun lehden nykyinen "olemus" ei oikein miellytä. Olen ollut tilaajana vuodesta 1984.amanita kirjoitti:Tietokone-lehden viimeisin numero iPadiin. Lopetin paperilehtitilauksen, ja aion jatkaa tällä tavoin.
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Minä lopetin Tietokoneen tilauksen ties koska. Luettavaa ei oikein ollut ja hinnoittelupolitiikka mätti, ohje oli, että tilaa halpa tutustumistarjous vuodeksi, lopeta se ja tilaa uusi tarjous, saat lehdet kolmasosahinnalla mitä kestotilaaja.Aperture kirjoitti:Olen ajatellut lopettaa myös kyseisen lehden tilauksen kun lehden nykyinen "olemus" ei oikein miellytä. Olen ollut tilaajana vuodesta 1984.amanita kirjoitti:Tietokone-lehden viimeisin numero iPadiin. Lopetin paperilehtitilauksen, ja aion jatkaa tällä tavoin.
Viesti Kirjoittaja Morhange »
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja masa »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Tekeekö tuo kipeää? Ihan vain tietona, jos joskus itse joutuu vastaavaan.Macco kirjoitti:Juurihoito.
Hoito ei ole ikävä, mutta lasku on.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ei se minulla juurikaan tehnyt kipeää. Puudutus kyllä turruttaa kivun hyvin tehokkaasti. Kolme hoitokertaahan tuossa oli, joista viimeisessä ei enää tarvittu puudutustakaan, kun hammas on siinä vaiheessa jo kuollut.M.P.T kirjoitti:Tekeekö tuo kipeää? Ihan vain tietona, jos joskus itse joutuu vastaavaan.Macco kirjoitti:Juurihoito.
Hoito ei ole ikävä, mutta lasku on.
Viesti Kirjoittaja Tahvo »
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Olis se kiva ostaa jos niitä olis tarjolla mutta tällä ei edellenkään ole muutakuin oven ulkopuolella oleva mainostaulu missä noi kortit on printattu.skip kirjoitti:6 iTunes lahjakorttia lisää ärrältä ja näillä ostin itselleni Pixelmatorin. Nyt kelpaa pixelmatoroida.
Itse ostin koko ärrän tyhjäksi. Eri ärrä tällä kertaa kuin aiemmin. Myyjä sanoi, että on menny kaupaksi melkoista tahtia. Luulisi, että siellä pohjoisessakin voisivat niitä kortteja sinne ärrälle tilata melko helposti.jomppeli kirjoitti:Olis se kiva ostaa jos niitä olis tarjolla mutta tällä ei edellenkään ole muutakuin oven ulkopuolella oleva mainostaulu missä noi kortit on printattu.skip kirjoitti:6 iTunes lahjakorttia lisää ärrältä ja näillä ostin itselleni Pixelmatorin. Nyt kelpaa pixelmatoroida.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Tuli, kun ärrältä saa kolme korttia kahden hinnalla. => "33% alennus kaikesta".Erño kirjoitti:Tuliko pixelmator halvemmaksi kortteja ostamalla/käyttämällä?