Basistilla ei ole tarpeeksi paketteja.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Olihan toi jo jossain leffassa mutta siinä työnnettiin sormi kuseen ja nuoltiin...umpio kirjoitti:Ensimmäisen vuoden lääketieteen opiskelijat olivat ensimmäisellä anatomian tunnilla. He olivat kaikki kerääntyneet leikkauspöydän eteen, jolla makasi ruumis valkoisen lakanan alla. Professori aloitti luennon: "Lääketieteen alalla tarvitaan kahta ominaisuutta; ENSIMMÄINEN on se että te ette kammoksu mitään, mikä liittyy ihmiskehoon."
Professori antoi esimerkin. Hän nosti lakanaa, työnsi sormensa ruumiin peräaukkoon ja sitten vei sormen suuhunsa. "No tehkää perässä", hän sanoi oppilailleen. Oppilaat säikähtivät, epäröivät pari minuuttia, mutta lopulta vuorotellen työnsivät kukin sormensa ruumin peräaukkoon ja sitten suuhunsa. Kun kaikki olivat tämän tehneet, professori katsoi heitä ja jatkoi.
- TOISEKSI tärkein asia on tarkkaavaisuus. Minä työnsin KESKIsormeni ruumiin peräaukkoon ja laitoin ETUsormeni suuhuni. Tästä eteenpäin: SEURATKAA OPETUSTA!
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Viesti Kirjoittaja rodchop »
KunkkuJ kirjoitti:Jos minä olisin mode, niin sanoisin, että se raja ylittyi jo.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Huonosti suomennettu!Kain kirjoitti:Miksi basisti ei voi olla joulupukkina?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Koska olen kukkahattutäti, siivosin ihan vanhasta tottumuksesta hieman ketjua.KunkkuJ kirjoitti:Jos minä olisin mode, niin sanoisin, että se raja ylittyi jo.
Enköhän minä tuon tiennyt.vinouma kirjoitti:Huonosti suomennettu!Kain kirjoitti:Miksi basisti ei voi olla joulupukkina?
/V
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Juu, niin mäkin!Kain kirjoitti:Enköhän minä tuon tiennyt.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja rodchop »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja wiljam.i »
tämä 6 - 1 tulos minua on jaksanut ihmetyttää ja huvittaakkin. Urheilusta mitään ymmärrä, mutta eikös yksi suomi - ruotsi peli päättynyt 1- 6 ?rodchop kirjoitti:Vanha, mutta toimi hyvin lätkän MM-kisojen jälkeen.
Ruotsalaisten uusi suosikki drinkki = 6-1
Otetaan lasi jonne heitetään pohjalle 1 kruunun kolikko & kaadetaan päällee 6 centtii leijonaa.
Viesti Kirjoittaja arisel »
http://yle.fi/urheilu/lajit/jaakiekko/m ... 93824.htmlMM-loppuottelu, Ruotsi - Suomi lopputulos 1-6 (0-0,1-1,0-5)
Viesti Kirjoittaja wiljam.i »
Tätä taustaa vasten minusta mm. tämä tuote, jota ymmärtääkseni myytiin kohtuullisia määriä, on kyllä aika koominen. Etten sanoisi vitsiarisel kirjoitti:^http://yle.fi/urheilu/lajit/jaakiekko/m ... 93824.htmlMM-loppuottelu, Ruotsi - Suomi lopputulos 1-6 (0-0,1-1,0-5)
Pizzalta onkin hyvä repiä pikkuhousuja.NeliX4 kirjoitti:Pizza?
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minulle jäi myös auki onko kyse pizzasta, ulosteesta vai virtsasta?Kain kirjoitti:Pizzalta onkin hyvä repiä pikkuhousuja.NeliX4 kirjoitti:Pizza?