Limudisko
-
Re: Limudisko
Viesti Kirjoittaja iDock »
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Täysin turhaa ajan hukkaa. Alkoi pierettämäänkin niin pirusti sen neljän tunnin aikana.iDock kirjoitti:^^ Jaa, meillä oli samanlainen koe. Paitsi että nimi oli TIMSS. Taisi olla jyväskylän yliopiston teettämä.

-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Mikä moisen aiheutti? Joku psykologinen taipumus sulla ärsyyntyessä?tuomaril kirjoitti:Täysin turhaa ajan hukkaa. Alkoi pierettämäänkin niin pirusti sen neljän tunnin aikana.iDock kirjoitti:^^ Jaa, meillä oli samanlainen koe. Paitsi että nimi oli TIMSS. Taisi olla jyväskylän yliopiston teettämä.
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Ei ihastumisessa ole mitään väärää.iPadi kirjoitti:Ne on kasvanut joTauvo kirjoitti: Ai piru...
Unohdin, että lapsiahan te vielä olette.
No, odota niin kauan, että molemmilla kasvaa häpykarvat jne... Sitten seurustelette 3 vuotta ja eräällä tulevaisuuden sumuisella ja humalaisella juhannuksen telttaretkellä joko sinä, tai kaverisi tuikkaa lyylin tiineeksi (laittaa mällin happanemaan).
Mitä te seurustelusta puhutte? Kunhan pistin tuon lapun tänne, pakkoko siitä on vetää johtopäätöksiä?
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Miksi sitten laitoit ? Kehuskellaksesi varmaan, jos eivät kokeneemman neuvot kelpaa...iPadi kirjoitti: Mitä te seurustelusta puhutte? Kunhan pistin tuon lapun tänne, pakkoko siitä on vetää johtopäätöksiä?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Voi olla, että se opettaja ärsytti minua niin paljon että kehoni piti yrittää päästää vähän höyryjä jostain aukosta.iDock kirjoitti:Mikä moisen aiheutti? Joku psykologinen taipumus sulla ärsyyntyessä?tuomaril kirjoitti:Täysin turhaa ajan hukkaa. Alkoi pierettämäänkin niin pirusti sen neljän tunnin aikana.iDock kirjoitti:^^ Jaa, meillä oli samanlainen koe. Paitsi että nimi oli TIMSS. Taisi olla jyväskylän yliopiston teettämä.
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Khi khi... Pussauskoppiin....tsih hih hihiPadi kirjoitti:Sain tälläsen lapun tänään eräältä tytöltä:
IMG_pussauskoppikutsu
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Tuskinpa kenellekään terveelle mitään arpia on jäänyt normaalista murrosiän seurustelusta tai sen päättymisestä. Kemia vaan taitaa olla hormoonitasolla niin vahvaa siinä iässä, että ei välttämättä onnistu itse valita miten ihastuksensa päässään käsittelee?tuomaril kirjoitti:Juuri näin. Yhden seurustelun omanneena voin sanoa että täysin turhaa se on tässä iässä. Tosin ei minulle mitään arpia jäänyt.iDock kirjoitti:Minä taidan sanoa sen, että nuorisoseurustelussa ei ole mitään järkeä. Ei siitä syystä, että se olisi jotenkin "syntiä". Vaan siitä syystä, että se ei voi nuorena johtaa mihinkään (ei voi mennä naimisiin, muuttaa yhteen, jne). Ja nuori ei välttämättä tiedä, mitä oikeasti haluaa, joten seurustelu voi päättyä hyvin suurella todennäköisyydellä kariutumiseen. Ja harvoin tulee myös ajateltua sitä, että kun nuori ei aina tiedä, mikä on itselle parasta, voi seurustelu jättää myös henkiset "arvet".
Nooh, voin olla aika tylsä, mutta itse ajattelen näin. Allekirjoittanut ajattelee odottaa ainakin abivuoteen.
Kunhan muistaa sen, että vanhana kaduttaa kuitenkin. Teki tai jätti tekemättä, toinen vaihtoehto olisi aina ollut parempi.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Hyvää loppuelämää teillekin.tuomaril kirjoitti:Juuri näin. Yhden seurustelun omanneena voin sanoa että täysin turhaa se on tässä iässä. Tosin ei minulle mitään arpia jäänyt.iDock kirjoitti:Minä taidan sanoa sen, että nuorisoseurustelussa ei ole mitään järkeä. Ei siitä syystä, että se olisi jotenkin "syntiä". Vaan siitä syystä, että se ei voi nuorena johtaa mihinkään (ei voi mennä naimisiin, muuttaa yhteen, jne). Ja nuori ei välttämättä tiedä, mitä oikeasti haluaa, joten seurustelu voi päättyä hyvin suurella todennäköisyydellä kariutumiseen. Ja harvoin tulee myös ajateltua sitä, että kun nuori ei aina tiedä, mikä on itselle parasta, voi seurustelu jättää myös henkiset "arvet".
Nooh, voin olla aika tylsä, mutta itse ajattelen näin. Allekirjoittanut ajattelee odottaa ainakin abivuoteen.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ja edit: Muuttaa voi kyllä ihan hyvin yhteen
Kyllä minä tiedän ihan hyvin mikä itselleni on parasta. Älä yleistä jos sinä et tiedä.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Ei olekkaan mutta joidenkin mielestä täällä seurustelussa on.tuomaril kirjoitti:Ei ihastumisessa ole mitään väärää.iPadi kirjoitti:Ne on kasvanut joTauvo kirjoitti: Ai piru...
Unohdin, että lapsiahan te vielä olette.
No, odota niin kauan, että molemmilla kasvaa häpykarvat jne... Sitten seurustelette 3 vuotta ja eräällä tulevaisuuden sumuisella ja humalaisella juhannuksen telttaretkellä joko sinä, tai kaverisi tuikkaa lyylin tiineeksi (laittaa mällin happanemaan).
Mitä te seurustelusta puhutte? Kunhan pistin tuon lapun tänne, pakkoko siitä on vetää johtopäätöksiä?
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Liekö siinä mitään väärää, mutta turhaa se on. Ajan, energian ja monen muun asian tuhlausta. Siinä hommassa menee kallisarvoista nuoruutta ihan hukkaan, eikä sitä saa myöhemmin takaisin, vaikka mitä tekisi.iPadi kirjoitti: Ei olekkaan mutta joidenkin mielestä täällä seurustelussa on.
-
Muista että räkää voi vaihtaa lusikallakin, se ei ole niin öklöttävän näköistä, kuin suoraan suuhun oksentaminen julkisella paikalla.iPadi kirjoitti:Ei olekkaan mutta joidenkin mielestä täällä seurustelussa on.tuomaril kirjoitti: Ei ihastumisessa ole mitään väärää.
-
Minäpäs en vaihtanut ikinä räkää julkisella paikalla silloin kun minulla oli tytsy.hatey kirjoitti:Muista että räkää voi vaihtaa lusikallakin, se ei ole niin öklöttävän näköistä, kuin suoraan suuhun oksentaminen julkisella paikalla.iPadi kirjoitti:Ei olekkaan mutta joidenkin mielestä täällä seurustelussa on.tuomaril kirjoitti: Ei ihastumisessa ole mitään väärää.
-
Puhutko nyt äidistäsi ja rintaruokinnasta?tuomaril kirjoitti: Minäpäs en vaihtanut ikinä räkää julkisella paikalla silloin kun minulla oli tytsy.
-
-
Ei. Alkoi ottamaan heti jutun alettua niin paljon päähän tytsyn tupakointi että sanoin sopimuksen irti.hatey kirjoitti:^^ Vaihdoitte muumitikkareita?

-
Arggg!KunkkuJ kirjoitti:Puhutko nyt äidistäsi ja rintaruokinnasta?tuomaril kirjoitti: Minäpäs en vaihtanut ikinä räkää julkisella paikalla silloin kun minulla oli tytsy.

-
-
Minä nukun vielä tänäpäivänäkin joskus isin ja äitin vieressä.hatey kirjoitti:^Ei siinä ole mitään hävettävää. Monet lapset imevät äitin tissiä vielä leikkikouluiässä.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Ihan kaikkea ei ehkä kannattaisi julkisesti tunnustaa...tuomaril kirjoitti:Minä nukun vielä tänäpäivänäkin joskus isin ja äitin vieressä.hatey kirjoitti:^Ei siinä ole mitään hävettävää. Monet lapset imevät äitin tissiä vielä leikkikouluiässä.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
-
Ajattele asia vaikka niin, että armeija on muutenkin rankka juttu, vaikkei siihen liittyisikään samanaikainen vieroittautuminen isin ja äidin sängystä.tuomaril kirjoitti:^ Mitäs hävettävää siinä on? Olen isin ja äitin lapsi silloinkin kun olen vaikka 20 vuotias.

-
Tuomaril kömpii armeijassa jonkun tupakaverinsa kainaloon, ja kuvittelee olevansa isin vieressä. Vielä peukku suuhun. Kyllä hän pärjää...KunkkuJ kirjoitti:Ajattele asia vaikka niin, että armeija on muutenkin rankka juttu, vaikkei siihen liittyisikään samanaikainen vieroittautuminen isin ja äidin sängystä.tuomaril kirjoitti:^ Mitäs hävettävää siinä on? Olen isin ja äitin lapsi silloinkin kun olen vaikka 20 vuotias.

-
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Juu, niinhän me kaikki ollaan, mutta kuinkas hyvää tollanen tekee mieheksi kasvamiselle tai itsenäistymiselle..?tuomaril kirjoitti:^ Mitäs hävettävää siinä on? Olen isin ja äitin lapsi silloinkin kun olen vaikka 20 vuotias.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka