Ihan itse ovat homman ryssineet!

Suomi NATOon ja äkkiä!

Venäjän lapsiasiamies: Suomi voidaan julistaa lapsiperheille vaaralliseksi
"Venäjä on tarjonnut apua..."
Niin aina.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Joo Apple paransi palveluitaan joku aika sitten, kun You Tube on suuren ja pahan, Googlen, Applen kilpailijan omistuksessa. Löytyy appsina, joka on itseasiassa parempi kuin se valmiina ollut You Tube sovellus.Tauvo kirjoitti:YouTube on kadonnut iPhonen applikaatioista. Tekeekö näköni tepposia, vai onko tämäkin näitä Applen tapoja parantaa laitteitaan?
Viesti Kirjoittaja arisel »
Näistä tosiaan toivoisi jotain ilmoituksia.Citruuna kirjoitti:jjpeltola on moderaattori tai siis oikeammin valvoja.Mistä alkaen? Ei sillä, että mua haittaisi, ei lainkaan, ihan päinvastoin, mutta silti kiinnostaisi tietää mistä lähtien.
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Otanpa asian puheeksi. Ilmoittelen sitten kun on asian tiimoilta jotain ilmoitettavaa.arisel kirjoitti:Näistä tosiaan toivoisi jotain ilmoituksia.Citruuna kirjoitti:jjpeltola on moderaattori tai siis oikeammin valvoja.Mistä alkaen? Ei sillä, että mua haittaisi, ei lainkaan, ihan päinvastoin, mutta silti kiinnostaisi tietää mistä lähtien.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Nyt on ladattuna myös täällä. Tauvo kiittää...hatey kirjoitti:Joo Apple paransi palveluitaan joku aika sitten, kun You Tube on suuren ja pahan, Googlen, Applen kilpailijan omistuksessa. Löytyy appsina, joka on itseasiassa parempi kuin se valmiina ollut You Tube sovellus.Tauvo kirjoitti:YouTube on kadonnut iPhonen applikaatioista. Tekeekö näköni tepposia, vai onko tämäkin näitä Applen tapoja parantaa laitteitaan?
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Mitä sitten? Oli jo aikakin.dem0 kirjoitti:Tuomaril on palannut foorumille.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Pyysin sitä itse jotta pari tyyppiä eivät ihmettele että minne katosin.Citruuna kirjoitti:Miksi jäähylläolo pitää näkyä julkisesti kaikille, onko sen tarkoitus olla julkinen häpeäpaalu? Viralliset Varoitukset ei sentään näy kaikille...
Vaikka ei nää lapsoset taida välittää kuitenkaan
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Ei mitääntuomaril kirjoitti:Mitä sitten? Oli jo aikakin.dem0 kirjoitti:Tuomaril on palannut foorumille.
Viesti Kirjoittaja iDock »
iPadi taitaa jatkaa vielä jäähyllä?dem0 kirjoitti:Ei mitääntuomaril kirjoitti:Mitä sitten? Oli jo aikakin.dem0 kirjoitti:Tuomaril on palannut foorumille.Avatarin huomaaminen vain yllätti. Luulin etteivät päästä sinua vielä kohtakaan kirjoittelemaan.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Kuka uittu on jjpeltola? nevö hööd!Citruuna kirjoitti:jjpeltola on moderaattori tai siis oikeammin valvoja.Mistä alkaen? Ei sillä, että mua haittaisi, ei lainkaan, ihan päinvastoin, mutta silti kiinnostaisi tietää mistä lähtien.
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Syytön mä siihen.Carde kirjoitti:Kuka uittu on jjpeltola? nevö hööd!
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Onko kaikilla osastollasi samanlainen? Revitkö omasi irti?apple_fani kirjoitti:Nii'in. Mitä? Jotakin yksivärisiä ranne"renkaita", mistä minä tiedän
Viesti Kirjoittaja mercury »
Nomination?apple_fani kirjoitti:Mitähän nuo rannerengasjutut on, mitä (lähes) jokaisella on? Minä kun en oikeastaan (NEVER!) seuraa muotia, mutta kiinnostaisi tietää, mitä ne on.
Ei... Sellainen muovimainen. Näin jossain kuvankin, katsotaan löydänkö sitämercury kirjoitti:Nomination?apple_fani kirjoitti:Mitähän nuo rannerengasjutut on, mitä (lähes) jokaisella on? Minä kun en oikeastaan (NEVER!) seuraa muotia, mutta kiinnostaisi tietää, mitä ne on.
Viesti Kirjoittaja Anniel »