Tuollainen tai vastaava lomakohde himottaisi
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Tuollaiseen kohteeseen pitäisi oikeasti muuttaa ennen kuin on liian myöhäistä...
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
Minulle tuon paikan lämpötila on tuttu, suosittelen kaikille. Tuossa lämmössä liha säilyy....
Viesti Kirjoittaja eskop »
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
Tuota viime venemessuilla potkiskelin pariinkin otteeseen. Se pitäisi päästä koepurjehtimaan. 8)hatey kirjoitti:http://www.macgregor26.com/index/5_minute_small.htm
ois ihan kiva...
Viesti Kirjoittaja McZeal »
Viesti Kirjoittaja iMiika »
Viesti Kirjoittaja frissy »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Oikein hyvä himon kohde.frissy kirjoitti:Ollut jo pitkään mielessä.
Viesti Kirjoittaja Aries »
Bää!frissy kirjoitti:Jeps, ja kokeileppa löytää tuosta se limited valkoinen malli
Maailma on myös pullollaan oikeita tietokoneita. Yhtä turhia nämä Philippe Starckin suunnittelemat kellot kuin Jonathan Iven suunnittelemat tietokoneet.Aries kirjoitti:Mutta miksi tuommoinen? Maailma on pullollaan oikeitakin kelloja..?
Kyllä, silikonia. Erittäin mukava ja ennenkaikkea kestävä. Useamman vuoden päivittäisellä käytöllä rannekkeessa ei ole vielä edes pienintäkään hankaumajälkeä eikä väri ole haalistunut. Valkoisten versioiden valkoinenkin pitää sävynsä muuttumattomana.hatey kirjoitti:Toihan on jotain kumia???
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Silikonia ranteen ympärillä? yöks. No toisaalta en käytä myöskään kokovartalolatex asuakaan, eikös niissä vähän sama efekti? "mustaa kumia"frissy kirjoitti:Oikea, kello...noh itse en pidä kelloista. Itse haluaisin oikeastaan käytännössä näkymättömän kellon rannekkeeseen, joka ilmaisee ajan vain silloin kun haluan.
Silikoonia, miksi?
Nahkaranneke, se sulaa ennemmin tai myöhemmin (aikas monta sellaista mennyt).
Metallinen, teloo paikat ja teloo käyttäjän. Liian raskaita enkä muutenkaan pidä ajatuksesta.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja vinouma »