![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Tommonen siis, kuin kuvassa.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Mikä on ryppy?Anniel kirjoitti:Samanlainen ilme oli mulla eilen kun syvennyin tutkimaan silmäryppyjäni ja tajusin miltä tulen näyttämään 20 vuoden kuluttuahatey kirjoitti:Järkytys!
Pitäisköhän ketjun hengessä hankkia ryppyrasvaa..?
Järven pohjassa vielähatey kirjoitti:^Missä säilä? Tuolla on vielä huono hakata asioita rikki.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ryppydarthmother kirjoitti:Mikä on ryppy?Anniel kirjoitti:Samanlainen ilme oli mulla eilen kun syvennyin tutkimaan silmäryppyjäni ja tajusin miltä tulen näyttämään 20 vuoden kuluttuahatey kirjoitti:Järkytys!
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Se on semmoinen, joka ilmaisee sen että eukko on laittaa vaihtoon? Miehet ovat immuuneja noille.darthmother kirjoitti:Mikä on ryppy?Anniel kirjoitti:Samanlainen ilme oli mulla eilen kun syvennyin tutkimaan silmäryppyjäni ja tajusin miltä tulen näyttämään 20 vuoden kuluttuahatey kirjoitti:Järkytys!
Viesti Kirjoittaja jjari »
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Väististä päätellen tulee yhdenkäden miekka, joka on teroitettu molemmilta puolilta? Taotko terän itse vai miten?darthmother kirjoitti:Tilasin väistin ja ponnen. Ennallistukset Tyrvännön Suontaan loistomiekan vastaavista
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Joo se on vähä ikävä lajiMarbo kirjoitti:Bepanthenia ja leukoplast teippiä. Kiipeilessä iho tuntuu vähän kärsivän. :/
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Ei se laji niin ikävä ole, mutta se mitä se tekee käsille :/mluhtala kirjoitti:Joo se on vähä ikävä lajiMarbo kirjoitti:Bepanthenia ja leukoplast teippiä. Kiipeilessä iho tuntuu vähän kärsivän. :/Mulla on vasemmassa ranteessa vieläkin jälki, vaikka kiipeilystä on jo monta kuukautta aikaa.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Pöh. Loistavaa grippitreeniä käsille ja muuten vaan forkuille ja selälle. Tulee kiipeiltyä ainakin kerran viikossa salilla.Marbo kirjoitti:Bepanthenia ja leukoplast teippiä. Kiipeilessä iho tuntuu vähän kärsivän. :/
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja skip »
Itse ostin myös vielä 90€:lla.Kain kirjoitti:iTunes lahjakortti.
Viesti Kirjoittaja Aries »
Herrasmiehen valinta. Minkä kanssa tuota meinaat käyttää?darthmother kirjoitti:Knalli
Viesti Kirjoittaja jjari »
Sateenvarjon tietenkin.Aries kirjoitti:Herrasmiehen valinta. Minkä kanssa tuota meinaat käyttää?darthmother kirjoitti:Knalli
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Viesti Kirjoittaja atomi »