Kuva 2 on kyllä hieno!Tauvo kirjoitti:Kävin pikaisella pyrähdyksellä Alpeilla kesken työpäivän. Kuvat tosin otin vasta Liedossa.

taitaa olla HDR?
Viesti Kirjoittaja iPSP »
Kuva 2 on kyllä hieno!Tauvo kirjoitti:Kävin pikaisella pyrähdyksellä Alpeilla kesken työpäivän. Kuvat tosin otin vasta Liedossa.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Heh. Ei ole. En ole koskaan tehnyt HDR-kuvaa, enkä tee. Se oli pieleen valottunut ja kaivelin siitä Camera Raw:ssa tuollaista esille. Alareunan puiden oksista näkee parhaiten, että olen hutiloinut.iPSP kirjoitti:Kuva 2 on kyllä hieno!Tauvo kirjoitti:Kävin pikaisella pyrähdyksellä Alpeilla kesken työpäivän. Kuvat tosin otin vasta Liedossa.![]()
taitaa olla HDR?
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Oih Vanhalinna ja vanha museotie! Suunnitelmissa on käydä siellä ihan lähipäiivnäTauvo kirjoitti:Kävin pikaisella pyrähdyksellä Alpeilla kesken työpäivän. Kuvat tosin otin vasta Liedossa.
Viesti Kirjoittaja iPSP »
Jep, sävyjen kaiveleminen selittää sen HDR:n tunnun. Olisi siis periaattessa voinut olla yhden kuvan HDR, johon olisi käytetty hieman tonemapping tekniikkaaTauvo kirjoitti:Heh. Ei ole. En ole koskaan tehnyt HDR-kuvaa, enkä tee. Se oli pieleen valottunut ja kaivelin siitä Camera Raw:ssa tuollaista esille. Alareunan puiden oksista näkee parhaiten, että olen hutiloinut.iPSP kirjoitti:Kuva 2 on kyllä hieno!Tauvo kirjoitti:Kävin pikaisella pyrähdyksellä Alpeilla kesken työpäivän. Kuvat tosin otin vasta Liedossa.![]()
taitaa olla HDR?![]()
Mutta kiva, jos ei haitannut...
Viesti Kirjoittaja Jaskak »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Niin, no mieluitenhan sitä vaan ottaisi onnistuneen kuvan. Toisinaan on hauska leikkiä noiden hutiotosten kanssa ja testata, saako niistä enää mitään irti...iPSP kirjoitti: Jep, sävyjen kaiveleminen selittää sen HDR:n tunnun. Olisi siis periaattessa voinut olla yhden kuvan HDR, johon olisi käytetty hieman tonemapping tekniikkaa
Viesti Kirjoittaja lsippu »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kiitoksia vaan. Tämä ahmayksilö suostuisi vaikka ajamaan mopoa ja seuraavaksi vienkin luontoon jotainTauvo kirjoitti:^ Hienosti tulee vielä hento korkovalo takavasemmalta. Loisto kaappaus hetkestä.
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Taidat asua karhuperheessä. Ihan uskomattoman hienoja kuvia ja tilanteita, mutta käsittämätöntä, että törmäilet jatkuvasti karhuihin. Ei täällä (onneksi) vaan ole.lsippu kirjoitti:Rukoileva hinkkari:
Siis ahman ja karhun kokoero on vähintään kymmenkertainen ja karhu on se suurempi. Aivan varmasti ne erottaa toisistaan, vaikkei olisi koskaan edes nähnyt.Citruuna kirjoitti:Taidat asua karhuperheessä. Ihan uskomattoman hienoja kuvia ja tilanteita, mutta käsittämätöntä, että törmäilet jatkuvasti karhuihin. Ei täällä (onneksi) vaan ole.lsippu kirjoitti:Rukoileva hinkkari:
Ai ahmako se onkin... kuka niitä erottaa karhuista
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kiva kuva. Lisää kivoja kuvia. tämmöisistä tykkää kyllä.mansikkainen kirjoitti:Kaikki rakastaa kukkakuvia <3
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kiitos vain Amanitalle kehuista. Tässä tiheän metsän örrimörriäinen Duotone-tekniikalla yhdistettynä Silver Efex Pro-filtteriin Photoshop CS6:ssa.amanita kirjoitti:Oijoijoi, IIIIHANIA, ihan kuin satukirjan kuvitusta. Kotonani vierailevat pikkuihmiset tykkäisivät taatusti tuollaisista jännistä kuvista.
Olipa kerran stiheässä metsässä valkokukkaisten kasvien valtaamalla pikkuaukoilla omituinen karvainen valkonaamioinen örrimörriäinen, joka tarkkaili tulijoita aikoja sitten katkenneen harmaan kelopuun jäänteeltä. Toisaalla aurinko oli hetki sitten laskeutunut metsän taakse punaiset posket hehkuen, puilla oli nyt mukavan vilpoisaa ihailla pilvien keimailua tuon hehkun värittäessä niiden helmoja mitä mielikuvituksellisimmin sävyin.
Oho, katopa miten kivat kuvat loihditkaan.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Tällaisesta estetiikasta mä tykkään. +++++ jos mä nyt mikään olen sanomaan.lsippu kirjoitti:Kiitos vain Amanitalle kehuista. Tässä tiheän metsän örrimörriäinen Duotone-tekniikalla yhdistettynä Silver Efex Pro-filtteriin Photoshop CS6:ssa.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Minusta olisi parempi, jos jättäisit tällaiset kommentoinnit niille, jotka ymmärtävät valokuvista edes jotakin. Sinä voisit sanoa mielipiteesi asioihin, jotka tunnet, kuten... hmm... tuota... ?Jamac kirjoitti: +++++ jos mä nyt mikään olen sanomaan.
Kiitoksia. Nyt ei ketuta yhtään.Jamac kirjoitti:Tällaisesta estetiikasta mä tykkään. +++++ jos mä nyt mikään olen sanomaan.lsippu kirjoitti:Kiitos vain Amanitalle kehuista. Tässä tiheän metsän örrimörriäinen Duotone-tekniikalla yhdistettynä Silver Efex Pro-filtteriin Photoshop CS6:ssa.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Mutta kun täällä ei ole ketjua ohareita tekevistä naisisita.KunkkuJ kirjoitti:Minusta olisi parempi, jos jättäisit tällaiset kommentoinnit niille, jotka ymmärtävät valokuvista edes jotakin. Sinä voisit sanoa mielipiteesi asioihin, jotka tunnet, kuten... hmm... tuota... ?Jamac kirjoitti: +++++ jos mä nyt mikään olen sanomaan.