On se terävä mies !Erño kirjoitti:Kuormuri-/rekka-/bussimies.

Viesti Kirjoittaja Jouna- »
On se terävä mies !Erño kirjoitti:Kuormuri-/rekka-/bussimies.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Paloautolla? 8)Jouna- kirjoitti:Ajoin isolla siitä ohi.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ei turhaan neroksi haukuta.Jouna- kirjoitti:On se terävä mies !Erño kirjoitti:Kuormuri-/rekka-/bussimies.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Hyvä tietää että meitä pitkävihaisia on enemmänkinKunkkuJ kirjoitti:AAMEN.Aperture kirjoitti:Niin - pisteliäitä ja pitkävihaisia.amanita kirjoitti: Meitä skorppareita piisaa...
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Viesti Kirjoittaja makkone- »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Aries »
"Entropia kasvaa luonnostaan". Tuota oli hieno viljellä puolustuspuheena äiteelle kun oli puhetta muun muassa tavaroiden järjestämisestä siististiMacco kirjoitti:Tajusin juuri hitaasti, että entropia vaikuttaa kaikkeen. Hyvä etten tajunnut tätä teinivuosina, silloin oli kaikessa kaaoksessa periaatteessa kivempaa.
Oikeasti kai olen tänä päivänä tyytyväisempi. Vaikea sanoa, on niin tasaista. Samperin entropia...
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Selvisitkö yöstä? Sydän jäässä tänään? Eikö sinulla olekaan vuoteen lämmitintä käytössä?Mailia kirjoitti:Järkyttävän kylmä. Ajattelin painua peiton alle, mutta pelkään, että peittokin on pakkasen puolella.
Selvisin käpertymällä mahdollisimman pieneksi palloksi peiton toiseen päähän. Ja olen itse oman vuoteeni lämmitin.KunkkuJ kirjoitti:Selvisitkö yöstä? Sydän jäässä tänään? Eikö sinulla olekaan vuoteen lämmitintä käytössä?Mailia kirjoitti:Järkyttävän kylmä. Ajattelin painua peiton alle, mutta pelkään, että peittokin on pakkasen puolella.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Verkkokauppaa tuntien, saat tasaisin välein maileja, jossa todetaan: "Odotamme yhä seuraavia tuotteita..." vielä tuon 6 vk jälkeenkin. Ei maksa vaivaa jäädä odottelemaan, vaan tilaa jostain muualta, missä on hyllyssä suoraan.Muffe kirjoitti:Verkkokaupan tilausarvio 3-6 vk.
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Osta Mac. Mulla on toiminut harvinaisen hyvin.Pikkuroope kirjoitti:Alkaa vähitellen ärsyttämään tää tietotekniikan säännöllisen satunnainen temppuilu. Miksei joku voisi tehdä konetta, joka vain toimisi?
Viesti Kirjoittaja thompzon »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Eipä tämäkään autuaaksi tee. Itsellä on hermot koetuksella tämän G5:n kanssa...Erño kirjoitti:Osta Mac. Mulla on toiminut harvinaisen hyvin.Pikkuroope kirjoitti:Alkaa vähitellen ärsyttämään tää tietotekniikan säännöllisen satunnainen temppuilu. Miksei joku voisi tehdä konetta, joka vain toimisi?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Tauvo kirjoitti:... käynnistelen Parallelsin puolella XP:tä. Päivityksiä näyttäisi olevan jonossa.
Viesti Kirjoittaja ipot »