/V
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Polvet? Nilkat? Vai ihan joku muu paikka?Anniel kirjoitti:Suihkuttelin WD-40:tä strategisiin paikkoihin. Vetreytyivät kummasti eivätkä enää narise.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Eikö se kirvele?Anniel kirjoitti:Suihkuttelin WD-40:tä strategisiin paikkoihin.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Se haisee pahalta. Itte voitelin sängyn CRC:llä.Anniel kirjoitti:Suihkuttelin WD-40:tä strategisiin paikkoihin. Vetreytyivät kummasti eivätkä enää narise.
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Oliiviöljyä saa suihkupullossa.Jamac kirjoitti:Se haisee pahalta. Itte voitelin sängyn CRC:llä.Anniel kirjoitti:Suihkuttelin WD-40:tä strategisiin paikkoihin. Vetreytyivät kummasti eivätkä enää narise.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Miehekästä. En itse ole älynnyt kokeilla poistaa lakanoista ruosteenväriä CRC:llä. Tai kalsareista.Jamac kirjoitti:Se haisee pahalta. Itte voitelin sängyn CRC:llä.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Fjodor »
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Sinäkö olet lopulta päättänyt kutsua minut käymään ja nyt on suursiivous menossa? Ei minun takiani tarvitse, kunhan itse olet valmiina...Anniel kirjoitti:Jynssäsin suihkutilan seinät.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Hah!tuomaril kirjoitti:Tulin kotiin.........Vihdoin 6 tunnin raskaan päivän jälkeen.
Minen sun pölysiä käärinliinoja täällä kattele!KunkkuJ kirjoitti:Sinäkö olet lopulta päättänyt kutsua minut käymään ja nyt on suursiivous menossa? Ei minun takiani tarvitse, kunhan itse olet valmiina...Anniel kirjoitti:Jynssäsin suihkutilan seinät.
Tunnen itseni niiiin vanhaksi...Anniel kirjoitti: Minen sun pölysiä käärinliinoja täällä kattele!