Näköjään kaikki palleroporonjäkälät on jo myyty Jaappaniin potenssilääkkeiksi.
Kyllä sitä vielä siellä oli. Löytyi kohtia, joissa oli koko maasto sitä täynnä. Kuvaa ei tietenkään ole, kuin näistä pienemmistä kummuista. Muistaakseni siellä Pöllän suunnassa oli aika paljon... Oli paikoitellen niin tiheää se metsä, ettei siinä ollut mielekästä kulkea.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Tauvo kirjoitti:Kyllä sitä vielä siellä oli. Löytyi kohtia, joissa oli koko maasto sitä täynnä. Kuvaa ei tietenkään ole, kuin näistä pienemmistä kummuista. […]
Ovatten ne kummut geomorfologian vinkkelistä dyynejä ja saattaa sieltä muinaista rantavalliakin löytyä.
”Assumption is the mother of all fuck ups.” Travis Dane
^ Mechanophilia eli autofetisismi. En tiedä onko vanteita ajatellen keksitty jokin oma nimi? Se selittää vähäisen kiinnostuksen miehiin ja sitäkin suuremman kiinnostuksen kulkuneuvoihin. Sinänsä tämä ei ole mikään ongelma, koska viimeisen vuoteen sitä ei ole enää luokiteltu sairaudeksi!
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
amanita kirjoitti:Noita on Ahvenistolla viikon päästä oikein monta.
Aika huonosti on infoa tapahtumasta. Ahveniston sivuilla on jotain päivämääriä ensi viikon torstai-sunnuntai, mutta itse klubin sivuilla ei ole mitään. Haiskahtaa sisäpiirin tapahtumalta
Peitsamo kirjoitti:Aman yhteystiedot taitaa riittää sinulle 8)
Ei suinkaan. Tarvisin myös avaimen.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
amanita kirjoitti:Noita on Ahvenistolla viikon päästä oikein monta.
Aika huonosti on infoa tapahtumasta. Ahveniston sivuilla on jotain päivämääriä ensi viikon torstai-sunnuntai, mutta itse klubin sivuilla ei ole mitään. Haiskahtaa sisäpiirin tapahtumalta
Jäsenistöjuttu näköjään. On noita siellä, takaan.
EDIT: Siirrän nuo Ama-jutut johki hornan tuuttiin, josseivät justiinsa lopu. Tämä on valokuvaketju.
Viimeksi muokannut amanita, 21.7.2012 klo 21.44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Piilomainontana vielä, että noita printtejä voi tosiaan tilata tauluina tuolta, jos löytyy jotain, mikä iskee omaan kuvasilmään: http://instacanv.as/4n2
ps. suurin osa siis aivan muita kuin autokuvia
MacBook Pro 15" • iPhone 6 Plus • PowerBook G4 12"
Laitetaanpa kuvakin. Otettu viime kesänä Berliinin Alexanderplatzilla. Aika sunnuntainäppäilijä, kun olen, niin ei ole tullut pahemmin harjoiteltua liikkuvan kohteen kuvaamista. Lintu jäi vähän epätarkaksi, mutta olen tyytyväinen. Noin kymmenen kuvaa tuli nappastua.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.