carrbon kirjoitti:Taitaapi olla ihan täysikokoinen villikissa tuo AnnielAnniel kirjoitti:Mistä sä sen pienen keksit?Aries kirjoitti:Heeeetkinen. Asuuko Annielissa pieni... miten sen nyt sanoisi... makuuhuoneen kiihkeä kissaeläin?

Viesti Kirjoittaja Anniel »
carrbon kirjoitti:Taitaapi olla ihan täysikokoinen villikissa tuo AnnielAnniel kirjoitti:Mistä sä sen pienen keksit?Aries kirjoitti:Heeeetkinen. Asuuko Annielissa pieni... miten sen nyt sanoisi... makuuhuoneen kiihkeä kissaeläin?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viemäriin? Tämähän kuuluisi hehkutukseen!tosikko kirjoitti:Höh, litran jeekermaisteripurkki tyhjeni.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Joo viemäriinhän se, mentyään ensin ruoansulatusjärjestelmän läpi. Hehkutus (se viemäriin meno) varmaan sellaiselle, jolla on urologin käynnille tarvetta.Erño kirjoitti:Viemäriin? Tämähän kuuluisi hehkutukseen!tosikko kirjoitti:Höh, litran jeekermaisteripurkki tyhjeni.
Viesti Kirjoittaja Takakädensuora »
Viesti Kirjoittaja Aries »
_o/Takakädensuora kirjoitti:On paha olla.. Hävettää hieman eilis illan ja yön sekoilut.. Siistii..
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja heilei »
Pikkusiskojen roolisuoritukseen kuuluu vinetys, ei ne muuten olisi pikkusiskoja. Jossain vaiheessa siitäkin kasvaa iso ihminen ja ehkä jopa mukava. Kohta huomaat olevasi sen paras ja rakkain Mac-tukihenkilö. Been there, done that.Aadee kirjoitti:Ottaa pannuun pikkusiskon vinetys olemassaolostani, valitus kotona asumisestani, ylimielisyys mukamas hänen paremmuudestaan ja vittumainen "olen tosi aikuinen ihminen ja kypsempi kuin sinä vaikka olen teini-asenne, vaikka rumilus on sossupummi, pankkilaina ja ei omaa suhteellisuudentajua.![]()
Oli pakko painua kodista paremman puoliskon luo pariksi päiväksi evakkoon. Onneks reppuun mahtuu tärkeimmät, eli mbp, laturit, piirrustusvälineet, vaihtovaatteet ja pari pulloa alkoholia.
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Näin juuri. Siksipä en ole ollut missään tekemisissä omani kanssa kahteenkymmeneen vuoteen.Erño kirjoitti:Pikkusisaruksista on vain harmia.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Ja huomenna on kaupat kiinni. Vielä olisi 20 min ehtiä ostoksille.hatey kirjoitti:Merdé!![]()
Ei on piekkarin puhistusrasseja. Huonosti menee .30 kamppeet .22 piipusta läpi...
Saman tempun ajattelin itsekkin tehdä heti kun pois kotoa pääsee.arttula kirjoitti:Näin juuri. Siksipä en ole ollut missään tekemisissä omani kanssa kahteenkymmeneen vuoteen.Erño kirjoitti:Pikkusisaruksista on vain harmia.
No, se on jo mua pidempi ja leveämpi ja se vihaa Macceja ja vaikka se tuliskin kaidalle tielle, niin en sitä tukisi edes myötätunnosta sen maccia kohtaan.heilei kirjoitti: Jossain vaiheessa siitäkin kasvaa iso ihminen ja ehkä jopa mukava. Kohta huomaat olevasi sen paras ja rakkain Mac-tukihenkilö. Been there, done that.
t. isoveli -65
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Rispektiä, ittellä onnistunu vasta n. 2 vuotta. 8)arttula kirjoitti:Näin juuri. Siksipä en ole ollut missään tekemisissä omani kanssa kahteenkymmeneen vuoteen.Erño kirjoitti:Pikkusisaruksista on vain harmia.
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Saa olla kyllä hyvä(t) syy olla hissuksiindarthmother kirjoitti:Rispektiä, ittellä onnistunu vasta n. 2 vuotta. 8)arttula kirjoitti:Näin juuri. Siksipä en ole ollut missään tekemisissä omani kanssa kahteenkymmeneen vuoteen.Erño kirjoitti:Pikkusisaruksista on vain harmia.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Hah! Suomalainen mies juo viinaa, mölyää ja itkee. Tuossa järjestyksessä.Jouna- kirjoitti:Saa olla kyllä hyvä(t) syy olla hissuksiindarthmother kirjoitti:Rispektiä, ittellä onnistunu vasta n. 2 vuotta. 8)arttula kirjoitti:Näin juuri. Siksipä en ole ollut missään tekemisissä omani kanssa kahteenkymmeneen vuoteen.Erño kirjoitti:Pikkusisaruksista on vain harmia.![]()
Mutta suomalainen mieshän on hiljaa, juo viinaa ja ei itke.
Isosisko olis aina paljon parempi kuin pikkusisko. Olispa mullakin isosisko.Tauvo kirjoitti:Mulla on isosisko... Loistava tyyppi... Kun olin köyhä opiskelija, piti mut ruuassa kun asui lähellä. Muutenkin piti puoliani kun olin pieni. Olenkin kiitollisuudessani lahjonut hänen lapsiaan iPodeilla ja muilla muotileluilla.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Voithan aina katsella peiliinhatey kirjoitti:olisipa minullakin sisko
Viesti Kirjoittaja amanita »
Totta hiivatissa, mieluummin ennemmin kuin myöhemmin!darthmother kirjoitti:En ole koskaan tavannut vanhinta siskoani...pitäskö jo?
Olen kyllä jutellut hänen tyttärensä kanssa. Hänkin minua vanhempi