![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
(Ainakaan vielä.

Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Odotellaan siis milloin tähän topikkiin kirjoitat, että kävit juuri ostamassa iPhonenKain kirjoitti:^^ Jaa-a, ite en kovinkaan paljon seuraa iFööni- ja iPoud-ketjuja kovinakaan paljoa, kun en omista semmoista.![]()
(Ainakaan vielä.)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Tarkotatko muakin?!iDock kirjoitti:No voisi nuo ihan nuorimmat jättää kokonaan pois hompusta.TR8 kirjoitti:Eiköhän näistä ole kyse:Kain kirjoitti:^ Voisko joku selventää, olen ihan pihalla kuin lumiukko.
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=71&t=168888
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=71&t=168876
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=71&t=168875
Korjatkaa, jos olen väärässä
Ethän sinä osaa siivota.hatey kirjoitti:Siivosin. Siehen tuhraantu koko päivä. Pyyhin myös pölyt.
Onnea uuden taidon oppimisen johdosta!hatey kirjoitti:^Opettelin, mutta vaikeaa se on. Ei se ihan hyvin mennyt näin ensikertalaisella.
Eikös sinulla ole se Touchi. Vai muistanko ihan väärin?Kain kirjoitti:^^ Jaa-a, ite en kovinkaan paljon seuraa iFööni- ja iPoud-ketjuja kovinakaan paljoa, kun en omista semmoista.![]()
(Ainakaan vielä.)
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Juu, on mulla se.tuomaril kirjoitti:Eikös sinulla ole se Touchi. Vai muistanko ihan väärin?Kain kirjoitti:^^ Jaa-a, ite en kovinkaan paljon seuraa iFööni- ja iPoud-ketjuja kovinakaan paljoa, kun en omista semmoista.![]()
(Ainakaan vielä.)
Mitkä ohjelmat eivät toimi?Kain kirjoitti:Juu, on mulla se.tuomaril kirjoitti:Eikös sinulla ole se Touchi. Vai muistanko ihan väärin?Kain kirjoitti:^^ Jaa-a, ite en kovinkaan paljon seuraa iFööni- ja iPoud-ketjuja kovinakaan paljoa, kun en omista semmoista.![]()
(Ainakaan vielä.)
Enpä nyt ole kauheasti kikkaillut sillä, kun ei ole tarvetta. (Kaikki ohjelmat haluaavat sen 3rd. generation mallin.)
Lähinnä musiikin kuunteluun ja lempparileffasarjan tunkasin sinne.
Se on makuasia sanoi musti kun muniaan nuoli. Itse vihaan talvea yli kaiken, mutta rakastan kuumaa hellettä. Keväällä linnut laulaa ja kevät lämmin tuuli hellii kasvoja. Hiki lentää ja voi olla pihallakin alasti, mutta sehän on vain luonnollista. Toppatakit ja pilkkihaalarit on luonnottomia. Ärsyttää kun pitää lämittää uunia, että tarkenee. Sitten tulee se talvi ja joulu jota vihaan yli kaiken. Kesällä ihmisten hymyilyn kestää, mutta talvella se joulu sitä ja tätä saa hermoni kireälle. Kaikki ei vain tykkää viettää joulua, mutta pakoon et pääse. Onneksi Jouluaattonakin voi mennä mäkkiin syömään perinteen mukaan. Kuntosali perinne on jäänyt, koska ei enää jaksa. Lähtisin etelään jouluksi, mutta en pääse. Sukulaiset ostavat typeriä lahjoja tyyliin tiskirätti ja kynttilä.hatey kirjoitti:^ Olette väärässä. Kevät lemuaa homeelle ja koiranpáskalle. Syksy tuoksuu ja syksy on kaunis.
Mielipiteeni on tuolla, hesari vain piilotti oikean henkilöllisyyteni Kari salanimen taakse.
Viesti Kirjoittaja iDock »
En tässä sinusta olekaan puhunut. Puhuin todellakin nuorimmista.tuomaril kirjoitti:Tarkotatko muakin?!
Kyllä mä ihan hyvin täällä Hompussa käyttäydyn vaikka olen 15v.
Kyse taitaakin olla, mitä ohjelmia minä tarvitsen siihen.tuomaril kirjoitti:Mitkä ohjelmat eivät toimi?Kain kirjoitti:Juu, on mulla se.tuomaril kirjoitti:Eikös sinulla ole se Touchi. Vai muistanko ihan väärin?Kain kirjoitti:^^ Jaa-a, ite en kovinkaan paljon seuraa iFööni- ja iPoud-ketjuja kovinakaan paljoa, kun en omista semmoista.![]()
(Ainakaan vielä.)
Enpä nyt ole kauheasti kikkaillut sillä, kun ei ole tarvetta. (Kaikki ohjelmat haluaavat sen 3rd. generation mallin.)
Lähinnä musiikin kuunteluun ja lempparileffasarjan tunkasin sinne.
Kyllä ainakin kaikki kivat pelit (Angry birds,Cut The Rope ym.) toimivat kavereitten 2.gen Touchissa.
Inhoan ylitse kaiken hikoilua ja kuumaa, kesä=hikoilua, ihan tyhmää. Sauna=hikoilua, ihan tyhmää. Hymyileviä ihmisiä=hymyilevä ihminen on typerän näköinen ja epäluotettava. Alaston ihminen on oksettavan näköinen, alastomuus on rumaa. Talvi on hienoa kun talvella on pimeää, auringonpaiste ja häiki on inhoittavaa. Kesällä on valoisaa yölläkin, inhottaa.M.P.T kirjoitti:Se on makuasia sanoi musti kun muniaan nuoli. Itse vihaan talvea yli kaiken, mutta rakastan kuumaa hellettä. Keväällä linnut laulaa ja kevät lämmin tuuli hellii kasvoja. Hiki lentää ja voi olla pihallakin alasti, mutta sehän on vain luonnollista. Toppatakit ja pilkkihaalarit on luonnottomia. Ärsyttää kun pitää lämittää uunia, että tarkenee. Sitten tulee se talvi ja joulu jota vihaan yli kaiken. Kesällä ihmisten hymyilyn kestää, mutta talvella se joulu sitä ja tätä saa hermoni kireälle. Kaikki ei vain tykkää viettää joulua, mutta pakoon et pääse. Onneksi Jouluaattonakin voi mennä mäkkiin syömään perinteen mukaan. Kuntosali perinne on jäänyt, koska ei enää jaksa. Lähtisin etelään jouluksi, mutta en pääse. Sukulaiset ostavat typeriä lahjoja tyyliin tiskirätti ja kynttilä.hatey kirjoitti:^ Olette väärässä. Kevät lemuaa homeelle ja koiranpáskalle. Syksy tuoksuu ja syksy on kaunis.
Mielipiteeni on tuolla, hesari vain piilotti oikean henkilöllisyyteni Kari salanimen taakse.
Heh. ABC:lla on kyllä hyvä käydä joulunakin syömässä, koska se on auki. Itse en ole ikinä käynyt noissa kuumissa etelän maissa, mutta kenties joskus. Pari sukulaista ostaa aina jotain typerää tyyliin tiskirätti/kynttilä. Mukamas ystävyyden eleenä. Kirjekuori kun tuli viime jouluna niin ajattelin, että voisiko siinä olla setelinippu tai paketti kumeja. Mitä vielä. Tiskirätti. Toisaalta onneksi mielipiteitä on monia.hatey kirjoitti:Inhoan ylitse kaiken hikoilua ja kuumaa, kesä=hikoilua, ihan tyhmää. Sauna=hikoilua, ihan tyhmää. Hymyileviä ihmisiä=hymyilevä ihminen on typerän näköinen ja epäluotettava. Alaston ihminen on oksettavan näköinen, alastomuus on rumaa. Talvi on hienoa kun talvella on pimeää, auringonpaiste ja häiki on inhoittavaa. Kesällä on valoisaa yölläkin, inhottaa.
Olen kolme kertaa käynyt etelässä, jossain pigleospagleoksessa Kreetalla or what ever. Ensimmäisen, viimeisen ja ainoan kerran. En olisi silloinkaan mennyt, mutta voitin matkan jossain arpajaisissa. Siellä oli kuumaa, ihan tyhmä reissu. Odotin vain lähtöpäivää, että pääsisin sieltä pois.
Itse käyn perinteisesti ABC:lla joululounaalla. Sukulaiset ei osta minulle mitään lahjoja, kun tietävät mitä ajattelen niistä (sukulaisista ja lahjoista).
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Ei hoppu hyväksi.kerabit kirjoitti:Anteeksi viive huomasin äsken kysymyksesi. Täytyy sanoa etten tiedä. Rakennuskemian sivuilta löytyy lista mellerudin tuotteista .Kelpaisiko urean ja kalkin poisto esim.tosikko kirjoitti:Mahtaako tuolla tökötillä irrota myös kalkki? Pirusti tuppaavat sitä veteen täällä, joten sitä on sitten suihkun seinillä jne ympäriinsä aika reippaasti.https://kauppa.rakennuskemia.fi/Default ... ductId=653
Viesti Kirjoittaja jjari »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Siitä sitten tottumaan.jjari kirjoitti:Tulin kotiin. Sisäinen kello on 12 päivällä.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Villasukilla se uni tulee eikä aamiaisella.Kain kirjoitti:Söin sitten loputkin aamiasesta, ehkä se uni tulee paremmin täydellä mahalla.
Viesti Kirjoittaja arttula »