Hajos?Marbo kirjoitti:Mikäs sille tuli?thompzon kirjoitti:Mun mäkki hajos

Viesti Kirjoittaja darthmother »
Hajos?Marbo kirjoitti:Mikäs sille tuli?thompzon kirjoitti:Mun mäkki hajos
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Oi voi. Laita laastari ensihätäänthompzon kirjoitti:Kumitassu irtosi. Pikaliimaa, anyone?Marbo kirjoitti:
Mikäs sille tuli?
Niin no, mutta miksi?darthmother kirjoitti:Hajos?Marbo kirjoitti:Mikäs sille tuli?thompzon kirjoitti:Mun mäkki hajos
Mac ominaisuusMarbo kirjoitti:Oi voi. Laita laastari ensihätäänthompzon kirjoitti:Kumitassu irtosi. Pikaliimaa, anyone?Marbo kirjoitti:
Mikäs sille tuli?
Niin no, mutta miksi?darthmother kirjoitti:Hajos?Marbo kirjoitti:Mikäs sille tuli?thompzon kirjoitti:Mun mäkki hajos
Viesti Kirjoittaja thompzon »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kuulostaa monimutkaiselledarthmother kirjoitti:Aseta peitto lattialle levälleen. Kaada päälle siirappia ja hiero siirappi kunnolla peittoon tasaisesti. Ripottele päälle talkkunajauhojahatey kirjoitti:^Pestä?
ja kieriskele ilman vaatteita peiton päällä. Käy suihkussa, kuuraa itsesi jokapaikasta juuriharjalla. Laita peitto pesukoneeseen 60° pesuun, pyydä ohjeita pesukoneen käynnistämiseksi vaikka l-emolta.
Nyt pesukoneesta alkaa kuulumaan tuskaista vaikerrusta, voivottelua ja kuolon parahduksia, ET halua tietää mistä tämä johtuu.
aseta peitto kuivumaan sopivaan paikkaan ja käytä pesukone vielä "tyhjänä" 90° etikalla terästettynä.
Lähtikö se töihin?hatey kirjoitti:eikäs täällä ole miidäs lentoemoja.
Yritin laittaa korvan oikein lähelle tuota tekstiä...Silti ei kuulostanut miltäänhatey kirjoitti:Kuulostaa monimutkaiselle![]()
Kauhee tua KingJay, kun kokoajan vinttuileehatey kirjoitti:^Miten minusta tuntuu, että minulle ikäänkuin vinttuiltaisiin..
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Hätsy ei oo enää nuori tyttö, se on keski-ikäinen mursu.KunkkuJ kirjoitti:Mie en oo tehny mittää. Enkä sitä paitsi koskaan kiusaa nuoria tyttöjä. Hatsii!
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ihan ensimmäisenä kannattaa korjata oikeudet, ja sitten ajaa vaikka Onyxilla cron jobit. Auttoiko?thompzon kirjoitti:Kumitassu irtosi.Marbo kirjoitti:Mikäs sille tuli?thompzon kirjoitti:Mun mäkki hajos
Toivottavasti Time Machine turvakopsut on kunnossa....Macco kirjoitti:Ihan ensimmäisenä kannattaa korjata oikeudet, ja sitten ajaa vaikka Onyxilla cron jobit. Auttoiko?thompzon kirjoitti:Kumitassu irtosi.Marbo kirjoitti:Mikäs sille tuli?thompzon kirjoitti:Mun mäkki hajos
Jos ei, niin sitten buuttaat koneen altti-omppu-pee-ärrä-yhdistelmää pohjassa pitäen. Ja jos sekään ei auttanut, niin sitten safe boottia perään. Kone käyntiin ja heti fanfaarin kuultuasi shifti-nappulaa pohjaan siihen asti, kunnes omppu-kuva näkyy.
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Jos asut PK-seudulla, niin kauppahalista saattaa löytyä laadukkaampaa tavaraa..Touho kirjoitti:Siis jumankekkula, nykyään on semmoisen possusta irti leikattu ja vielä luun ja kamaran välissä oleva raaka lihakin jotain muuta kuin pelkkää raakaa lihaa!
Viesti Kirjoittaja Carde »
Miksi ihmeessä pitäs lähteä sinne johkin syrjäsuomeen ostamaan palasta possunpersettä, kun naapurustosta voi mennä valkkaamaan että otan tuon. Pistävät vielä sopiviksi paloiksikin koko nassukan ja on tuoresta ja hyvää. Tartte matkustella 1000km autossa jonku "laadukkaamman" tavaran perässä... 8)Aries kirjoitti:Jos asut PK-seudulla, niin kauppahalista saattaa löytyä laadukkaampaa tavaraa..Touho kirjoitti:Siis jumankekkula, nykyään on semmoisen possusta irti leikattu ja vielä luun ja kamaran välissä oleva raaka lihakin jotain muuta kuin pelkkää raakaa lihaa!
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja Jukpro »
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Viesti Kirjoittaja thompzon »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Mitä eroa niissä on?Repe Ruutikallo kirjoitti:Miksi kansan kehittämät kauniit vanhat paikannimet pitää muuttaa? Tampereella prostituoitu ei kelvannut kaupunginnisille, vaan siitä piti väen väkisin tehdä Liisankallio.![]()
Liisahan on nätti nimiRepe Ruutikallo kirjoitti:Miksi kansan kehittämät kauniit vanhat paikannimet pitää muuttaa? Tampereella prostituoitu ei kelvannut kaupunginnisille, vaan siitä piti väen väkisin tehdä Liisankallio.![]()