Amahan sen tietää, kun itse haraa vastaan sen elämänsä löydön suhteen.amanita kirjoitti: Tiedossa on "löytöjä", pitkiä kumppanuuksia ei.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Amahan sen tietää, kun itse haraa vastaan sen elämänsä löydön suhteen.amanita kirjoitti: Tiedossa on "löytöjä", pitkiä kumppanuuksia ei.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Niinpä. Mistä sen tietää etukäteen. Kaveri lähti Lontooseen etsimään materiaalia gradua varten ja löysi sieltä elämänsä naisen. Hän on niillä teillään ja käy Suomessa satunnaisesti. Miksi ei siis joku voisi löytää netistä tai Hompusta kumppania? Itä-Suomesta sellaista ei kuitenkaan näy löytyvän.KunkkuJ kirjoitti:Amahan sen tietää, kun itse haraa vastaan sen elämänsä löydön suhteen.amanita kirjoitti: Tiedossa on "löytöjä", pitkiä kumppanuuksia ei.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Minä todella tiedänkin kaikenlaista, vaan enpä kerro. Löytöjeni suhteen en haraa pätkääkään, vaan panen parastani. Aina sekään ei piisaa.KunkkuJ kirjoitti:Amahan sen tietää, kun itse haraa vastaan sen elämänsä löydön suhteen.amanita kirjoitti: Tiedossa on "löytöjä", pitkiä kumppanuuksia ei.
Viesti Kirjoittaja waiski »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Eronnut.waiski kirjoitti:Eronnut ei varmaan ole sinkku, eli mikä se on?
waiski
Viesti Kirjoittaja Macco »
Leski. Eikun se toinen... eronnut.waiski kirjoitti:Eronnut ei varmaan ole sinkku, eli mikä se on?
waiski
Viesti Kirjoittaja waiski »
Näin se minunkin mielestä on, kuitenkin tietyillä forilla on aika paljon "sinkkuja" jotka kuitenkin ovat eronneita...Jamac kirjoitti:Eronnut.waiski kirjoitti:Eronnut ei varmaan ole sinkku, eli mikä se on?
waiski
Siis siviilisäätysi on naimaton, naimisissa, rekisteröidyssä parisuhteessa, eronnut tai leski. Jos siis eroaa, niin virallisissa papereissa on sen jälkeen "leima" ERONNUT, ei NAIMATON.
Toisaalta, sinkkuhan ei ole mikään virallinen termi, vaan on slangisana, joka ilmaisee henkilön olevan parisuhteettomassa tilassa oleva. Eli virallisesti voi olla naimaton, eronnut tai leski.waiski kirjoitti:Näin se minunkin mielestä on, kuitenkin tietyillä forilla on aika paljon "sinkkuja" jotka kuitenkin ovat eronneita...
Viesti Kirjoittaja iMies »
Meinaat, että Virallisessa relaatiokannassa ™ ei oikeasti ole alkiota "usein nainut"?Macco kirjoitti:Eli virallisesti voi olla naimaton, eronnut tai leski.
Jos ei nai, on naimaton. Jos nai, on naimisissa. Jos on nainut, muttei enää saa, on eronnut tai leski. Jos on ollut saamatta ja nyt taas saa, on naimisissa. "Naimisissa" on sinällään verbinä preesens, eli on juuri sillä hetkellä tilanteessa, joka mahdollistaa virallisesti tilanteen, että henkilö voi olla naimassa. Virallinen totuus™ ei ota kantaa siihen, montako kertaa on saanut. Yhteiskunta elää tässä hetkessä, ja on kiinnostunut vain siitä, onko naiminen käynnissä vai ei.iMies kirjoitti:Meinaat, että Virallisessa relaatiokannassa ™ ei oikeasti ole alkiota "usein nainut"?Macco kirjoitti:Eli virallisesti voi olla naimaton, eronnut tai leski.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja jjari »
Tai naisissa.Macco kirjoitti:Jos nai, on naimisissa.iMies kirjoitti:Meinaat, että Virallisessa relaatiokannassa ™ ei oikeasti ole alkiota "usein nainut"?Macco kirjoitti:Eli virallisesti voi olla naimaton, eronnut tai leski.
jjari kirjoitti:Tai naisissa.Macco kirjoitti:Jos nai, on naimisissa.iMies kirjoitti: Meinaat, että Virallisessa relaatiokannassa ™ ei oikeasti ole alkiota "usein nainut"?
Ei ku naiasianainen. Nam.Peitsamo kirjoitti:Naisasianainen. Hui kauhistus
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ai Aasialainen miesnainen?jjari kirjoitti:Ei ku naiasianainen. Nam.Peitsamo kirjoitti:Naisasianainen. Hui kauhistus
Jos vain haluisi naida olisi naisasianainen.
Amanita? Ei kai? Onko sulla jotain sisäpiiritietoa? Kuvia?Tauvo kirjoitti:Ai Aasialainen miesnainen?jjari kirjoitti:Ei ku naiasianainen. Nam.Peitsamo kirjoitti:Naisasianainen. Hui kauhistus
Jos vain haluisi naida olisi naisasianainen.
Naisasiuudesta ei suinkaan ollut kyse, vaan aihehan oli erittäin laveasti naimisissa olon määrittely...vai mikäsenyolikaan, siviilisääty vissiinkin loppuviimeksi. Naimistakin sinne saatiin tuhti paketti sekaan, mutta ketjun aihe, sinkkuus on kyllä unhottunut autuaasti.Peitsamo kirjoitti:Naisasianainen. Hui kauhistus
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Kannatetaan! Toisaalta kaikkein huonoimmat markkinat täällä taitaakin olla seksuaalivähemmistöön kuuluvilla naisilla, mutta voin tarvittaessa välittää heidän yhteystietojaan eteenpäin, mikäli se on sallittuaPeitsamo kirjoitti:Tai ihan vain rehellisesti perustetaan se hompun treffipalsta. Toisaalta tarkasteltaessa palstan sukupuolijakaumaa niin tämä nyt on lähinnä otollinen paikka naikkosille ja seksuaalivähemmistöön kuuluville miehille
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Tuo haiskahtaa ikärasismilta.mluhtala kirjoitti:Mun puolesta 22-35 vee urheilijasinkkumiehet voivat julkaista kuvansa ja tietonsa ensimmäisinä.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Kunkunkin pää on kääntyvä suostuttelun edessä. Suorastaan iKääntyvä.Erño kirjoitti:Eikös kunkun motto ole "yritys hyvä, ikäloppu"? Ainahan voi vongata! Kyllä se amakin vielä lämpenee.
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Sitä se onkin. Empiiristen tutkimusten kautta olen todennut että "ensimmäisellä kierroksella" olevat miekkoset vastaa parhaiten meikäläisen mieltymyksiin. Ja yleensä ne osuu iältään tuohon väliin. Mutta kunkku sinähän olet oikeasti charmantti vanhempi herrasmies, vaikka kovasti yrität tällä palstalla toisin osoittaaKunkkuJ kirjoitti:Tuo haiskahtaa ikärasismilta.mluhtala kirjoitti:Mun puolesta 22-35 vee urheilijasinkkumiehet voivat julkaista kuvansa ja tietonsa ensimmäisinä.