Yleistät ihan liikaa. Ei kaikki ole niin kuin sinä ajattelet.iDock kirjoitti: Tämän takia käytinkin sanaa "aina", jos et sitä tiedä. (Mutta noinhan ne kaikki nuoret sanovat...)
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Yleistät ihan liikaa. Ei kaikki ole niin kuin sinä ajattelet.iDock kirjoitti: Tämän takia käytinkin sanaa "aina", jos et sitä tiedä. (Mutta noinhan ne kaikki nuoret sanovat...)
Viesti Kirjoittaja iDock »
Käytin sanaa "aina" yhteydessä "ei aina niin", tms. En merkityksessä "aina; ikuisesti". Jälkimmäiseen voin sanoa, ettei varmasti olekaan niin. Enkä uskokaan niin.Hieno kirjoitti:Yleistät ihan liikaa. Ei kaikki ole niin kuin sinä ajattelet.iDock kirjoitti: Tämän takia käytinkin sanaa "aina", jos et sitä tiedä. (Mutta noinhan ne kaikki nuoret sanovat...)
Tätä ei voi muuta kuin kompata täysillä.arttula kirjoitti:Jep. Ja unohtui vielä sekin, että iso osa teineistä myöntää (joskus aikanaan), että olisi kannattanut aikanaan uskoa, mitä vanhemmat silloin sanoivat...Tauvo kirjoitti:Mielestäni tuosta unohtui yksi totuus: "Kaikki teinit valehtelevat kokoajan."arttula kirjoitti:Totuus on kuitenkin, että nuoret eivät koskaan tiedä, mikä heille on parasta, mutta luulevat aina tietävänsä... Eivätkä koskaan usko, kun heitä vanhemmat sen heille kertovat.iDock kirjoitti: Tämän takia käytinkin sanaa "aina", jos et sitä tiedä. (Mutta noinhan ne kaikki nuoret sanovat...)
Viesti Kirjoittaja arttula »
Ja mistäs muka tuon tiedät ??iDock kirjoitti:Tätä ei voi muuta kuin kompata täysillä.arttula kirjoitti: Jep. Ja unohtui vielä sekin, että iso osa teineistä myöntää (joskus aikanaan), että olisi kannattanut aikanaan uskoa, mitä vanhemmat silloin sanoivat...
En meinannut tuota kannattanut- sanaa, vaan yleensäkin. Tosin jo nopeammalla aikavälillä.arttula kirjoitti:Ja mistäs muka tuon tiedät ??iDock kirjoitti:Tätä ei voi muuta kuin kompata täysillä.arttula kirjoitti: Jep. Ja unohtui vielä sekin, että iso osa teineistä myöntää (joskus aikanaan), että olisi kannattanut aikanaan uskoa, mitä vanhemmat silloin sanoivat...Tai kehtaat edes sanoa noin "kokemuksen syvällä rintaäänellä" ?
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Meilläkin on rentoa. Koulussa on jotain vieraita niin me katotaan jotain DVD:tä.iPadi kirjoitti:Kerrankin ruotsintunnilla on hauskaa kiitos sijaisen. Äsken nukuin pienet kauneusunet, nyt istun pulpetilla ja homputan
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
No mutta eikö oo hyvä että sitten kun joskus asut itsenäisesti niin nämä asiat on sitten muistissa?iPadi kirjoitti:Pitäisi lukea köksän kokeeseen. Ihan hölmöä opetella jotain vaatteidenpesujuttuja
Ihan turhaan näitä on tässä vaiheessa opetella. Ja äiti auttaa aina näissä jutuissa, asuin sitten omillani tai vanhempieni luonatuomas92 kirjoitti:No mutta eikö oo hyvä että sitten kun joskus asut itsenäisesti niin nämä asiat on sitten muistissa?iPadi kirjoitti:Pitäisi lukea köksän kokeeseen. Ihan hölmöä opetella jotain vaatteidenpesujuttuja
Syökää ja lihotkaa.iPadi kirjoitti:Pitäisi lukea köksän kokeeseen. Ihan hölmöä opetella jotain vaatteidenpesujuttuja
Mutta, huomenna koulussa ruokana hampurilaisia
Äläs siinä arvostele kun ite käyt jatkuvasti mäkkärissätuomaril kirjoitti:Syökää ja lihotkaa.iPadi kirjoitti:Pitäisi lukea köksän kokeeseen. Ihan hölmöä opetella jotain vaatteidenpesujuttuja
Äsken kävin Ikeassa syömässä vaikka Mäkkäri olisi ollut tien toisella puolella.iPadi kirjoitti:Äläs siinä arvostele kun ite käyt jatkuvasti mäkkärissätuomaril kirjoitti:Syökää ja lihotkaa.iPadi kirjoitti:Pitäisi lukea köksän kokeeseen. Ihan hölmöä opetella jotain vaatteidenpesujuttuja
Jaa. Mitäs Ikeassa oli tarjolla?tuomaril kirjoitti:Äsken kävin Ikeassa syömässä vaikka Mäkkäri olisi ollut tien toisella puolella.iPadi kirjoitti:Äläs siinä arvostele kun ite käyt jatkuvasti mäkkärissätuomaril kirjoitti:Syökää ja lihotkaa.iPadi kirjoitti:Pitäisi lukea köksän kokeeseen. Ihan hölmöä opetella jotain vaatteidenpesujuttuja
Hauskempaa on kävellä alakertaan keittiöön ja ottaa sieltä ruokaa. Eikä maksakkaan mulle mitään.tuomaril kirjoitti:^ Pastaa ja jauhelihakastiketta. Oli kiva huristaa Ikeaan skoballa.
Ei sinulla pikkuisella ole vielä tietoa miten kivaa on ajaa mopedilla.iPadi kirjoitti:Hauskempaa on kävellä alakertaan keittiöön ja ottaa sieltä ruokaa. Eikä maksakkaan mulle mitään.tuomaril kirjoitti:^ Pastaa ja jauhelihakastiketta. Oli kiva huristaa Ikeaan skoballa.
tuomaril kirjoitti:Ei sinulla pikkuisella ole vielä tietoa miten kivaa on ajaa mopedilla.iPadi kirjoitti:Hauskempaa on kävellä alakertaan keittiöön ja ottaa sieltä ruokaa. Eikä maksakkaan mulle mitään.tuomaril kirjoitti:^ Pastaa ja jauhelihakastiketta. Oli kiva huristaa Ikeaan skoballa.
Minä en siinä mitään hohtoa kyllä näe. Ja hyvähän se on sinun sanoa "pikkuiseksi".tuomaril kirjoitti:Ei sinulla pikkuisella ole vielä tietoa miten kivaa on ajaa mopedilla.iPadi kirjoitti:Hauskempaa on kävellä alakertaan keittiöön ja ottaa sieltä ruokaa. Eikä maksakkaan mulle mitään.tuomaril kirjoitti:^ Pastaa ja jauhelihakastiketta. Oli kiva huristaa Ikeaan skoballa.
Kivempaa se on kuin lukea koulukirjoja.iDock kirjoitti:Minä en siinä mitään hohtoa kyllä näe. Ja hyvähän se on sinun sanoa "pikkuiseksi".tuomaril kirjoitti:Ei sinulla pikkuisella ole vielä tietoa miten kivaa on ajaa mopedilla.iPadi kirjoitti:Hauskempaa on kävellä alakertaan keittiöön ja ottaa sieltä ruokaa. Eikä maksakkaan mulle mitään.tuomaril kirjoitti:^ Pastaa ja jauhelihakastiketta. Oli kiva huristaa Ikeaan skoballa.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Koulukirjoja lukemalla pääsee hyväpalkkaiseen ammattiin, tienaamaan alkupääoman sijoittajaksi alkamiselle, jonka jälkeen ei tarvitsekaan tehdä töitä. Mopoilemalla päätyy motoristiksi paikalliseen MC Helvatinperkule Finland kerhoon prospektiksi mummoja hakkaamaan ja päädyt lopulta vankilaan.tuomaril kirjoitti:Kivempaa se on kuin lukea koulukirjoja.iDock kirjoitti:tuomaril kirjoitti:.... Oli kiva huristaa Ikeaan skoballa.
Minä en siinä mitään hohtoa kyllä näe. Ja hyvähän se on sinun sanoa "pikkuiseksi".
Viesti Kirjoittaja arttula »
Ei kukaan halua palkata sinua hyvinpalkattuun hommaan, jos meriitteinäsi on ainoastaan se, että olet (mielestäsi) tervejärkinen ihminen, ja osaat ajaa skootteria. Tai noh... Pizzakuskiksi tietenkin, mutta sen hyväpalkkaisuus on vähän kyseenalaista.tuomaril kirjoitti:^ En kyllä ajatellut sellaiseksi päätyä. Olen ihan tervejärkinen ihminen.
Kuka tässä on puhunut että minun koulu menee jotenkin extreme huonosti? Ihan normaali koulua käyvä 9. luokkalainen minä olen.arttula kirjoitti:Ei kukaan halua palkata sinua hyvinpalkattuun hommaan, jos meriitteinäsi on ainoastaan se, että olet (mielestäsi) tervejärkinen ihminen, ja osaat ajaa skootteria. Tai noh... Pizzakuskiksi tietenkin, mutta sen hyväpalkkaisuus on vähän kyseenalaista.tuomaril kirjoitti:^ En kyllä ajatellut sellaiseksi päätyä. Olen ihan tervejärkinen ihminen.
Lapset, ihan oikeasti kannattaa kärvistellä ne muutamat vuodet opiskellen, mitä koulussa vietetään. Sen jälkeinen aika on niin kovin paljon pidempi ja vaikeampi.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Hei, kyllä motoristikin voi olla ihan kunnon ihminen!hatey kirjoitti: Mopoilemalla päätyy motoristiksi paikalliseen MC Helvatinperkule Finland kerhoon prospektiksi mummoja hakkaamaan ja päädyt lopulta vankilaan.
Erehdynkö, vai onko sanoissasi havaittavissa lievää katkeruutta liittyen omaan nuoruuteen ja opiskeluhalukkuuteen?arttula kirjoitti:Lapset, ihan oikeasti kannattaa kärvistellä ne muutamat vuodet opiskellen, mitä koulussa vietetään. Sen jälkeinen aika on niin kovin paljon pidempi ja vaikeampi.