arttula kirjoitti:
Noh, Petteri Punakuono kyllä lupasi minulle tuon reissun - jos vaan säät sallisivat...
Kuulostaa huijarilta. Petteri on näihin aikoihin Korvatunturilla valmennuksessa, että jaksaisi joulu-urakan kunnialla. Vai oliko tuo itse keksimäsi juttu, että pääsisit pälkähästä, eikä sinun tarvisi tunnustaa ilmakehän saastuttamissuunnitelmaasi?
Bah ! Minä en välitä vähääkään moisista ilmakehän saastutuksista. Pääasia, että pääsen palmun alle juomaan Gin Toniceja.
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
arttula kirjoitti:
Bah ! Minä en välitä vähääkään moisista ilmakehän saastutuksista. Pääasia, että pääsen palmun alle juomaan Gin Toniceja.
Tuosta ei puutu enää muuta kuin julistaisit aikovasi mässäillä siellä epäeettisesti ja teollisesti tuotettuja epäterveellisiä liharuokia.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
darthmother kirjoitti:
Pitäisikö sitten olla menemättä etelään kokonaan?
Kyllä. Tee kerrankin isänmaallinen teko.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
darthmother kirjoitti:Olen käynyt kerran elämässäni etelässä, vuonna 1984, en aio mennä toiste.
Viimeksi olen matkustanut Suomen rajojen ulkopuolelle 1990.
Olen ekomies
Tuo kuulostaa kyllä enemmänkin yhteiskunnasta syrjäytymiseltä. Tunnetko olosi muuten normaaliksi? Ehdottelevatko ystäväsi sinulle usein hoitoon hakeutumista?
darthmother kirjoitti:
Olen käynyt kerran elämässäni etelässä, vuonna 1984, en aio mennä toiste.
Hangossa? Tarviiko sitä pidemmälle päästä?
Olen käynyt kerran Hangossa. Joskus 10 vuotta sitten, en aio mennä toiste. Olen käynyt kerran jossain Välimeren huumorivaltiossa. Joskus 80 luvulla. En aio mennä toiste.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
darthmother kirjoitti:Olen käynyt kerran elämässäni etelässä, vuonna 1984, en aio mennä toiste.
Viimeksi olen matkustanut Suomen rajojen ulkopuolelle 1990.
Olen ekomies
Tuo kuulostaa kyllä enemmänkin yhteiskunnasta syrjäytymiseltä. Tunnetko olosi muuten normaaliksi? Ehdottelevatko ystäväsi sinulle usein hoitoon hakeutumista?
Olen työtätekevä yhteiskuntalainen ja minulla on keskiverto sosiaalinen verkosto ystäviä, Suomesta Australiaan saakka.
Oloni on ajoittain suhtkoht nnnnn....nnNNnnn...nnnn normaali. Kukaan ei ole kehoittanut minua hakeutumaan hoitoon, jos tarkoitit mielenterveydellisistä syistä.
Eräs ystäväni kysyi joskus minulta että miltä tuntuu olla maailman hienoin ihminen. Hyvältähän se tuntuu 8)
darthmother kirjoitti:
Olen käynyt kerran elämässäni etelässä, vuonna 1984, en aio mennä toiste.
Hangossa? Tarviiko sitä pidemmälle päästä?
Olen käynyt kerran Hangossa. Joskus 10 vuotta sitten, en aio mennä toiste. Olen käynyt kerran jossain Välimeren huumorivaltiossa. Joskus 80 luvulla. En aio mennä toiste.
Olen vetänyt matkustamiseni eteläisimmän rajan Alppien kohdalle, sillä sivistys loppuu siihen. Mallorca (ex tempore lähtö, päivän harkinta-ajalla) oli paska paikka, oikeen toivoin että pääsis nopeesti pois sieltä.
Viimeksi muokannut darthmother, 19.12.2010 klo 16.57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ärsyttää kun jonkin iOS4 päivityksen myötä lähti iPhone 3GS:stä erikoiskirjainvaihtoehdot, ainakin ennen löytyi mm. C:n kohdalta myös Ç, jota nyt en saa esiin. Ei voi sen takia kirjoittaa esim. potkupallo topicciin kun menisi seuran nimi väärin.
Viimeksi muokannut Aadee, 19.12.2010 klo 18.33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MacBook Pro 13,3" ML 2,53Ghz/8Gb/SSD256Gb
iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPod Shuffle 4.gen 4Gb Silver
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
hatey kirjoitti:^En minä rahaa olisi suostunut maksamaan välimeren matkasta, voitin sen arpajaisissa. Oli siis aikas ilmainen.
Olette hyvin onnekas ihminen. Olettehan voittaneet myös Nakkinakuttajalta jalkapallopelin, joka oli kuin jääkiekkopeli mutta erilailla?
Olisin mielummin voittanut jotain järkevämpää kuin sen matkan. Vaikkapa pöytäjääkiekkopelin, joka olisi ollut kuin pöytäjalkapallopeli, mutta erilailla.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Huomenna tarttis herätä ajoissa, tai ainakin aikaisin. Tekisi mieli kahvia, kun on koko päivän joutunut juomaan muiden keittämää kahvia kyläillessä ja sehän ei maistu samalta.