Kysy mitä vaan mistä vaan!
-
Re: Kysy mitä vaan mistä vaan!
Viesti Kirjoittaja arisel »
Asuin läntisellä Uudellamaalla, ja jääkiekosta kiinnostuneena suuntasin ajokortin saatuani Helsingin jäähallille, jossa vuorotellen pelasivat mainitut helsinkiläisjoukkueet. Sympatiani siihen aikaan olivat TPS:n puolella, ja Helsinkiin ajelin vain nähdäkseni SM-liigakiekkoa. Kävin katsomassa kaikki syyskauden ottelut, sen kummemmin alussa ottamatta kantaa kummankaan joukkueen puolesta. Vähitellen kuitenkin huomasin pitäväni enemmän Jokereiden tavasta pelata, HIFK:n pelitavasta puolestaan en oikein pitänyt; lisäksi Jokereiden altavastaaja-asema kallisti vaakaa sinnepäin. Ensimmäisen paikallisottelun tullen valinta näiden välillä oli selvä, mutta TPS-sympatiat vallitsivat edelleen - vasta Jokerit-TPS -kohtaaminen selvitti kantani tarkalleen: Jokereiden tehdessä maalin hyppäsin penkistä tuulettamaan, jolloin totesin itsekin hieman hämmentyneenä suosikkijoukkueeni vaihtuneen. Minusta tuli siis Jokereiden kannattaja katsomalla joukkueen otteluita - eikä varmasti menestyksen takia, sillä siihen aikaan Jokerit majaili liigan häntäpäässä.
Mainittakoon , että ruotsinkielen kanssa lukiossa oli vaikeuksia, mutta myöhempien opintojen aikana pärjäsin hyvin; ilmeisesti ruotsinkielisten uutisten seuraaminen oli parantanut kielen tajua. En kuitenkaan muista, että HIFK:n "ruotsinkielisyys" olisi vaikuttanut asiaan, ei myöskään se, että kaverini oli HIFK:n kannattaja.
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Miten se on edes mahdollista? Ei suosikkijoukkuetta pysty vaihtamaan, vaikka haluaisi. (TuTo liigaan!)arisel kirjoitti: [sensuroitu] tehdessä maalin hyppäsin penkistä tuulettamaan, jolloin totesin itsekin hieman hämmentyneenä suosikkijoukkueeni vaihtuneen.
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Haluan kerätä rahaa siihen iMaciin. Isä sanoi että minun pitää itse maksaa myös osa siitä koneesta.hatey kirjoitti:^Sinä kesätöihin?
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Ehdottomasti jonnekin missä maksetaantuomaril kirjoitti:Olisikohan Hompun väellä ehdotuksia mihin kannattaisi mennä kesätöihin?
-
Tuota en tiennytkään.Citruuna kirjoitti:Ehdottomasti jonnekin missä maksetaantuomaril kirjoitti:Olisikohan Hompun väellä ehdotuksia mihin kannattaisi mennä kesätöihin?

-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Mutta ei MISSÄÄN tapauksessa minnekään, missä maksetaan alle 10 000 e/kk.tuomaril kirjoitti:Tuota en tiennytkään.Citruuna kirjoitti:Ehdottomasti jonnekin missä maksetaantuomaril kirjoitti:Olisikohan Hompun väellä ehdotuksia mihin kannattaisi mennä kesätöihin?
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Mee jonnekkin Apple myymälään auttamaan kädettömiä iOngelmissa.tuomaril kirjoitti:Olisikohan Hompun väellä ehdotuksia mihin kannattaisi mennä kesätöihin?
-
Jotenkin en usko että pääsisin minnekkään Tectorin tapaseen kauppaan.iPadi kirjoitti:Mee jonnekkin Apple myymälään auttamaan kädettömiä iOngelmissa.tuomaril kirjoitti:Olisikohan Hompun väellä ehdotuksia mihin kannattaisi mennä kesätöihin?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Miksi ihmeessä ehdotat jotain Apple-kauppaa?
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Johonkin teollisuusalan firmaan. Maksavat hyvin jopa kesätyöharjoittelijoille.tuomaril kirjoitti:Olisikohan Hompun väellä ehdotuksia mihin kannattaisi mennä kesätöihin?
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Emmää sua ottaisi edes kesätöihin, mutta sun isän kanssa saattaisin neuvotella...tuomaril kirjoitti:Olisikohan Hompun väellä ehdotuksia mihin kannattaisi mennä kesätöihin?
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Mitä meinaat isästäni?Citruuna kirjoitti:Emmää sua ottaisi edes kesätöihin, mutta sun isän kanssa saattaisin neuvotella...tuomaril kirjoitti:Olisikohan Hompun väellä ehdotuksia mihin kannattaisi mennä kesätöihin?

-
No voi hitsinpitsi en mittää ku en tunne, kysymyshän on ny vain kesätöistä!!!tuomaril kirjoitti:Mitä meinaat isästäni?Citruuna kirjoitti:Emmää sua ottaisi edes kesätöihin, mutta sun isän kanssa saattaisin neuvotella...tuomaril kirjoitti:Olisikohan Hompun väellä ehdotuksia mihin kannattaisi mennä kesätöihin?
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Mene jonnekin sairaalaan lääkäriksi. Siinä hommassa menee opiskelijakin ihan täydestä, kukaan ei huomaa mitään. Hyvä palkka ja nuoret ympärillä pyörivät hoitsut tekevät kaikki työt kun vaan osaat käskeä.tuomaril kirjoitti:Olisikohan Hompun väellä ehdotuksia mihin kannattaisi mennä kesätöihin?
-
KunkkuJ kirjoitti:Mene jonnekin sairaalaan lääkäriksi. Siinä hommassa menee opiskelijakin ihan täydestä, kukaan ei huomaa mitään. Hyvä palkka ja nuoret ympärillä pyörivät hoitsut tekevät kaikki työt kun vaan osaat käskeä.tuomaril kirjoitti:Olisikohan Hompun väellä ehdotuksia mihin kannattaisi mennä kesätöihin?
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
No ei kai kukaan sellaista tekisi!arttula kirjoitti:![]()
Tunnen pari hoitsua, ja ne eivät TODELLAKAAN tee mitään eteesi. V**tuilevat vaan, minkä kerkiävät. Älä milloinkaan ota hoitsua loisimaan kotiisi...
Ei kun...
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Mut ei ne hoitsut oikeesti ole niin pahoja. Lääkärit on. Sen laiskempaa ja omahyväisempää porukkaa en ole koskaan tavannut.
-
Luuseri !!!!KunkkuJ kirjoitti:No ei kai kukaan sellaista tekisi!arttula kirjoitti:![]()
Tunnen pari hoitsua, ja ne eivät TODELLAKAAN tee mitään eteesi. V**tuilevat vaan, minkä kerkiävät. Älä milloinkaan ota hoitsua loisimaan kotiisi...
Ei kun...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Ole sinä hiljaa ja mene ottamaan se tavallinen lauantai-illan kännisi!arttula kirjoitti: Luuseri !!!!

-
Miten niin "mene" ??!!KunkkuJ kirjoitti:Ole sinä hiljaa ja mene ottamaan se tavallinen lauantai-illan kännisi!arttula kirjoitti: Luuseri !!!!
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Mä en ainakaan voisi olla lääkäriKunkkuJ kirjoitti:Mene jonnekin sairaalaan lääkäriksi. Siinä hommassa menee opiskelijakin ihan täydestä, kukaan ei huomaa mitään. Hyvä palkka ja nuoret ympärillä pyörivät hoitsut tekevät kaikki työt kun vaan osaat käskeä.tuomaril kirjoitti:Olisikohan Hompun väellä ehdotuksia mihin kannattaisi mennä kesätöihin?
Mä oon kauheen herkkähermoinen näissä asioissa mitä tapahtuu sairaaloissa. Monta kertaa olen siellä oksentanut, kun hoitajat on mulle selittänyt jotain kauheaa
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Tiedän tunteen. Ihan hirveää.iPadi kirjoitti:Mä en ainakaan voisi olla lääkäriKunkkuJ kirjoitti:Mene jonnekin sairaalaan lääkäriksi. Siinä hommassa menee opiskelijakin ihan täydestä, kukaan ei huomaa mitään. Hyvä palkka ja nuoret ympärillä pyörivät hoitsut tekevät kaikki työt kun vaan osaat käskeä.tuomaril kirjoitti:Olisikohan Hompun väellä ehdotuksia mihin kannattaisi mennä kesätöihin?
Mä oon kauheen herkkähermoinen näissä asioissa mitä tapahtuu sairaaloissa. Monta kertaa olen siellä oksentanut, kun hoitajat on mulle selittänyt jotain kauheaa
-
Oletko tyttö vai poika?iPadi kirjoitti:Mä en ainakaan voisi olla lääkäriKunkkuJ kirjoitti:Mene jonnekin sairaalaan lääkäriksi. Siinä hommassa menee opiskelijakin ihan täydestä, kukaan ei huomaa mitään. Hyvä palkka ja nuoret ympärillä pyörivät hoitsut tekevät kaikki työt kun vaan osaat käskeä.tuomaril kirjoitti:Olisikohan Hompun väellä ehdotuksia mihin kannattaisi mennä kesätöihin?

-
No siten niin, että ei kai kukaan itseään kunnioittava ja itsensä hallitseva ihminen ole vielä tähän aikaan kännissä? Eihän?arttula kirjoitti:Miten niin "mene" ??!!![]()
![]()
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Tuolla ei pitäisi olla mitään merkitystä. Nössö mikä nössö. Oli tyttö tai poika.tuomaril kirjoitti:Oletko tyttö vai poika?iPadi kirjoitti:Mä en ainakaan voisi olla lääkäriKunkkuJ kirjoitti:Mene jonnekin sairaalaan lääkäriksi. Siinä hommassa menee opiskelijakin ihan täydestä, kukaan ei huomaa mitään. Hyvä palkka ja nuoret ympärillä pyörivät hoitsut tekevät kaikki työt kun vaan osaat käskeä.tuomaril kirjoitti:Olisikohan Hompun väellä ehdotuksia mihin kannattaisi mennä kesätöihin?
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka