Ei tietenkään. Vielä.KunkkuJ kirjoitti:No siten niin, että ei kai kukaan itseään kunnioittava ja itsensä hallitseva ihminen ole vielä tähän aikaan kännissä? Eihän?arttula kirjoitti:Miten niin "mene" ??!!![]()
![]()
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja arttula »
Ei tietenkään. Vielä.KunkkuJ kirjoitti:No siten niin, että ei kai kukaan itseään kunnioittava ja itsensä hallitseva ihminen ole vielä tähän aikaan kännissä? Eihän?arttula kirjoitti:Miten niin "mene" ??!!![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Sinulta oli pakko kysyä tuosta kännissä olemisesta. Olet aina niin sekava, eikä kirjoituksissasi ole sen vertaa järjen hiventä, että voisi tietää, milloin olet kännissä, milloin taas selvin päin. Äh, eihän sinusta voi niin sanoa! Mutta ymmärtänet, mitä tarkoitan?arttula kirjoitti:Ei tietenkään. Vielä.
Öh... En nyt ymmärrä. Voisitko selventää tuota sekavaa vuodatustasi...KunkkuJ kirjoitti:Sinulta oli pakko kysyä tuosta kännissä olemisesta. Olet aina niin sekava, eikä kirjoituksissasi ole sen vertaa järjen hiventä, että voisi tietää, milloin olet kännissä, milloin taas selvin päin. Äh, eihän sinusta voi niin sanoa! Mutta ymmärtänet, mitä tarkoitan?arttula kirjoitti:Ei tietenkään. Vielä.
Ainoa, mitä tässä pitäisi selventää, on sinun pääsi, eikä siihen taida kyetä mikään tai kukaan muu kuin neiti aika. Jos hänkään.arttula kirjoitti:Öh... En nyt ymmärrä. Voisitko selventää tuota sekavaa vuodatustasi...
Viesti Kirjoittaja mercury »
Jopa sitä ollaan binäärisiä.tuomaril kirjoitti:Oletko tyttö vai poika?
Siinä tapauksessa vihaan neiti aikaa !KunkkuJ kirjoitti:Ainoa, mitä tässä pitäisi selventää, on sinun pääsi, eikä siihen taida kyetä mikään tai kukaan muu kuin neiti aika. Jos hänkään.arttula kirjoitti:Öh... En nyt ymmärrä. Voisitko selventää tuota sekavaa vuodatustasi...
Pelottaako sinua ajatus selvin päin olemisesta? Siitä, että pääsi olisi kirkas ja ymmärtäisit omat ajatuksesi?arttula kirjoitti: Siinä tapauksessa vihaan neiti aikaa !
Selvin päin oleminen todella pelottaa minua. Onneksi ei ole sellaista päivää näköpiirissä.KunkkuJ kirjoitti:Pelottaako sinua ajatus selvin päin olemisesta? Siitä, että pääsi olisi kirkas ja ymmärtäisit omat ajatuksesi?arttula kirjoitti: Siinä tapauksessa vihaan neiti aikaa !
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Mä olen vielä kännissä... brenkku käy kyllä vähiin, uhkaa promilletaso tippuaKunkkuJ kirjoitti:No siten niin, että ei kai kukaan itseään kunnioittava ja itsensä hallitseva ihminen ole vielä tähän aikaan kännissä? Eihän?arttula kirjoitti:Miten niin "mene" ??!!![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Poikahan minä olen.tuomaril kirjoitti:Oletko tyttö vai poika?iPadi kirjoitti:Mä en ainakaan voisi olla lääkäriKunkkuJ kirjoitti:Mene jonnekin sairaalaan lääkäriksi. Siinä hommassa menee opiskelijakin ihan täydestä, kukaan ei huomaa mitään. Hyvä palkka ja nuoret ympärillä pyörivät hoitsut tekevät kaikki työt kun vaan osaat käskeä.tuomaril kirjoitti:Olisikohan Hompun väellä ehdotuksia mihin kannattaisi mennä kesätöihin?
Mä oon kauheen herkkähermoinen näissä asioissa mitä tapahtuu sairaaloissa. Monta kertaa olen siellä oksentanut, kun hoitajat on mulle selittänyt jotain kauheaa
Mitä nössöä on, että pelkää sairaalan juttujaErño kirjoitti: Tuolla ei pitäisi olla mitään merkitystä. Nössö mikä nössö. Oli tyttö tai poika.
Sitruuna? Se on kyllä samalla niin paha suustaan, ettei sen tekstejä voi missään käyttää.M.P.T kirjoitti:Kuka on muuten hompun lahjakkuus sanallisesti?
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Enkä oo! Emmää oo paha suustani enkä muutenkaan, paitsi jos joku on mulle paha.KunkkuJ kirjoitti:Sitruuna? Se on kyllä samalla niin paha suustaan, ettei sen tekstejä voi missään käyttää.M.P.T kirjoitti:Kuka on muuten hompun lahjakkuus sanallisesti?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Pitää osata varautua.hatey kirjoitti:Miksei telkkarista tule mitään fiksua tähe aikaan?
Koska sieltä muka tulee jotain fiksua?hatey kirjoitti:Miksei telkkarista tule mitään fiksua tähe aikaan?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Sairaalan jutut ovat kyllä ajoittain aika sairaita. Töissä kuulee kaikenlaista. Niitä nähneenä voin sanoa, että ei ole mitään kauhukammoa. Ihminen vain mielessään tekee asioista kauheampia kuin mitä ne oikeasti ovat. Ja se on nössöä.iPadi kirjoitti:...Mitä nössöä on, että pelkää sairaalan juttujaErño kirjoitti: Tuolla ei pitäisi olla mitään merkitystä. Nössö mikä nössö. Oli tyttö tai poika.
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Liitänpä tähän kuvan, josta selviää ainakin jokusia mahdollisuuksia selata foorumia. Ylhäällä siis klikkauksella osallistumiesi ketjujen uusiin viesteihin, siitä oikealla kaikkiin viimeisen käyntisi jälkeisiin uusiin viesteihin.maccivaari kirjoitti:Äsh grrrr - en tajua miten pääsen lukemaan
aihe alueen viimeeksi kirjoitetun viestin
selaan alas ja selaan kauas mutta misssä se piilee ?
Ymmärrän tunteesi.Taistelin tuon saman asian kanssa pitkään alussa. Tämä on tulokkaalle todella sekava ja epälooginen. Ja tämä lisäksi moderaattoreiden ja ylläpitäjien tehvävänä on siirrellä päivät pitkät viestejä ketjusta toiseen tai takaisinmaccivaari kirjoitti:Äsh grrrr - en tajua miten pääsen lukemaan
aihe alueen viimeeksi kirjoitetun viestin
selaan alas ja selaan kauas mutta misssä se piilee ?
Tunnut olevan suuri jääkiekkofanihatey kirjoitti:^Nyt et vain ymmärrä. Jääkiekkohan on kontaktilaji, jossa koko idea on taklaus, korkeat mailat, toisten hakkaaminen ja tappelu. Mitä emmän väkivaltaa ja verta on jäällä, sen parempi. Pelaamisen kanssa ei jääkiekolla ole mitään tekemistä. Se on vain peliksi naamioitua liikaa punaista lihaa syöneiden testorinipommien keskinäistä tappelua.