Onko kuvassa näkyvä punkero sinä?tuomaril kirjoitti: En minä ole lihava! Näytänkö mielestäsi tässä kuvassa jotenkin lihavalta?

Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Onko kuvassa näkyvä punkero sinä?tuomaril kirjoitti: En minä ole lihava! Näytänkö mielestäsi tässä kuvassa jotenkin lihavalta?
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
En ole mikään punkero!KunkkuJ kirjoitti:Onko kuvassa näkyvä punkero sinä?tuomaril kirjoitti: En minä ole lihava! Näytänkö mielestäsi tässä kuvassa jotenkin lihavalta?
Tällä menolla sinä et kymmenen vuoden kuluttua mahdu kuin karjankuljetusautoon. 8)tuomaril kirjoitti: En ole mikään punkero!![]()
Viesti Kirjoittaja heisulivei »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Sinä et mahdu siihenkään. 8) 8) 8) 8)KunkkuJ kirjoitti:Tällä menolla sinä et kymmenen vuoden kuluttua mahdu kuin karjankuljetusautoon. 8)tuomaril kirjoitti: En ole mikään punkero!![]()
Viesti Kirjoittaja Maza »
Ne on muuten piispanmunkkeja! Siis ainakin täällä meillä päin...MacFinn kirjoitti:---
Silloin kun minä kävin koulua, siinä nurkalla oli pieni kauppa, joka möi paljon berliininmunkkeja. Ne muuten oli hyviä, ei nää nykyiset maistu samalle.
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Olette hieno mies.richidi kirjoitti:Ennakkotilattu Uncharted 3.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Eikä tartte odottaa niinkään pitkään. Elimistö alkaa keräämäönnrasvaa nuorilla yleensä 15 vuotiaina. Jos liiku ja mässytät samaan malliin, niin paisut silmissä.vinouma kirjoitti:En nyt puhunut sinusta. Olet kasvuiässä, eli kulutat paljon. Jos elintavat säilyvät samalaisina, niin kaksi-kolmekymppisenä rupeaa masu kasvamaan kummasti...
/V
Viesti Kirjoittaja Esa66 »
Viesti Kirjoittaja waiski »
Samat sanat:)Pomzzi kirjoitti:Olette hieno mies.richidi kirjoitti:Ennakkotilattu Uncharted 3.
Mistä noin halpa?waiski kirjoitti:Samat sanat:)Pomzzi kirjoitti:Olette hieno mies.richidi kirjoitti:Ennakkotilattu Uncharted 3.
Uncharted 3 - Drake's Deception PS3-peli 43.40e
Kohta on joulu:D
waiski
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Säkissäkö sinä elät? Verkkokauppa.comrichidi kirjoitti: Mistä noin halpa?
Tynnyrissä. Ja kiitos. Ei tuu pelejä ostettua kovin usein uutena niin ei muistanut hintavertailua tehdä…The raconteur kirjoitti:Säkissäkö sinä elät? Verkkokauppa.comrichidi kirjoitti: Mistä noin halpa?
Viesti Kirjoittaja Kaupunki apina »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Kuullostaako nuo yhtä hyvältä miltä näyttävät? Ihan uteliaisuuttani kysyn.Kaupunki apina kirjoitti:JBL spyro
Viesti Kirjoittaja redhat »
Yleensä ulkonäkö ja soundi eivät kulje käsi kädessä.M.P.T kirjoitti:Kuullostaako nuo yhtä hyvältä miltä näyttävät? Ihan uteliaisuuttani kysyn.Kaupunki apina kirjoitti:JBL spyro
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Paitsi minussa. Sen lisäksi että olen hyvännäköinen, ääneni hivelee kuulijan korvaa.redhat kirjoitti:
Yleensä ulkonäkö ja soundi eivät kulje käsi kädessä.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Kappas, oikeen Dremelin logolla. Oliko kallis kapine?KunkkuJ kirjoitti:Ostin tuollaisen kaasupolttimen.
Viesti Kirjoittaja app13 »
Kävispä mullekki joskus noinKain kirjoitti:Pizzan, joku tahvo oli tilannut pepperoni, salami, juusto-pizzan väärään osoitteeseen.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Meinaatko, että oli ennakkoon maksettu?app13 kirjoitti:Kävispä mullekki joskus noinKain kirjoitti:Pizzan, joku tahvo oli tilannut pepperoni, salami, juusto-pizzan väärään osoitteeseen.