Onhan ne ja paljon parempia kuin Xbox tai PS3. Todista minut vääräksi.wantsomeapple kirjoitti:Ei PC:t ole pelaamista varten.
Mitä teet juuri nyt?
-
Re: Mitä teet juuri nyt?
Viesti Kirjoittaja Mailia »
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Suurin osa peleistä suunitellaan padin ympärille.Mailia kirjoitti:Onhan ne ja paljon parempia kuin Xbox tai PS3. Todista minut vääräksi.wantsomeapple kirjoitti:Ei PC:t ole pelaamista varten.
Esim Dead Space ja Resident Evil, pelit.
-
Ainoat hyvät pelit pädillä ovat ajopelit, platformerit ja.. Ei niitä taida kovin paljon ollakkaan.Kain kirjoitti:Suurin osa peleistä suunitellaan padin ympärille.Mailia kirjoitti:Onhan ne ja paljon parempia kuin Xbox tai PS3. Todista minut vääräksi.wantsomeapple kirjoitti:Ei PC:t ole pelaamista varten.
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minulla on ainoastaan yksi "oikea" peli. EA-Sportsin NHL, joka vuosi olen ostanut uuden ja hirveellä vaivalla päivittänyt oikeat pelaajat sinne, kun päivitykset tulevat aina myöhässä.Mailia kirjoitti:Ainoat hyvät pelit pädillä ovat ajopelit, platformerit ja.. Ei niitä taida kovin paljon ollakkaan.Kain kirjoitti:Suurin osa peleistä suunitellaan padin ympärille.Mailia kirjoitti:Onhan ne ja paljon parempia kuin Xbox tai PS3. Todista minut vääräksi.wantsomeapple kirjoitti:Ei PC:t ole pelaamista varten.
Ai niin on mulla joku ajopelikin, mutta se on vielä avaamattomana muoveissa. Sain sen kaupan päälle joskus 4-5v sitten ostaessani xboxin.
Varmaan hyvällä pc:llä tuo pelaaminen on ihan yhtä kivaa kuin konsolillakin? Oma pelaaminen on sellaista, että huhtikuussa viimeksi olen pelannut. Mutta onhan se kivaa ottaa hyvä asento nojatuolissa, laittaa huone pimeäksi, äänet riittävän kovalle hyvistä ämyreistä ja antaa viihteen viedä.
-
Sinun pitäisi pelata hyviä pelejä. Hieman Team Fortress 2:ta netissä hauskaan actioniin, Portalia innovatiiviseen puzzle-ratkomiseen, Half-Life 2:ta tai vaikka GTA IV:tä hieman valottamaan hienoa pelien tarinankerrontaa yms.Tauvo kirjoitti:Minulla on ainoastaan yksi "oikea" peli. EA-Sportsin NHL, joka vuosi olen ostanut uuden ja hirveellä vaivalla päivittänyt oikeat pelaajat sinne, kun päivitykset tulevat aina myöhässä.
Ai niin on mulla joku ajopelikin, mutta se on vielä avaamattomana muoveissa. Sain sen kaupan päälle joskus 4-5v sitten ostaessani xboxin.
Varmaan hyvällä pc:llä tuo pelaaminen on ihan yhtä kivaa kuin konsolillakin? Oma pelaaminen on sellaista, että huhtikuussa viimeksi olen pelannut. Mutta onhan se kivaa ottaa hyvä asento nojatuolissa, laittaa huone pimeäksi, äänet riittävän kovalle hyvistä ämyreistä ja antaa viihteen viedä.
-
Räiskintäpelit eivät ole oikein koskaan innostaneet ja osittain ihan tietoinen valinta ollut tuo GTA IV:n dissaaminen. Tunnen itseni ja tiedän addiktoituvani tuollaiseen ja siksi välttelen niitä.Mailia kirjoitti:Sinun pitäisi pelata hyviä pelejä. Hieman Team Fortress 2:ta netissä hauskaan actioniin, Portalia innovatiiviseen puzzle-ratkomiseen, Half-Life 2:ta tai vaikka GTA IV:tä hieman valottamaan hienoa pelien tarinankerrontaa yms.Tauvo kirjoitti:Minulla on ainoastaan yksi "oikea" peli. EA-Sportsin NHL, joka vuosi olen ostanut uuden ja hirveellä vaivalla päivittänyt oikeat pelaajat sinne, kun päivitykset tulevat aina myöhässä.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Onhan se. Kaikessa. Myös kuntoilussa...Erño kirjoitti:Koukuttuminen on mielen heikkoutta!

-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
BJJ on miun ainoa heikkouteni.Tauvo kirjoitti:Onhan se. Kaikessa. Myös kuntoilussa...Erño kirjoitti:Koukuttuminen on mielen heikkoutta!
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
On niitä pelejä, jos muistelee miksi se konsoli piti hankkia aikoinaan.Mailia kirjoitti:Ainoat hyvät pelit pädillä ovat ajopelit, platformerit ja.. Ei niitä taida kovin paljon ollakkaan.Kain kirjoitti:Suurin osa peleistä suunitellaan padin ympärille.Mailia kirjoitti:Onhan ne ja paljon parempia kuin Xbox tai PS3. Todista minut vääräksi.wantsomeapple kirjoitti:Ei PC:t ole pelaamista varten.
Metal Gear Solid, God Of War, Ico, Final Fantasyt, Persona, Kindom Hearts, Project Zero, Shadow Of Colossus.
Tässä muutamia mainiteksani.
Edit:Guitar Hero ja Rock Band:in unohdin mainita.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Meni se Karjalakin...asanttu kirjoitti:En haluu boksii. haluun vaa et mun seivit ei karkaa ! Arvaa nakertaako ku oot saanu ilmasen pelin, pelaillu sitä about 3pv ja se on ollu tosi jees siisti yms ! SIT TILLTTAA JA ET VOI JATKAA ENÄÄ SAMASTA KOHDASTA:):)

Ymmärrän että harmittaa, mutta koeta hieman suhteuttaa menetystäsi ihan oikeasti kauheisiin asioihin.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Niin, mutta sinähän valitat kielioppivirheistäkin, jotka ovat paljon vähemmän haitallisia.amanita kirjoitti:Meni se Karjalakin...asanttu kirjoitti:En haluu boksii. haluun vaa et mun seivit ei karkaa ! Arvaa nakertaako ku oot saanu ilmasen pelin, pelaillu sitä about 3pv ja se on ollu tosi jees siisti yms ! SIT TILLTTAA JA ET VOI JATKAA ENÄÄ SAMASTA KOHDASTA:):)
![]()
Ymmärrän että harmittaa, mutta koeta hieman suhteuttaa menetystäsi ihan oikeasti kauheisiin asioihin.
-
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Marbo »

-
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »
Aiai. Itse nautin 2,5kk lomaa raskaan kouluvuoden jälkeenMarbo kirjoitti:Avasin oluen ja nautin sitä raskaan työviikon jälkeen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

-
Sama täälläwantsomeapple kirjoitti:Aiai. Itse nautin 2,5kk lomaa raskaan kouluvuoden jälkeenMarbo kirjoitti:Avasin oluen ja nautin sitä raskaan työviikon jälkeen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Pyh. Ettehän te raskaasta tiedä mitään.tuomaril kirjoitti:Sama täälläwantsomeapple kirjoitti:Aiai. Itse nautin 2,5kk lomaa raskaan kouluvuoden jälkeenMarbo kirjoitti:Avasin oluen ja nautin sitä raskaan työviikon jälkeen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-

Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Paraskin sanomaan.Mailia kirjoitti:Pyh. Ettehän te raskaasta tiedä mitään.tuomaril kirjoitti:Sama täälläwantsomeapple kirjoitti:Aiai. Itse nautin 2,5kk lomaa raskaan kouluvuoden jälkeenMarbo kirjoitti:Avasin oluen ja nautin sitä raskaan työviikon jälkeen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
Olemus varmaa kevenee tommosen jälkeen...Erño kirjoitti:Minä vietän 2,5 kk raskasta nälkäkurimusta 4kk raskaan nälkäkurimuksen jälkeen!
Edit:Kirjoitusvirheet pois..
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Mitä puhuttiin.Katson elokuvaa. Valtavasti Applen tuotteita kaikkialla. Sitä, tappelua, mysteereitä ja lesboseksiä.
-
-
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Krhm ette ilmeisesti ole kuulleet että padit toimivat PC:llä?Kain kirjoitti:Suurin osa peleistä suunitellaan padin ympärille.Mailia kirjoitti:Onhan ne ja paljon parempia kuin Xbox tai PS3. Todista minut vääräksi.wantsomeapple kirjoitti:Ei PC:t ole pelaamista varten.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka