Ei, mutta maistui kuitenkin.Jussi68 kirjoitti:Meinaatko, että oli ennakkoon maksettu?app13 kirjoitti:Kävispä mullekki joskus noinKain kirjoitti:Pizzan, joku tahvo oli tilannut pepperoni, salami, juusto-pizzan väärään osoitteeseen.
JL
Viimeisin Ostoksesi 2
-
Re: Viimeisin Ostoksesi 2
Viesti Kirjoittaja Kain »
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Se on niin suhteellista se kalleus. 50€ se maksoi, minusta halpa.tosikko kirjoitti:Kappas, oikeen Dremelin logolla. Oliko kallis kapine?KunkkuJ kirjoitti:Ostin tuollaisen kaasupolttimen.
-
Viesti Kirjoittaja Sannuli »
Tästä tuli flashback omilta kouluajoilta, jolloin Juholan kaupasta haettiin herkkumunkkeja. En minä, mutta muut..MacFinn kirjoitti:Silloin kun minä kävin koulua, siinä nurkalla oli pieni kauppa, joka möi paljon berliininmunkkeja. Ne muuten oli hyviä, ei nää nykyiset maistu samalle.Pomzzi kirjoitti:...jos jää kiinni.tuomaril kirjoitti: Johon meneminen tuskin on sallittua koulupäivän aikana....
Ja itse aiheeseen, ei löydy kaupoista eikä löydy laivan hajuvesimyymälästäkään, mutta Amazon.de:stä löytyy..
Hinta oli ehkä hippusen suolaisempi mitä olin etukäteen kaavaillut.
-
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
-
- Porttikiellossa
Viesti Kirjoittaja app13 »

iMac early 2008, 24"
_______
Ilmaista varastointitilaa internetissä: http://db.tt/G7mhxzrR
_______
Myynnissä MBP: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=39&t=173553
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Minähän nyt en Tipulan kulmilla siihen aikaan kuleksinut, vaimoni kyllä, haki niitä munkkeja myös. Itse oli nykyisessä Akaassa.Sannuli kirjoitti:Tästä tuli flashback omilta kouluajoilta, jolloin Juholan kaupasta haettiin herkkumunkkeja. En minä, mutta muut..MacFinn kirjoitti:Silloin kun minä kävin koulua, siinä nurkalla oli pieni kauppa, joka möi paljon berliininmunkkeja. Ne muuten oli hyviä, ei nää nykyiset maistu samalle.Pomzzi kirjoitti:...jos jää kiinni.tuomaril kirjoitti: Johon meneminen tuskin on sallittua koulupäivän aikana....
-
Viesti Kirjoittaja MaxXx »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
-
Viesti Kirjoittaja Kevät »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Tarkoitatko "Tipulalla" Luostarivuoren koulua/lukiota ? Siellä oli silloin tosiaan vieressä kauppa, josta sai maailman parhaat berliininmunkit. Vierailu siellä välitunnilla oli luonnollisesti kiellettyjen asioiden listalla, mutta kunhan ei jäänyt kiinni...MacFinn kirjoitti: Minähän nyt en Tipulan kulmilla siihen aikaan kuleksinut, vaimoni kyllä, haki niitä munkkeja myös. Itse oli nykyisessä Akaassa.
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Tässä yllä hyvä esimerkki ihmisistä, jotka eivät noudattaneet määräyksiä nuorena. Ja mitä heistä on tullut? Että pysykää vaan siellä koulussa nuoret, ettei teistä tule samanlaisia!arttula kirjoitti:Tarkoitatko "Tipulalla" Luostarivuoren koulua/lukiota ? Siellä oli silloin tosiaan vieressä kauppa, josta sai maailman parhaat berliininmunkit. Vierailu siellä välitunnilla oli luonnollisesti kiellettyjen asioiden listalla, mutta kunhan ei jäänyt kiinni...MacFinn kirjoitti: Minähän nyt en Tipulan kulmilla siihen aikaan kuleksinut, vaimoni kyllä, haki niitä munkkeja myös. Itse oli nykyisessä Akaassa.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Tämä Tipula oli Porissa.arttula kirjoitti:Tarkoitatko "Tipulalla" Luostarivuoren koulua/lukiota ? Siellä oli silloin tosiaan vieressä kauppa, josta sai maailman parhaat berliininmunkit. Vierailu siellä välitunnilla oli luonnollisesti kiellettyjen asioiden listalla, mutta kunhan ei jäänyt kiinni...MacFinn kirjoitti: Minähän nyt en Tipulan kulmilla siihen aikaan kuleksinut, vaimoni kyllä, haki niitä munkkeja myös. Itse olin nykyisessä Akaassa.
Mutta kyllä ne parhaat berliininmunkit sai siitä Toijalan yhteislyseon viereisestä kaupasta silloin kuuskytluvulla.
Edit: täähän olikin ostosketju, ostin siis äsken Jauhopoikien kauraruislimpun ja itselle Dressmanilta fleececollegen.
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Se on muuten sellainen juttu, että Turussa ei myydä, eikä ole myyty missään berliininmunkkeja. Ne on täällä piispanmunkkeja.arttula kirjoitti:Tarkoitatko "Tipulalla" Luostarivuoren koulua/lukiota ? Siellä oli silloin tosiaan vieressä kauppa, josta sai maailman parhaat berliininmunkit. Vierailu siellä välitunnilla oli luonnollisesti kiellettyjen asioiden listalla, mutta kunhan ei jäänyt kiinni...MacFinn kirjoitti: Minähän nyt en Tipulan kulmilla siihen aikaan kuleksinut, vaimoni kyllä, haki niitä munkkeja myös. Itse oli nykyisessä Akaassa.
-
Viesti Kirjoittaja heppikepo »
berliininmunkit on natsien aseitaMaza kirjoitti:Se on muuten sellainen juttu, että Turussa ei myydä, eikä ole myyty missään berliininmunkkeja. Ne on täällä piispanmunkkeja.arttula kirjoitti:Tarkoitatko "Tipulalla" Luostarivuoren koulua/lukiota ? Siellä oli silloin tosiaan vieressä kauppa, josta sai maailman parhaat berliininmunkit. Vierailu siellä välitunnilla oli luonnollisesti kiellettyjen asioiden listalla, mutta kunhan ei jäänyt kiinni...MacFinn kirjoitti: Minähän nyt en Tipulan kulmilla siihen aikaan kuleksinut, vaimoni kyllä, haki niitä munkkeja myös. Itse oli nykyisessä Akaassa.
http://hikipedia.info/wiki/Berliininmunkki
-
Viesti Kirjoittaja richidi »
Tilasin ensin netanttilasta hintaan 53e laskulla, se ois nyt tuossa pöydällä. Palauttaisko tuon ja odottais verkkiksen tilauksen saapumista… Mieli tekis kyllä avata paketti. Kympin lisähinnasta sais pelata jo tänään.waiski kirjoitti:Samat sanat:)Pomzzi kirjoitti:Olette hieno mies.richidi kirjoitti:Ennakkotilattu Uncharted 3.
Uncharted 3 - Drake's Deception PS3-peli 43.40e
Kohta on joulu:D
waiski
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
-
Mitä eroa tuolla muovipullomehulla on siihen lasipullomehuun?richidi kirjoitti:Lidlistä sitä muovipullossa olevaa appelsiinimehua. Parasta. Se on nyt ollu alennuksessa 1,49/l.
-
Lasimehu on tehty tiivisteestä. Muovinen on täyttä äppelsiiniä.hatey kirjoitti:Mitä eroa tuolla muovipullomehulla on siihen lasipullomehuun?richidi kirjoitti:Lidlistä sitä muovipullossa olevaa appelsiinimehua. Parasta. Se on nyt ollu alennuksessa 1,49/l.
-
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Oliko tuo muovipulloversio semmoinen jota täytyy pitää jääkaapissa että ala kukkia?richidi kirjoitti:Lasimehu on tehty tiivisteestä. Muovinen on täyttä äppelsiiniä.hatey kirjoitti:Mitä eroa tuolla muovipullomehulla on siihen lasipullomehuun?richidi kirjoitti:Lidlistä sitä muovipullossa olevaa appelsiinimehua. Parasta. Se on nyt ollu alennuksessa 1,49/l.
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Miten jotkut osaavat tilata rääsyjä netistä näkemättä itse tuotettaKevät kirjoitti:Tilauksessa puku kaksilla housuilla ja muutama kauluspaita suoraan Englanninmaalta.8)
![]()
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Peitsamo kirjoitti:Miten jotkut osaavat tilata rääsyjä netistä näkemättä itse tuotettaKevät kirjoitti:Tilauksessa puku kaksilla housuilla ja muutama kauluspaita suoraan Englanninmaalta.8)
![]()
Koot ja mallit vaihtelevat sen verran paljon, että ikinä ei oikein osaa sanoa mikä sopii ja istuu hyvin. Kokeilemalla vasta selviää.
4 vuotta olen ostanut vaatteeni netin kautta, harvoin on tarvinnut lähettää takaisin.
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
-
Viesti Kirjoittaja jjari »
Viimeinen ostos on eettisestä villasta tehty neule. Kööpenhaminasta.
iPhone 4 16GB - 5.1
Airport Express N
Shuffle 2GB
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka