Tauvo kirjoitti:Huoh. Maapallolleko sitten tuot?Kain kirjoitti: Mutta enhän minä tuo omaan huoneeseen mitään energiaa.
Tämä keskustelu on ajautumassa sille uralle, josta selviää, miksi fysiikkaa ei voi opiskella Wikipediasta.

Viesti Kirjoittaja Kain »
Tauvo kirjoitti:Huoh. Maapallolleko sitten tuot?Kain kirjoitti: Mutta enhän minä tuo omaan huoneeseen mitään energiaa.
Tämä keskustelu on ajautumassa sille uralle, josta selviää, miksi fysiikkaa ei voi opiskella Wikipediasta.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Onko tutkimuksen nimi: "Pahoin pilautuneiden ruokien syömisen vaikutus subjektiiviseen mielentilaan. Fenomenologinen tutkimus."?Peitsamo kirjoitti:Suoritan tieteellistä koetta. Viisi päivää sitten paistoin Broilerit uunissa ja jätin marinaadin lojumaan huoneenlämpöön tuohon lasivuokaan odottaen tapahtuuko mitään.
Vieläkin sama tuoksu, sama väri, sama koostumus.
Viesti Kirjoittaja petroc »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Mitä mä nyt oon viisastellutpetroc kirjoitti:Ihmettelen, miksi tuo iPadi tällä foorumilla noin "viisastelee"
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Noku myyjä pisti vastaan nii piti vähän isotellapetroc kirjoitti:Vinkkinä iLaitteiden myyntipalsta..
Viesti Kirjoittaja petroc »
Moderaattorin raskasta arkea moinen.iPadi kirjoitti:Noku myyjä pisti vastaan nii piti vähän isotellapetroc kirjoitti:Vinkkinä iLaitteiden myyntipalsta..
Viesti Kirjoittaja Kain »
Eli jos lisään huoneeni lämmitystä, niin kaikki pokemon-korttini voivat mennä järjestykseen?Tauvo kirjoitti:"On oleellista, että kysymyksessä on suljettu systeemi, johon ei tuoda energiaa ulkopuolelta. Esimerkiksi maapallo ei ole sellainen, koska siihen osuu jatkuvasta Auringon säteilyä. Tällaisessa systeemissä lisäenergia voi tuottaa järjestystä ja aiheuttaa entropian pienenemistä."Kain kirjoitti: Sillähän minun huoneenihan on suljettu systeemi.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Kunhan nyt ensin hoidat huoneestasi suljetun systeemin. Toistaiseksi olet vielä vähintään yhtä kaukana siitä, kuin me kaikki muutkin.Kain kirjoitti:Eli jos lisään huoneeni lämmitystä, niin kaikki pokemon-korttini voivat mennä järjestykseen?Tauvo kirjoitti:"On oleellista, että kysymyksessä on suljettu systeemi, johon ei tuoda energiaa ulkopuolelta. Esimerkiksi maapallo ei ole sellainen, koska siihen osuu jatkuvasta Auringon säteilyä. Tällaisessa systeemissä lisäenergia voi tuottaa järjestystä ja aiheuttaa entropian pienenemistä."Kain kirjoitti: Sillähän minun huoneenihan on suljettu systeemi.![]()
Taidan siirtyä kohta kvanttiteoriaan.
Ei välky, eli täydellisesti toimii minun iMac. 8)Thoth kirjoitti:Välkkyykö teille esimerkiksi tämä YouTube-video?
http://www.youtube.com/watch?v=ia6lMmdx9ck
Minulla on ollut viime aikoina sellaista ongelmaa, että
1. YouTube-video ei lähde päälle muuta kuin painamalla refreshia.
2. Video välkkyy.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Floridassa? Paljon on lämpöasteita siellä? Millä lentokoneella menit sinne ja mitä kautta? 8)amanita kirjoitti:Minä olen taas USAn kaakkoiskulmassa, siinä pikku töpsykkeessä.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Nyt on pilvistä ja täkäläisittäin vain 23°, joku jumbo se kone oli, Pariisin kautta kieppasin.tuomaril kirjoitti:Floridassa? Paljon on lämpöasteita siellä? Millä lentokoneella menit sinne ja mitä kautta? 8)amanita kirjoitti:Minä olen taas USAn kaakkoiskulmassa, siinä pikku töpsykkeessä.
Mikä lentoyhtiö?amanita kirjoitti:Nyt on pilvistä ja täkäläisittäin vain 23°, joku jumbo se kone oli, Pariisin kautta kieppasin.tuomaril kirjoitti:Floridassa? Paljon on lämpöasteita siellä? Millä lentokoneella menit sinne ja mitä kautta? 8)amanita kirjoitti:Minä olen taas USAn kaakkoiskulmassa, siinä pikku töpsykkeessä.