HepHepMun puolesta 22-35 vee urheilijasinkkumiehet voivat julkaista kuvansa ja tietonsa ensimmäisinä.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
HepHepMun puolesta 22-35 vee urheilijasinkkumiehet voivat julkaista kuvansa ja tietonsa ensimmäisinä.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
mluhtala kirjoitti: Mutta kunkku sinähän olet oikeasti charmantti vanhempi herrasmies, vaikka kovasti yrität tällä palstalla toisin osoittaa
Viesti Kirjoittaja jjari »
Mä olen melko varma että jos en olis hetero niin mä yrittäisin pokaa kunkun. Siinä vasta todellinen alfa-uros!KunkkuJ kirjoitti:mluhtala kirjoitti: Mutta kunkku sinähän olet oikeasti charmantti vanhempi herrasmies, vaikka kovasti yrität tällä palstalla toisin osoittaaKukaan täällä hompussa ei ole sanonut minusta noin kauniisti...
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Jaiks. Ei kai tässä auta muu kuin postata viimein oma kuva tänne.mluhtala kirjoitti:Mun puolesta 22-35 vee urheilijasinkkumiehet voivat julkaista kuvansa ja tietonsa ensimmäisinä.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Eikse ollukaan tuossa tuo avatar!?mercury kirjoitti:Jaiks. Ei kai tässä auta muu kuin postata viimein oma kuva tänne.mluhtala kirjoitti:Mun puolesta 22-35 vee urheilijasinkkumiehet voivat julkaista kuvansa ja tietonsa ensimmäisinä.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Mun parempi puoli on esillä jo yhdessä viestissä täällä. Voit tehdä siinä vertailua avataren perään.arisel kirjoitti:Eikse ollukaan tuossa tuo avatar!?mercury kirjoitti:Jaiks. Ei kai tässä auta muu kuin postata viimein oma kuva tänne.![]()
Ajattelin että olit laittanut parhaan puolesi esille.
Viesti Kirjoittaja Kaisa_ »
Hyvä ideaPeitsamo kirjoitti:Tai ihan vain rehellisesti perustetaan se hompun treffipalsta. Toisaalta tarkasteltaessa palstan sukupuolijakaumaa niin tämä nyt on lähinnä otollinen paikka naikkosille ja seksuaalivähemmistöön kuuluville miehille
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tule Floridaan vaikkapa ensi viikolla kello kolme.KunkkuJ kirjoitti:^ Tuosta tulikin mieleeni kysyä, että milloin Ama sopisi yhteinen kahvitteluhetki kanssasi? Ehkä voitaisiin toteuttaa se ns. iltapäiväkahvien merkeissä?
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Lähteekö Ama taas Floridaan? Etkös sinä ole jo käynyt siellä?amanita kirjoitti:Tule Floridaan vaikkapa ensi viikolla kello kolme.KunkkuJ kirjoitti:^ Tuosta tulikin mieleeni kysyä, että milloin Ama sopisi yhteinen kahvitteluhetki kanssasi? Ehkä voitaisiin toteuttaa se ns. iltapäiväkahvien merkeissä?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ai... Minä luin, että Forssaan...tuomaril kirjoitti:Lähteekö Ama taas Floridaan? Etkös sinä ole jo käynyt siellä?amanita kirjoitti:Tule Floridaan vaikkapa ensi viikolla kello kolme.KunkkuJ kirjoitti:^ Tuosta tulikin mieleeni kysyä, että milloin Ama sopisi yhteinen kahvitteluhetki kanssasi? Ehkä voitaisiin toteuttaa se ns. iltapäiväkahvien merkeissä?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Nykyinen Ama menee ensimmäistä kertaa. Amanita on nääs vähän kuin Mustanaamio. Tämä tämänhetkinen Ama on kaksikymppinen karvainen äijä Porvoosta. Kunkullekin tiedoksi...tuomaril kirjoitti:Lähteekö Ama taas Floridaan? Etkös sinä ole jo käynyt siellä?amanita kirjoitti:Tule Floridaan vaikkapa ensi viikolla kello kolme.KunkkuJ kirjoitti:^ Tuosta tulikin mieleeni kysyä, että milloin Ama sopisi yhteinen kahvitteluhetki kanssasi? Ehkä voitaisiin toteuttaa se ns. iltapäiväkahvien merkeissä?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Porvoon karvaisin äijä on Remu. Nyt kun aadee lähti muualle opiskelemaan. Molemmat kyllä Mustanaamion näköisiä, aadee avatar-kuvassaan ja Aaltosen Henkka kaikissa kuvissa.Macco kirjoitti: Nykyinen Ama menee ensimmäistä kertaa. Amanita on nääs vähän kuin Mustanaamio. Tämä tämänhetkinen Ama on kaksikymppinen karvainen äijä Porvoosta. Kunkullekin tiedoksi...
Mrrr, älä kaikkia Modelan salaisuuksia paljasta, ärrr, pfff!Macco kirjoitti: Nykyinen Ama menee ensimmäistä kertaa. Amanita on nääs vähän kuin Mustanaamio. Tämä tämänhetkinen Ama on kaksikymppinen karvainen äijä Porvoosta. Kunkullekin tiedoksi...
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Muistapa että kirjottelet täällä kertakaikkisesti esikuvallisesti moderaattorina! Eli henkilönaamio, EI.... *****naamio!!!Macco kirjoitti:Nykyinen Ama menee ensimmäistä kertaa. Amanita on nääs vähän kuin Mustanaamio. Tämä tämänhetkinen Ama on kaksikymppinen karvainen äijä Porvoosta. Kunkullekin tiedoksi...tuomaril kirjoitti:Lähteekö Ama taas Floridaan? Etkös sinä ole jo käynyt siellä?amanita kirjoitti:Tule Floridaan vaikkapa ensi viikolla kello kolme.KunkkuJ kirjoitti:^ Tuosta tulikin mieleeni kysyä, että milloin Ama sopisi yhteinen kahvitteluhetki kanssasi? Ehkä voitaisiin toteuttaa se ns. iltapäiväkahvien merkeissä?
amanita kirjoitti:Mrrr, älä kaikkia Modelan salaisuuksia paljasta, ärrr, pfff!Macco kirjoitti: Nykyinen Ama menee ensimmäistä kertaa. Amanita on nääs vähän kuin Mustanaamio. Tämä tämänhetkinen Ama on kaksikymppinen karvainen äijä Porvoosta. Kunkullekin tiedoksi...
Viesti Kirjoittaja jjari »
Miksei kakskymppisellä karvaisella porvoolaismiehellä vois olla kauniit silmät?KunkkuJ kirjoitti:amanita kirjoitti:Mrrr, älä kaikkia Modelan salaisuuksia paljasta, ärrr, pfff!Macco kirjoitti: Nykyinen Ama menee ensimmäistä kertaa. Amanita on nääs vähän kuin Mustanaamio. Tämä tämänhetkinen Ama on kaksikymppinen karvainen äijä Porvoosta. Kunkullekin tiedoksi...Nyt en enää ymmärrä... Tahtoo sen vanhan, ei kun entisen, ei kun siis sen aiemman, sen kaunissilmäisen Aman takaisin!
Yäk. No kun ei vaan voi, siis miehen mielestä. Hus homoketjuun siitä kyselemään! Tässä minun ja Aman suhteessa on kyse raavaan perisuomalaisen miehen ja nuoren kauniin neidon välisestä syvästä intohimosta ja kiintymyksestä. Tai no, ehkä Ama ei ole vielä päässyt eroon viimeisistä varauksellisuuden rippeistä...jjari kirjoitti:Miksei kakskymppisellä karvaisella porvoolaismiehellä vois olla kauniit silmät?
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Tota, kumpi noista oli kumpi?KunkkuJ kirjoitti:Kerronko ensin hyvät vai huonot uutiset?![]()
![]()
Minä sain Amalta yksityisviestin!!![]()
Mitä tarkoittaa nettilähestymiskielto?
Nyt kun olen ehtinyt hetken sulatella asiaa, niin luulen, että ei kumpikaan.MacFinn kirjoitti:Tota, kumpi noista oli kumpi?