Joo, nyt mullekin tuli se viesti, että eipä enää ole mahdollisuutta. Ihan takapuoli kyllä tuollainen, että ei tehdä asioita sitten kunnolla. No nyt sitten tuo on latautumassa tuolta torrentpuolelta. Nopeus vaan ei ole niin kaksinen, että jonkun aikaa joutuu odottelemaan ennen kuin kuuntelemaan pääsee. Tässä tapauksessa on onni, että on noita vaihtoehtoisia musiikin hankkimiskanavia.juishi kirjoitti:Mulla se mailin mukana tullut linkki sanoo että "Exceeded Download Limit". Ja ehämmä sitä varsinaista zip-tiedoston sisältävää urlia tullut ottaneeksi talteen. Kattoo nyt jaksaisko tuolta pyytää uutta mahdollisuutta, kun ne levytkin sieltä ropisee jossain vaiheessa.Cathi777 kirjoitti:Joo, itse olen nyt 7 kertaa yrittänyt ja kyllä se toimii joka kerta. Varmaan se lasketaan yhdeksi kerraksi vasta sitten, kun sen on saanut kerran ladatuksi. Kohta se on pakko kyllä mennä itsekin jostain muualta lataamaan, kun ei tuo kerta ala toimimaan.juishi kirjoitti: Toimiko teillä se latauslinkki useamman yrityksen?
No, ratkaisin lataamalla muualta.
Viimeisin levyostoksesi?
-
Re: Viimeisin levyostoksesi?
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
-
Viesti Kirjoittaja juishi »
Eiköhän tuolta supportista uuden linkin olis saanut mailaamisen vaivalla. Tais aika suuresti yllättää suosio.Cathi777 kirjoitti: Joo, nyt mullekin tuli se viesti, että eipä enää ole mahdollisuutta. Ihan takapuoliä kyllä tuollainen, että ei tehdä asioita sitten kunnolla. No nyt sitten tuo on latautumassa tuolta torrentpuolelta. Nopeus vaan ei ole niin kaksinen, että jonkun aikaa joutuu odottelemaan ennen kuin kuuntelemaan pääsee. Tässä tapauksessa on onni, että on noita vaihtoehtoisia musiikin hankkimiskanavia.
Löysitkö muuten muuta kuin nuo mp3:t? Mulle olis kyllä kelvannut ne Apple losslessit.
-
En mä itse asiassa käynyt etsimään sen tarkemmin vaan otin nuo ämpärit, kun ne mulle ihan hyvin riittää. Ja minusta on vähän hassua syyttää, että yllättäisi suosio, koska kyllä varmasti tuollainen asia oli tiedossa. Johan sen näytti Radiohead silloin esimerkillään, että kysyntää. Silloin ei mitään ongelmia ainakaan itselläni ollut. Ja kyllähän mä sitä mailia sinne laitoin, mutta luulen että sinne on muutama vastaava samanlainen viesti mennyt, että luulen vastauksen saamisen kestävän.juishi kirjoitti:Eiköhän tuolta supportista uuden linkin olis saanut mailaamisen vaivalla. Tais aika suuresti yllättää suosio.Cathi777 kirjoitti: Joo, nyt mullekin tuli se viesti, että eipä enää ole mahdollisuutta. Ihan takapuoliä kyllä tuollainen, että ei tehdä asioita sitten kunnolla. No nyt sitten tuo on latautumassa tuolta torrentpuolelta. Nopeus vaan ei ole niin kaksinen, että jonkun aikaa joutuu odottelemaan ennen kuin kuuntelemaan pääsee. Tässä tapauksessa on onni, että on noita vaihtoehtoisia musiikin hankkimiskanavia.
Löysitkö muuten muuta kuin nuo mp3:t? Mulle olis kyllä kelvannut ne Apple losslessit.
-
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
Ompput: Mb Pro 17" unibody, 2.8 Ghz, 8 gb, 500 gb, anti-glare / Air 11", 1.6 Ghz, 4 gb, 128 gb
Palvelin: AMD 64 Laptop / FreeBSD
iPod/iPad/iPhone: 16 gb nano 5th gen violetti / 32gb wifi / 4 32GB musta
-
Viesti Kirjoittaja juishi »
Voisin veikata, että suosion aliarvioiminen johtui lähinnä Reznorin aikaisemmin samalla konseptilla tuottaman Saul Williamsin Niggy Tardust -levyn ilmeisesti hieman heikohkosta menestyksestä. Jonka jälkeen muistaakseni Reznor ilmaisi pettymeksestään ihmisten innokkuuteen ostaa tuotetta jos sen ilmaiseksikin saa. Sinänsä tämä tapaus nin eroaa tuosta Williamsista siten, että Williamsin levyn sai kokonaisuudessaan ilmaiseksi. Nythän ei saanut kuin osan levyä.Cathi777 kirjoitti:En mä itse asiassa käynyt etsimään sen tarkemmin vaan otin nuo ämpärit, kun ne mulle ihan hyvin riittää. Ja minusta on vähän hassua syyttää, että yllättäisi suosio, koska kyllä varmasti tuollainen asia oli tiedossa. Johan sen näytti Radiohead silloin esimerkillään, että kysyntää. Silloin ei mitään ongelmia ainakaan itselläni ollut. Ja kyllähän mä sitä mailia sinne laitoin, mutta luulen että sinne on muutama vastaava samanlainen viesti mennyt, että luulen vastauksen saamisen kestävän.juishi kirjoitti:Eiköhän tuolta supportista uuden linkin olis saanut mailaamisen vaivalla. Tais aika suuresti yllättää suosio.Cathi777 kirjoitti: Joo, nyt mullekin tuli se viesti, että eipä enää ole mahdollisuutta. Ihan takapuoliä kyllä tuollainen, että ei tehdä asioita sitten kunnolla. No nyt sitten tuo on latautumassa tuolta torrentpuolelta. Nopeus vaan ei ole niin kaksinen, että jonkun aikaa joutuu odottelemaan ennen kuin kuuntelemaan pääsee. Tässä tapauksessa on onni, että on noita vaihtoehtoisia musiikin hankkimiskanavia.
Hyvältä levyltä kyllä vaikuttaa näin ekalla kuuntelulla.
-
Viesti Kirjoittaja Luigi Benzini »
Rokkaa luonnollisesti!
-
Viesti Kirjoittaja biblo »
Pelle Miljoona-Pelle Miljoona N.U.S.
Pelle Miljoona-Unabomber
Raappana-Kasvonpiirteet / Maisema 7"-sinkku
Raappana-Kotipoika / Maasta Maahan 7"-sinkku
-
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Dave Matthews Band - Plugging the Gap
Blind Melon - Letters from porcupine
/V
-
Viesti Kirjoittaja biblo »

Kirppikseltä löysin tuollaisen uuden vinyylin.
-
Viesti Kirjoittaja tobyd »

iPad 6th gen.
iPhone 8
-
Viesti Kirjoittaja ninokoo »
Spesiaaliversio cd + dvd. Pirun hyvä levy, en tiedä miksi vasta nyt ostin. Varmaan huomenna mentävä hakemaan lippu toukokuun keikalle

-
Kasabian - Empire
Tigerbombs - Things That Go Boom
Macy Gray - Big
-
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
Kuuntelin kyllä ensin streamistä tovin, ja ei se nyt ehkä niin hirveästi sytyttänyt, mutta konseptia pitää tukea. Ostin siis CD:t ja Apple Losslessit.
Ompput: Mb Pro 17" unibody, 2.8 Ghz, 8 gb, 500 gb, anti-glare / Air 11", 1.6 Ghz, 4 gb, 128 gb
Palvelin: AMD 64 Laptop / FreeBSD
iPod/iPad/iPhone: 16 gb nano 5th gen violetti / 32gb wifi / 4 32GB musta
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »

Jarno Sarjanen - Kadun Lait
Vuoden etsinyt tuota levyä kaupoista ja nyt osui silmään Kampin K-marketin levyhyllyssä. Mp3-versiota kyllä löytyy netistä ja mosat itsellä olikin, mutta fyysistä levyä en löytänyt mistään. Aivan uskomatonta kamaa. TJEU: Tallirenki.
Jostain kun löytäisin nuo 80-luvulla tulleet vinyylit, niin maksaisin isoa rahaa niistä, mutta menettelee tämä kokoelmakin. Jos osuu jollain jossain silmään, niin saa ottaa yhteyttä

-
Sanaton. Tää on hienoa musiikkia.
Yritin paitaakin tilata, mutta jostain syystä nettikauppa heitti postikuluiksi suomeen 50$. Pistin palautetta ja kyselin syytä, mutta se paita on pakko saada

-
Viesti Kirjoittaja scratsin »

iPhone 13 mini | Apple Watch 41mm series 9 | AirPods Pro 2
-
Viesti Kirjoittaja Jaroneko »
Club For Five - Uni (äiteelle synttärilahjaks, vaan otinpa omaankin kuunteluun)
Megadeth - So Far So Good So What (remastered)
-
Kaveri suositteli niin kovasti, että tuli sorruttua iTMS:stä ostamaan.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »

Ei soi radiossa ei? On liian raaka formaateille. Muuten aivan päällikkömatskua punk-rockin rääkkäämille korvilleni ja aivan helskutin hyvää tavaraa kännykän soittoääneksi esim. Pontikkapoika
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja To_Ok »
ei pop, silti PoP
-
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
No kyllähän tuo hyvässä ratiossa soi, mutta ei vaan niissä jukebokseissa. (En kehtaisi olla töissä nrj ymsseissä omalla nimellä ainakaan. Voiko ne kutsua itsiään radiotoimittajiksi?). Tässä Lännen Jukka radiotoimittajan haastateltavana.Salamijakk kirjoitti:
Ei soi radiossa ei? On liian raaka formaateille. Muuten aivan päällikkömatskua punk-rockin rääkkäämille korvilleni ja aivan helskutin hyvää tavaraa kännykän soittoääneksi esim. Pontikkapoika
Itse ostin juuri The Presets - Beams.
-
-
Jeff Buckley: Grace ja Mystery White Boy ( Live 95-96 )
Olavi Uusivirta: Minä olen hullu
David Bowie: Hunky Dory
Murmansk: Chinese Locks
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka