Muistan kun ystäväni oli joskus ostanut sellaisen jumalattoman kalliin ja ison television, jossa kaikki sitten näyttivät lyhyiltä ja lihavilta. Autot olivat sellaisia töpöjä ja muutenkin kaikki näytti mielestäni katselukelvottomalta. Sanoinkin siitä, että mikset säädä kuvasuhdetta kohdalleen. Vastaus oli: "Äkkiä siihen tottuu" Ei muuten totu ja sama juttu ottaa minuakin päähän. Aina se oikea kuvasuhde tulee itsekin siihen sovitettua, kun oikeaa TV:tä katsoo.paulaw kirjoitti:"Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun televisiosta tuli huonoa ohjelmaa väärällä kuvasuhteella. Mutta vielä enemmän minä pahoitin mieleni, kun ne lähettivät ohjelmaa oikealla kuvasuhteella, kun ei jäänyt ihmeteltävää kuin itse ohjelman sisällön laadusta"arttula kirjoitti:Uh oh... Jaksaako kukaan lukea tuota koko vuodatusta loppuun saakka ?Olisko mitään tiivistelmää tarjolla ? Vaikka ihan ranskalaisin viivoin ?
Toinen vuodatus olisi se, kun mainokset pätkitään ihan kummalisiin kohtiin ja yleensä ne lähetetään sillä aikaa, kun äänitarkkailija on paskalla. Äänenvoimakkuus heittelee ihan liikaa ohjelman ja mainoksen välillä. Varsinkin silloin ottaa päähän, kun katsoo jotain "suorana" eikä tallenteena. Tuolloin on mainosten alkaessa jääkaapilla tai jossain, kun ei muista vartioida kaukosäädin kädessä ja äänenvoimakkuutta.