Jeah. Valta on seksikästä. Mieti, jos modetrix kävelisi päälläsi korkokengissä.Tauvo kirjoitti:Ai, sinäkin fantasioit modeista?M.P.T kirjoitti:Tulisivatpa naiset minun luokse. Ei haittaa vaikka olisi mode.![]()
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Jeah. Valta on seksikästä. Mieti, jos modetrix kävelisi päälläsi korkokengissä.Tauvo kirjoitti:Ai, sinäkin fantasioit modeista?M.P.T kirjoitti:Tulisivatpa naiset minun luokse. Ei haittaa vaikka olisi mode.![]()
Viesti Kirjoittaja app13 »
Thoth kirjoitti:Mieti, jos modetrix kävelisi päälläsi korkokengissä.
hatey kirjoitti:^ Olette omituisia.
Peitsamo kirjoitti:Apuva
Viesti Kirjoittaja Lare »
Mode kotona ois mukava. Siivoaisi tavarat & tekstit ja siirtelisi oikeaan paikkaan aina. Ja antaisi varoituksia ennen blokkausta. Kaikesta tästä voi vain haaveilla nyt.M.P.T kirjoitti:Ei haittaa vaikka olisi mode yms.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Mmmm. On mielessä niin monta hyvää aiheeseen liittyvää kuvaa, mutta yhtäkään en uskalla tänne laittaa.Thoth kirjoitti:Jeah. Valta on seksikästä. Mieti, jos modetrix kävelisi päälläsi korkokengissä.Tauvo kirjoitti:Ai, sinäkin fantasioit modeista?M.P.T kirjoitti:Tulisivatpa naiset minun luokse. Ei haittaa vaikka olisi mode.![]()
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Ei pojat suotta kutsu minua "make you happy" nimellä. Kun make nimellä ei enää kukaan kutsu. Hyvä, että saan hymyn kasvoille. En pahastu.amanita kirjoitti:M.P.T kirjoitti:
Taitaa minun nainen olla tuo lapio. Hajosi taas yksi. Viides menossa ja aina hajoaa varresta. Olen töissä, joten naisiin en pääse. Tulisivatpa naiset minun luokse. Ei haittaa vaikka olisi mode yms. Saunaan taas yksin suoraan töistä. Liftaritkin on hävinnyt tieltä ja sen laidalta.Anteeksi, koetan lopettaa nauramisen...
Viesti Kirjoittaja amanita »
Niin, tuo haave näyttäisi konkretisoituna tällaiselta, ihanaa, eikö!Lare kirjoitti:Mode kotona ois mukava. Siivoaisi tavarat & tekstit ja siirtelisi oikeaan paikkaan aina. Ja antaisi varoituksia ennen blokkausta. Kaikesta tästä voi vain haaveilla nyt.M.P.T kirjoitti:Ei haittaa vaikka olisi mode yms.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Alaston päivällinen? Nice!Anniel kirjoitti:En pukeutunut päivälliselle
Viesti Kirjoittaja Kain »
Anniel kirjoitti:En pukeutunut päivälliselle
Viesti Kirjoittaja hatey »
Olit alasti?Anniel kirjoitti:En pukeutunut päivälliselle
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Alaston lounas! Nice!Erño kirjoitti:Alaston päivällinen? Nice!Anniel kirjoitti:En pukeutunut päivälliselle
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Kyl nuo urheilijat on sairasta sakkia.Erño kirjoitti:Syljeskelin veripalloja. Tuli treeneissä polvea ja kyynärpäätä nokkaan ja nyt vasta tuli veret pihalle.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Urheilija ei tervettä päivää näe... siksi olen ulkoistanut ko. turhuuden niille, jotka haluavat hikoilla muuallakin kuin saunassa.redhat kirjoitti:Erño kirjoitti:Syljeskelin veripalloja. Tuli treeneissä polvea ja kyynärpäätä nokkaan ja nyt vasta tuli veret pihalle.
Kyl nuo urheilijat on sairasta sakkia.
Viesti Kirjoittaja masa »
En minä nähny yhtään, kun olin pihalla patsastelemassa.masa kirjoitti:Kävin katsomassa tähdenlentoja- 3 näkyi 5 minuutissa..
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011100 ... 1_uu.shtml
Siis eikö minua oikeasti ole edes olemassa?amanita kirjoitti:Alan uskoa, että muinaisen Rapsealan kaivauksien yhteydessä on tämä kummitushahmo "Luupäälän Rapses" rapsutettu esille jostain manauskivestä, ja liitelee hän nyt päämäärättömästi netissä kummastellen outoa ja ennen näkemätöntä ympäristöään, pulpahtaen satunnaisesti todelliseen maailmaan aavemaisena ja sietämättömän ärsyttävänä kiusankappaleena. .
Oletko siis luullut kaikki nuo vuosituhannet, että olet olemassa?KunkkuJ kirjoitti:Siis eikö minua oikeasti ole edes olemassa?amanita kirjoitti:Alan uskoa, että muinaisen Rapsealan kaivauksien yhteydessä on tämä kummitushahmo "Luupäälän Rapses" rapsutettu esille jostain manauskivestä, ja liitelee hän nyt päämäärättömästi netissä kummastellen outoa ja ennen näkemätöntä ympäristöään, pulpahtaen satunnaisesti todelliseen maailmaan aavemaisena ja sietämättömän ärsyttävänä kiusankappaleena. .![]()
![]()
Niin mutta kun "Cogito, ergo sum", kuten joku toinen älykkö on ääneen lausunut.hatey kirjoitti:Oletko siis luullut kaikki nuo vuosituhannet, että olet olemassa?
Niin niin, miten se ajattelu sinuun liittyy?KunkkuJ kirjoitti:Niin mutta kun "Cogito, ergo sum", kuten joku toinen älykkö on ääneen lausunut.hatey kirjoitti:Oletko siis luullut kaikki nuo vuosituhannet, että olet olemassa?