Mitähän se sisältää?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Alkaa jo tuntua, että minä olen ainoa täysipäinen täällä....Tauvo kirjoitti:Nyt tää hölmöily saa jo loppua.![]()
Luin homppua puhelimella ja kävelin avointa ovea päin. Tällä kertaa ei vaurioita. Poistun hitaasti sänkyyn...
Viittaan tuohon edelliseen viestiini.Kain kirjoitti:Lähetin "Kain"-nimiselle homppulaiselle YV:n.
Mitähän se sisältää?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Unohdit minut!hatey kirjoitti: Alkaa jo tuntua, että minä olen ainoa täysipäinen täällä....
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Miltä torilta saa tohon hintaan? Kerro heti! Meilläpäin ne kustantaa 2,5e/lvinouma kirjoitti:Minä en jaksa mennä sieneen, kun torilta saa eurolla litran suppilovahveroita...
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Minä en koskaan unohda mitään, olen tunnettu ilmiömäisestä muististani.KunkkuJ kirjoitti:Unohdit minut!hatey kirjoitti: Alkaa jo tuntua, että minä olen ainoa täysipäinen täällä....
Viesti Kirjoittaja amanita »
Uskoisin olevani oikeassa sanoessani, että Turun torilta.jjpeltola kirjoitti:Miltä torilta saa tohon hintaan? Kerro heti! Meilläpäin ne kustantaa 2,5e/lvinouma kirjoitti:Minä en jaksa mennä sieneen, kun torilta saa eurolla litran suppilovahveroita...
Menee itse sieneen niin ei maksa mitään. Tervetuloa vuonna 2012. Myös marjaan voi tulla.amanita kirjoitti:Uskoisin olevani oikeassa sanoessani, että Turun torilta.jjpeltola kirjoitti:Miltä torilta saa tohon hintaan? Kerro heti! Meilläpäin ne kustantaa 2,5e/lvinouma kirjoitti:Minä en jaksa mennä sieneen, kun torilta saa eurolla litran suppilovahveroita...
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Fingerporihetki...M.P.T kirjoitti: Myös marjaan voi tulla.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Turun torilta.jjpeltola kirjoitti:Miltä torilta saa tohon hintaan? Kerro heti! Meilläpäin ne kustantaa 2,5e/l
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Ei maksa mitään? Paitsi bensat, paitsi jollet mene pyörällä tai kävellen...M.P.T kirjoitti:Menee itse sieneen niin ei maksa mitään. Tervetuloa vuonna 2012. Myös marjaan voi tulla.
Viesti Kirjoittaja applerules! »
Viesti Kirjoittaja Jarel »
Viesti Kirjoittaja applerules! »
tarkoitus olikin juuri tuo, mutta katotaan, josko tulisi osa 2!Jarel kirjoitti:^ Mätit 10 minuuttia luuria pskaksi ja silti sen vielä tunnistaa luuriksi .... jepjep ...![]()
Vetäsin äsken eväät kitusiin, nyt jatkan hommia.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Minä laitoin joskus valovuosia sitten Nokian puhelintelineeseen ja puhelin mykistyi. Kumma juttu.applerules! kirjoitti:tarkoitus olikin juuri tuo, mutta katotaan, josko tulisi osa 2!Jarel kirjoitti:^ Mätit 10 minuuttia luuria pskaksi ja silti sen vielä tunnistaa luuriksi .... jepjep ...![]()
Vetäsin äsken eväät kitusiin, nyt jatkan hommia.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Kain »