![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Yleinen ihmettelyketju
-
Re: Yleinen ihmettelyketju
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Pöh, mitään terapiaa tartte!Tauvo kirjoitti:Tervemenoa terapiaan kymmeneksi vuodeksi. On kyllä poikkeuksellisen hurja kokemus. "Uutinen" löytyy tämän päivän Iltalehden nettisivulta.
Minen mene pakotettunakaan mihinkään ryhmäsaunoihin, en naisten enkä miesten kanssa. Sauna on levon ja hiljaisuuden tyyssija, jossa voi sopivan kuumassa höyryssä mietiskellä niitä näitä, tai olla miettimättä yhtään mitään. Nautin saunomisesta aina omassa loistavan mukavassa seurassani.
Juhannus sukulaisakkojen kanssa on jokavuotinen poikkeus, silloin raikaa reipas "Löylyä lissää, eihä se tunnu missään", vaan poikkeus vahvistaa säännön. Takaan että tuon lauleskelun kuuleminen olisi elämys kenelle vaan, suvun pienimmät neidot saavat aina etukäteisselvityksen tapahtumien kulusta, jotta eivät pelläästy. Hyvin ovat ottaneet tavan vastaan, ja uskon perinteen siirtyvän naissukupolvelta toiselle.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
EDIT: Jotta kukaan ei pettyisi, korjasin taaskin typoja
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minulla taas sauna on usein syy juoda niin monta saunakaljaa, kuin mahdollista...
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Omien vai vieraitten?Tauvo kirjoitti: Minulla taas sauna on usein syy juoda niin monta saunakaljaa, kuin mahdollista...
-
Kaikki kaljat ovat yhteisiä, jos jossain on porukalla saunomassa.Kain kirjoitti:Omien vai vieraitten?Tauvo kirjoitti: Minulla taas sauna on usein syy juoda niin monta saunakaljaa, kuin mahdollista...
-
Nyyttikestit siis…Tauvo kirjoitti:Kaikki kaljat ovat yhteisiä, jos jossain on porukalla saunomassa.Kain kirjoitti:Omien vai vieraitten?Tauvo kirjoitti: Minulla taas sauna on usein syy juoda niin monta saunakaljaa, kuin mahdollista...
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »

-
Se tekee muodonmuutoksen ja muuttuu ripsipiirakaksi.tuomaril kirjoitti:Miksiköhän minun "nakkiini" sattuu kohtalaisen paljon?![]()
Ja jotain rajaa noihin postauksiin.
-
Masturboit liikaa?tuomaril kirjoitti:Miksiköhän minun "nakkiini" sattuu kohtalaisen paljon?![]()
-
En.Tauvo kirjoitti:Masturboit liikaa?tuomaril kirjoitti:Miksiköhän minun "nakkiini" sattuu kohtalaisen paljon?![]()
-
Nyt tiedän.tuomaril kirjoitti:En.Tauvo kirjoitti:Masturboit liikaa?tuomaril kirjoitti:Miksiköhän minun "nakkiini" sattuu kohtalaisen paljon?![]()
Kun aloit käyttämään iMaccia niin samalla sinun seksuaalinen suuntautuminen muuttuu.
-
Murkku, jolla ei ole hiertymiä nivusissa käyttää joko liikaa rasvaa, tai sitten ei ole vielä hormoonit heränneet.tuomaril kirjoitti:En.Tauvo kirjoitti:Masturboit liikaa?tuomaril kirjoitti:Miksiköhän minun "nakkiini" sattuu kohtalaisen paljon?![]()
Voihan se olla niinkin, että seisotat veitikkaa liikaa, kun et ehdi koneesi äärestä kättelemään tarpeeksi ja siihen tulee kudokseen liiasta jäykistelystä vammoja. Paras lääke taitaa tuolloin olla jääpaloilla täytetyt kumiset alushousut tai Merja Kyllösen valokuva.
-
Voi vitsi näitä sinun juttujasi!Tauvo kirjoitti:Murkku, jolla ei ole hiertymiä nivusissa käyttää joko liikaa rasvaa, tai sitten ei ole vielä hormoonit heränneet.tuomaril kirjoitti:En.Tauvo kirjoitti:Masturboit liikaa?tuomaril kirjoitti:Miksiköhän minun "nakkiini" sattuu kohtalaisen paljon?![]()
Voihan se olla niinkin, että seisotat veitikkaa liikaa, kun et ehdi koneesi äärestä kättelemään tarpeeksi ja siihen tulee kudokseen liiasta jäykistelystä vammoja. Paras lääke taitaa tuolloin olla jääpaloilla täytetyt kumiset alushousut tai Merja Kyllösen valokuva.
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
-
Taidat sekoittaa minut iPadiin.Peitsamo kirjoitti:Iskit kuulemma sitä läppärin kantta aika ahkerasti kiinni aina äidin saapuessa yllättäen huoneeseen. Varo ettei pääse saranat macista löystymään. Heikentää käyttökokemusta ja jälleenmyyntiarvoa
-
-
99,28 €
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Tuota luokkaa se on yhdeltä aikuiselta välillä Jyväskylä-Helsinki-Jyväskylä. Se maksaa jo yli satasen ja bussilla pääsee 30€ meno-paluun (vain keskiviikko ja lauantai) Ko lipun hommaamiseen pitää lukea keskisuomalaistaKain kirjoitti:Varkaus-Lahti 2 opiskelijaa menopaluu.
99,28 €Autollakin on paljon halvempi kulkea.

-
-
Siis meno-paluu 2 opiskelijalta.
-
Kai sieltäkin on tarjolla noita päivä helsingissä reissuja tai vastaavia? Netissä oli jokin palvelu missä piti autokaupan autoja siirtää toiseen paikkaan. Siitä oli muistaakseni kuningaskuluttajissakin juttua joskus.Kain kirjoitti:Bussi taas maksaa 80€ suunilleen.![]()
Siis meno-paluu 2 opiskelijalta.
Ihmettelen miksi sipulia tungetaan vuosivuodelta vaan enemmän kaikkiin mahdollisiin ruokiin ja juomiin. Täällä tungetaan enemmän sipulia kaikkiin elintarvikkeisiin mitä amerikassa maissia. Sitä on mehussa, kastikkeissa, pihveissä yms yms. Pitääkö tässä alkaa tekemään kaikki itse? Kohta varmaan sitä on puurossakin.
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Eikös opiskelijat saa alennusta, oliko se rautateitä käyttäjällä menopaluu lippu yhden suuntaisen hinnalla?Kain kirjoitti:Varkaus-Lahti 2 opiskelijaa menopaluu.
99,28 €Autollakin on paljon halvempi kulkea.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Minä olen huomannut, että torson karvoitus vaan lisääntyy iän karttuessa. Ei minulla 20v rintakarvoja ollut, mutta nyt alkaa niitäkin olemaan. Hiukset eivät ole vielä harventuneet ja kasvu on nopeaa edelleen. Kerran kuukaudessa on pakko käydä parturissa.MrEre kirjoitti:Ikääntyessä korvia pitää suojella likaantumiselta enemmän? Ainakin jos wikiin on uskominen.Maza kirjoitti:Mistä se johtuu, että iän myötä karvoitus harvenee päälaella, mutta lisääntyy korvissa?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Karvoitus
Miksi mä olen aina myöhässä joka paikasta?
-
Viesti Kirjoittaja OmenaOnPunainen »
Tee itse ruokasi, niin ei ole sipulia, ellet halua.M.P.T kirjoitti: Ihmettelen miksi sipulia tungetaan vuosivuodelta vaan enemmän kaikkiin mahdollisiin ruokiin ja juomiin. Täällä tungetaan enemmän sipulia kaikkiin elintarvikkeisiin mitä amerikassa maissia. Sitä on mehussa, kastikkeissa, pihveissä yms yms. Pitääkö tässä alkaa tekemään kaikki itse? Kohta varmaan sitä on puurossakin.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka