Kyse ei ole mistään kieltolistasta, aihe vaan on tulenarkaa kamaa, "wanha kuoma" osaa ennakoida tällaiset mahdolliset roihunalut, paljon ei tarvitse heittää sytykettä, niin jo on ketju ilmiliekeissä.jomppa kirjoitti:Minusta argumentointi on pysynyt kuitenkin kohtuullisen hyvin asiatasolla vai onko hompussa joku tabulista, jossa selviää kielletyt sanat ja kielletyt puheenaiheet (uskonnostahan tässä ei ole edes pahemmin puhuttu)?amanita kirjoitti:
Haistan ketjussa vahvaa palaneen käryä, nyt tarkkana, ettei se syty ilmiliekkiin. Mikäli näin on, ovet on pantava kiinni, kunnes palo on saatu sammutettua.
Rotuoppia ja muita jaotteluja on aina väläytelty, mutta onko todella oikeasti todistettu, että juuri tietty "rotu" olisi älykkyyden taustalla, eikä esim. kulttuuri, yhteisön odotukset, tausta, varallisuus tms.? Nämä x% y:stä tekevät z:aa eivät kuitenkaan ota kantaa itse olennaiseen eli "rotuun".
Aihe lienee jo sfäärien päässä otsikon aiheesta, mutta niin se on ollut jo ties mistä lähtien, toki palaten ajoittain johonkin edes sinne päin. Täällä ei ylläpitokaan ehdi koko ajan käydä kiekumassa, kaulinkäsikin on kohta turta, joka puolelle pitäisi ehtiä. Olemme oppineet siis ennakoimaan! 8)
Tuo jokapaikanviisas Adelekin taisi kaivata vastausta, mitääs se ny halusi...
adele kirjoitti: Rauhoitu.
Olen vasta pääsemässä sparrauksen jälkeen vauhtiin. Jos itse tarvitset parisuhdevinkkejä, joilla täytetään seksivajeesi, niin kysy tässä ketjussa, autan mielelläni.
Oi, hellanlettas, nysse keksi kuittailla minulta saamallaan kommentilla. olisin sentään odottanut käytettävän ihan omia oivalluksia.
Saanen palauttaa arvon osallistujakunnalle palasen menneisyydestä:
amanita kirjoitti:Kokeilenpa: Adele on puutteessa, tämä kaikki johtuu siitä ja vain siitä.adele kirjoitti: ??
. Adelen persoonaa voi ja tulee, muiden argumenttien puutteessa, parjata ihan niin paljon kuin kykenee, jos siitä olo paranee.
Tämä tosin ei ole parjausta, solvauksesta puhumattakaan. Elämää tarpeeksi havainnoineena voin näet julistaa todeksi seuraavaa: Vanhat harput eivät kiinnosta ketään, eivät edes miehiä. M.O.T.
Jos joku haluaa, siivoan henkilöön menevän viestini pois, jäähdytyspurjehdukselle sen sijaan en aio mennä, minun kuumenemispisteeni siajitsee aivan muualla.
Tiedättekö, oloni parani parjaamattakin, puutteessakaan en ole, noh, ehkä argumentteja sanomassani olisi voinut olla jokunen lisää.