Nämä tapauksest ovat ihan loistavia kieltämättä.zemex kirjoitti:Ei nukuta... Naapuria kylläkin nukutti kun piti se rappukäytävältä herätellä.

Viesti Kirjoittaja AhzaH »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kukas se täällä itteään mainostaa ihan väärälle yleisölle!!!Maza kirjoitti: K-18
"Hei hua*a, mul on suara, tuutsä bylsiin Karhupuistoion?"
---
Nå jaa, ja sitä rataa. 8)
höhöö. Nainen on häilyvä, mutta filtteri on lahjomaton.
Viesti Kirjoittaja MarQ »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Paulatha »
Viesti Kirjoittaja jhalmu »
Viesti Kirjoittaja piipelipaapeli »
Jep. Kännissä täälläkin. Hyvä selitys sinänsä.jhalmu kirjoitti:oi unirytmiä, no siihen ei auta kun pistää kello soimaan aikaisemmin ja myös nousta. Kyllä se taas sit nukuttaa, jos ei ens yönä tai seuraavana niin viimeistään samalla lailla kun itse Luojakin jo lepäsi eli neljäntenä. Voe luoja sentään. No traviaanissa voi tehdä huonon hyökkäyksen ja tujotta kuinka sekunnit vähenee kovin hitaasti. Ennen sitä käytti töihin nämä ajat, mutta nyt on työmoraalia.
Viesti Kirjoittaja jhalmu »
heheeheh taidan mennä nukkuun, jos kerran jo känniseltä vaikutanpiipelipaapeli kirjoitti:Jep. Kännissä täälläkin. Hyvä selitys sinänsä.jhalmu kirjoitti:oi unirytmiä, no siihen ei auta kun pistää kello soimaan aikaisemmin ja myös nousta. Kyllä se taas sit nukuttaa, jos ei ens yönä tai seuraavana niin viimeistään samalla lailla kun itse Luojakin jo lepäsi eli neljäntenä. Voe luoja sentään. No traviaanissa voi tehdä huonon hyökkäyksen ja tujotta kuinka sekunnit vähenee kovin hitaasti. Ennen sitä käytti töihin nämä ajat, mutta nyt on työmoraalia.
Viesti Kirjoittaja piipelipaapeli »
Pistät tuosta vaan soimaan ja painu maata http://www.youtube.com/watch?v=JFWPeVfWB9ojhalmu kirjoitti:heheeheh taidan mennä nukkuun, jos kerran jo känniseltä vaikutanpiipelipaapeli kirjoitti:Jep. Kännissä täälläkin. Hyvä selitys sinänsä.jhalmu kirjoitti:oi unirytmiä, no siihen ei auta kun pistää kello soimaan aikaisemmin ja myös nousta. Kyllä se taas sit nukuttaa, jos ei ens yönä tai seuraavana niin viimeistään samalla lailla kun itse Luojakin jo lepäsi eli neljäntenä. Voe luoja sentään. No traviaanissa voi tehdä huonon hyökkäyksen ja tujotta kuinka sekunnit vähenee kovin hitaasti. Ennen sitä käytti töihin nämä ajat, mutta nyt on työmoraalia.![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja hrmh »